Wat vinden jullie van mijn zelfgemaakte achterlich

frank.arnhem

Rookie
30 dec 2001
10
0
Arnhem
Nadat ik een tijdje geleden weer eens post uit Leeuwarden kreeg voor een boete van 140piek :( kwam ik ineens op een leuk ideetje :P

misc.php


Wel lagge toch :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
je moet hem eerst uploaden naar een of andere server of natuurlijk naar de motor-forum server onder instellingen en dan verwijzen naar het plaatje.


mja zo

hehehe alleen het zou kunnen dat je hier ook een boete voor krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk, kijk eens hoe hard ze lachen terwijl ze je bekeuring schrijven :)
 
En dan houden de agentjes je aan:

\"... uw achterlicht voldoet niet aan artikel 33 lid b van het Verkeerswetboekje conform de eisen voor uw achterlicht, die te slecht zichtbaar is wanneer functioneel in deze staat.\"

ofzo.. ;)
 
Zet het efkes in het nederlands erop, anders snappen ze het nog niet die coppers |(

klote politie ofzo
 
Ik ben gelukkig nog nooit aangehouden met dat achterlicht, maar was een tijd geleden eens met een foto van mijn achterlicht naar het woutenbureau gegaan. Dus ik vraag aan die kerel:
Uhh een vriend van mij :P heeft dit op z\'n brommer ennuh mag da...?? :)
Die kerel keek er ff naar en zei toen: Ik zou hem er maar af halen mannetje :(
Als ze het beledigend op vatten kun je 500piek boete krijgen!
Daarom heb ik maar een nieuwe gemaakt met: CAN\'T CATCH ME
 
Laat die foto\'s van die dikke fuckvinger ook eens zien!! (die achterop je brommerplaatje)

:j

Hoe weet jij dat eigenlijk?
Ik wist wel dat iemand van brommerforum.cjb.net (waar frank.arnhem ook vandaan komt volgens mij) dat had (zo\'n plaatjeomkeersysteem met op de achterkant van het plaatje zo\'n :j , ik weet trouwens niet of dat ook echt gewerkt heeft), en fuck the police achterlicht kende ik al.
 
:j

Hoe weet jij dat eigenlijk?
Ik wist wel dat iemand van brommerforum.cjb.net (waar frank.arnhem ook vandaan komt volgens mij) dat had (zo\'n plaatjeomkeersysteem met op de achterkant van het plaatje zo\'n :j , ik weet trouwens niet of dat ook echt gewerkt heeft), en fuck the police achterlicht kende ik al.

Ik had gewoon zon voorgevoel :+
Ik kom ook van brommerforum.cjb.net dus vandaar. frank heeft trouwens net zon \"exclusieve\" brommer gehad als ik (suzuki zr50sl) vandaar.
 
Ik had gewoon zon voorgevoel :+
Ik kom ook van brommerforum.cjb.net dus vandaar. frank heeft trouwens net zon \"exclusieve\" brommer gehad als ik (suzuki zr50sl) vandaar.

Oh ja, zeker 4-takt he, iedereen altijd anti 4-takt en later geilde iedereen er altijd zo op omdat er zo\'n mooi geluid uit kwam.
 
Nee, die suzuki was een 2takt, maar dan een chopper (had ik ook redelijkveel bekijks mee). Ik had ook een SS50 met een zelfgebouwde uitlaat. Iemand die ook op dat forum post (B3AST) heeft me wel eens horen rijden, en dus meteen over dat vette geluid zitten posten :)
 
Ik heb inderdaad zo\'n systeem gemaakt waardoor ik mijn plaatje kan om draaien onder het rijden. Hier ook mijn andere achterlicht te zien 8-)

misc.php


Hier had sjaap het over.
misc.php

ps. was jou zr nu al verkocht?
 
Laatst bewerkt:
Nadat ik een tijdje geleden weer eens post uit Leeuwarden kreeg voor een boete van 140piek :( kwam ik ineens op een leuk ideetje :P


Wel lagge toch :)

Wat moet je in godsnaam met zo\'n achterlicht op een bromfiets? Elke wout met een auto kan je bijhouden, en elke motoragent pakt je meteen als ze je willen pakken. Misschien leuk op een R1, maar een bromfiets...
 
Wat moet je in godsnaam met zo\'n achterlicht op een bromfiets? Elke wout met een auto kan je bijhouden, en elke motoragent pakt je meteen als ze je willen pakken. Misschien leuk op een R1, maar een bromfiets...

Ja heb je wel een beetje gelijk in, maar hij is flink opgevoerd en een VWgolf zal er moeite mee hebben helemaal in een woonwijk en tja tegen motorcops doe je nix :( dan gaat mijn begrenzer aan.

Ben van de zomer van plan een motor te kopen dus zolang moet ik me nog maar daarop uitleven he
 
Yep, zon ding had ik ook! Heb hem afgelopen vrijdag verkocht voor 600 euro, en had hem voor 600gulden gekocht, netjes hé?
 
Ik heb inderdaad zo\'n systeem gemaakt waardoor ik mijn plaatje kan om draaien onder het rijden. Hier ook mijn andere achterlicht te zien 8-)

misc.php


Hier had sjaap het over.
misc.php

ps. was jou zr nu al verkocht?
leuke fiets, oude degelijkheid die het ( in pricipe ) altijd doet.
Er rijden er denk ik niet veel meer van of wel ?
 
:r op zo\'n chopper bromfiets wil je toch niet rijden? Hoeveel meiden scoor je daarmee ?! :) volgens mij moet je geld toegeven voordat ze achterop stappen :]
 
:r op zo\'n chopper bromfiets wil je toch niet rijden? Hoeveel meiden scoor je daarmee ?! :) volgens mij moet je geld toegeven voordat ze achterop stappen :]
ach ja, gaat het daarom ???? dan moet je toch eens terug naar af, je motor ( brommer ) is geen verlengstuk van je pik. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan