Wat vinden jullie van m'n wheelietje

dude jij moet eeeecht je gashand leren controleren. veeeel rustiger gas geven anders gaat het echt een keer fout. respect dat je ze oefent en doet, dat zeker. volgens mij ook een rustig moment uitgekozen :Y beetje aan zithouding en throttle-control werken dan kom je een heel eind *O*
 
Euh, dit is gewoon een flinke hup. Weet niet wat er zo bijzonder is aan verder om het hier te posten alhoewel ik mijn eerste dikke huppen ook geweldig vond natuurlijk :+ ;)

ik heb onlangs een paar keer geprobeerd, maar ik durfde toen nog m'n koppeling niet intrekken (had m'n vingers allemaal nodig aan m'n stuur) maar sinds k m'n "clutch" durf en kan "slippen" (LOL) kan k stilletjes aan beginnen oefenen om te schakelen :)

Gebruik 1 vinger om de koppeling een tikje te geven, kun je de rest van je hand gebruiken om het stuur vast te houden :Y
 
Te onrustige wheelie...on/off op het gas waardoor het zenuwachtig overkomt.
Motor is nog ver van zijn evenwichtspunt af en gelukkig maar want als je op dergelijke manier rond je evenwichtspunt gaat proberen controleren gaat het zeker een keertje fout gaan.
Ik weet niet hoelang je aan het oefenen bent maar het is zeker een goed begin, probeer wat rustiger te blijven.
Probeer eens om in zijn 2de hoger in toeren omhoog te zetten, je gaat niet zo'n lange wheelie maken maar je dan wordt je tenminste niet verrast door door de boost die je krijgt vlak voorbij het midden gebied. Dan kan je ff wat oefenen op een rustigere controle en zoeken nr je evenwichtspunt.
Als je dat onder controle hebt zet je hem bij een lager toerental omhoog. Ik doe dit steeds op gas en kom vrijwel altijd direct op het evenwichtspunt waar je dan vrijwel geen vermogen meer nodig hebt om je wheelie te houden. Eenmaal je je op je gemak voelt bij dit gevoel heb je alle tijd van de wereld om door te schakelen met of zonder clutch.

Ps: hou steeds wat power over om hem zachtjes neer te zetten...
 
Thanks dudes, dankzij de tips hier benk toch al stuk verder.
Ik zet m nu in z'n 2 omhoog, kom veel dichter tegen het BP en kan m'n gas stabiel houden en evenver rijden en zelfs verder.Ik heb nu ongeveer 400 meter *D Klinkt mss belachelijk ma t is een leuk "begin".
 
Thanks dudes, dankzij de tips hier benk toch al stuk verder.
Ik zet m nu in z'n 2 omhoog, kom veel dichter tegen het BP en kan m'n gas stabiel houden en evenver rijden en zelfs verder.Ik heb nu ongeveer 400 meter *D Klinkt mss belachelijk ma t is een leuk "begin".
hoe dichtbij BP zit je? fotootje?
 
niet dat ik het kan, maar vind 't beetje vaag filmpje :X

en tsja. oefen nog even voordat je het volgende filmpje post :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan