Wat vinden jullie?

juno

MF'er
8 jun 2005
67
0
IJsselstein
Hi allemaal,

In september kan ik eindelijk mijn klein rijbewijs aan de kant gooien.
Ik rij nu op een Suzuki GN 250 (2 jaar geleden gekocht voor € 1.200,-
Nu een aanbod voor een Honda 650 uit 1993 ziet er prima uit en rijd prima.
Nu vraagt hij daar € 2.000,- voor en mijn voor mijn huidige motor weet hij iemand die er € 500,- voor wilt geven.
Zoonlief zegt te weinig, niet doen dus.
Wat denken jullie, is een GN 250 beter te verkopen???
Alsvast bedankt voor meedenken.

Greets Juno
 
Wat is het bouwjaar van die 250? Kijk eens op marktplaats ofzo voor vergelijkbare motoren en haal 10% van de vraagprijs af. Zo weet je ongeveer wat je voor jouw motor kan krijgen...

Doe hetzelfde bij die 650 (ntv?), dan weet je waarvoor je je motor kan kopen. Vergeet dingen als km.stand, staat en garantie ook niet mee te nemen in de prijs. Dealerprijzen liggen meestal stukje hoger. Hiervoor zou je ook wat service moeten verwachten, maar reken er niet altijd op...

Is helemaal niet zo lastig hoor, kun je best zelf ;)
 
Die 500 piek is best marktcomform hoor. Niet de hoofdprijs maar ook niet slecht.
 
Grin, zitten tegelijk te posten.
Het is me buurman en deze motor ook via hem.
Hij wilt hem voor een collega van hem

Greets
 
wat ik vind? :? uhm.. soms geld op straat of iets anders.. of ik vind ( tenminste dat probeer ik) zoekgeraakte zooi van mezelf :+

on-topic.. hoeveel wil je er zelf eigenlijk voor vragen?

Heb je een preis in je hoofd zitten? of ga je af op de preis die de koper verzint? wat natuurlijk een iewat fatsoenlijke toch groots mogelijk goedkope preis is.

Als het waar was Brompot zegt en de waarde vaak 5/10 of heel misschien wel eens 20 % in de waarde daalt kun je het beste een preis verzinnen, er 15% boven gaan zitten en mochten mensen willen gaan onderhandelen.. heb je hem vaak toch nog voor de preis die je aanvankelijk bedacht had ;)
 
anders heb ik nog wel een NTV 650 voor 1000 euro voor je ?! ook 1993.
 
Terug
Bovenaan Onderaan