Wat vinden jullie van mijn kontje ?

Ronald Voncken

MF veteraan
5 jan 2002
1.746
0
Posterholt
Heb lang getwijfeld hoe ik het kontje van mijn R1 zou maken....
Dit gaat het worden, met led achterlichtje, moet uiteraard nog gespoten worden,
dus de nu nog witte onderkant wordt straks ook mooi rood...

Kontje%201.jpg


kontje%202.jpg


Wat vinden jullie ? wordt het wat...??
 
Lijkt wel of het LED-licht niet in ut midde zit :X voor de rest wel mooi nu nog ff je knippers in de hoeken bouwen dan ben je klaar

Hu ? Niet in het midden.... nu raak je toch een gevoelige snaar.....
100% zeker weten.... 100% in het midden..... TOT OP DE MILIMETER !!!!

Sorry voor het schreeuwen.

Knippers ? he bah.... moet dat ?
 
Kan je het undertailtje niet wat langer laten doorlopen ?
Vind ut wat kort zo...

EDit: En ik mis een huggertje... anders is je undertailtje binnen de kortste keren beschadigd door opgegooide steentjes van je achterwiel.
 
Hu ? Niet in het midden.... nu raak je toch een gevoelige snaar.....
100% zeker weten.... 100% in het midden..... TOT OP DE MILIMETER !!!!

Sorry voor het schreeuwen.

Knippers ? he bah.... moet dat ?

Op de foto lijkt het LEDtje niet in het midden te zitten.
Waarschijnlijk in ut echie wel :+
 
HEEEEL mooi en strak. mooi led lampie ook. Wat voor een is het (het lampie) en wat kost tie? Ben zelf ook namelijk bezig een mono zitje te bouwen op mijn VFR, vandaar .

Alex
 
Mooi werk :} De lamp zit wel in het midden maar misschien zit de hele tail wat scheef op het frame of is de foto onder een kleine hoek gemaakt? Ik zou er mooie LED knippers opzetten die in de stroomlijn weggewerkt zitten.
 
Mooi werk :} De lamp zit wel in het midden maar misschien zit de hele tail wat scheef op het frame of is de foto onder een kleine hoek gemaakt? Ik zou er mooie LED knippers opzetten die in de stroomlijn weggewerkt zitten.

Dank je
Klopt, de hele tail ligt gewoon nog los (en waarschijnlijk niet helemaal recht) op het frame.

Zijn knippers eigenlijk officieel verplicht O-)
 
Op zondag 17 november 2002 21:56 schreef Ronald Voncken het volgende:Zijn knippers eigenlijk officieel verplicht O-)


ja, maar je mag ook niet harder dan 120 })


En eigenlijk toch wel erg makkelijk als er iemand achter je aan rijdt, ik heb in het verleden regelmatig commentaar gekregen, je remt wel, maar niemand weet dat je gaat stoppen langs de kant van de weg, of dat je links af gaat, en die ander vindt dat het te langzaam gaat en wilt je gaan inhalen, je remt tenslotte.
 
Ronald is gewend om z'n been uit te steken,toch?

Whoehahahaha, LOL :+ ........., :P

Maaruh, on-topic! Mooi zitje Ronald, komt me bekend voor dit modelletje })
En het ziet er idd erg strak uit zo, :}
Ik zou er trouwens wél een paar kleine knippers aanhangen hoor:/, komt je zichtbaarheid echt wel ten goede, en een plaat moet je sowiso ook nog ergens kwijt! Maak je een leuk carbon steuntje voor..........., of je koopt er een waar die zit vandaan komt! })

Btw, waar vindt je die led achterlichten??
 
Niet verwacht dat je je racer 'streetlegal' zou gaan maken.
Maar een 'echt' undertail is mooier :P
 
Nooit gedacht dat ik ook nog 's tegen een kerel zou zeggen dat 'ie een heel strak kontje heeft.
Maar he, klasse :}

Loop zelf ook met 't idee zelf een undertail te gaan maken met LEDs, zoek nog een 2000/2001 standaard undertail om te verbouwen. Of weet iemand toevallig of de '98/'99 undertail onder een 2001 past?
 
Ik vind het wel mooi,maarre waaroom geen 2002 achterlichtelement erin?...kost niet veel ;) .Daarbij schijnt het ook nog eens zo te zijn dat je ze met ingebouwde r.a.w op de markt hebt.Wie de levenrancier hier van is weet ik niet.
 
Lijkt wel of het LED-licht niet in ut midde zit :X voor de rest wel mooi nu nog ff je knippers in de hoeken bouwen dan ben je klaar

Nah, dan is je achterbrug krom getrokken dat krijg je van dat opvoeren gebeurde bij die Honda MB's ook als je er een motorblok onder gooide.

Verder ziet het er erg strak uit.

Vindt ledjes helemaal top!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan