Wat vinden jullie van m'n wheelietje

Lekker hoor, kijk je alleen uit dat de juten niet toevallig langsrijden...
:W
 
Overigens, grappig dat je nu alleen respect krijgt. Als je topictitel was geweest "wheelietje, rijbewijs kwijt" dan was je waarschijnlijk alleen maar afgezeken.
 
Overigens, grappig dat je nu alleen respect krijgt. Als je topictitel was geweest "wheelietje, rijbewijs kwijt" dan was je waarschijnlijk alleen maar afgezeken.

afzeiken is sowieso nie leuk, voor niemand (en zeker nie als ge ook uw rijbewijs nog 'ns kwijt zou raken :) ).
opbouwende kritiek moet er zijn.
Uiteraard zijn er altijd personen die naast de kwestie lullen, maar die zal iedereen bij elk topic er altijd moeten bijnemen 8-)

ik ben hier ook nie om te bewijzen hoe goed ik kan wheelie-en, want ik kan het (nog) niet goed, ik krijg m al omhoog, kan 'm er even houden, en daar ben k eindeloos fier op (net zoals ik m ooit 10cm van de grond kreeg ;) ) :) :]
 
Afzijken alleen bij protesterende motorrijders die bewust overtredingen begaan.

Zoals: "Ik deed wheelie, toen rijbewijs kwijt, pliesie is kwaadaardig! Weg met ze!"
Daar krijg je geen leuke reacties op.

Maar: "Ik deed wheelie, toen rijbewijs kwijt, jammer, hier filmpje!"
Da's alleen maar sportief, accepteer het risico en entertain ons *O*
 
ja nog ff verder gaan met oefenen....dis hard maar nie egt zuiver natuurlijk

met niet zuiver bedoel je waarsch. dat ik gas geef en terugneem en gas en terug... ?
ofte "niet-in-het-balanspunt-blijvend" ?

als ik erover ga, is het dan mogelijk om te "achterremmen" en terug te komen, of is dat moeilijker gedaan dan gezegd ?
 
ja idd je moet de juiste BP vinden en een vaste gas hand hebben... en je voet bij de achterrem houden als je over t BP dreigt te komen... maar er zijn zat wheelietopics hier dus zoek die maar s op...
 
met niet zuiver bedoel je waarsch. dat ik gas geef en terugneem en gas en terug... ?
ofte "niet-in-het-balanspunt-blijvend" ?

als ik erover ga, is het dan mogelijk om te "achterremmen" en terug te komen, of is dat moeilijker gedaan dan gezegd ?

Neem anders een les bij Da Liks. Die kan je zeker verder helpen met tips om je BP te vinden en te houden. Verder ziet ie er netjes uit. Ik doe het je voorlopig nog niet na .. :N

succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan