Wat vinden jullie?!

[Sabine]

MF'er
27 mrt 2006
99
0
Zoeterwoude
Ik rij nu 25 kw en over een maand mag ik zwaar vermogen rijden.
Het is een suzuki gsx 600 f. Ik vraag me alleen af... Kan ik hem beter nu verkopen met 25 kw erop? Zou die dan evt. meer waard met zijn 25 kw, dan op vol vermogen?

Aangezien het ook wel wat papieren rompslomp geeft..
 
Het is maar een meening: zet hem te koop als 25kw met volvermogen als optie, zoek uit wat je kwijt bent als je hem ontgrenst en verzin een meerprijs voor het ontgrensen.
 
tuurlijk is 25kw meer waard dan volvermogen!

Kijk eens op marktplaats, er staan TIENTALLEN gsxf motoren te koop, en er zijn er maar enkele als 25kw, (op kenteken) aangeboden.

Dus gewoon op 25kw houden, en als de koper hem toch volvermogen wil hebben, dan kan hij/zij zelf ook wel de carbs omwisselen en een brief naar het RDW sturen. :Y
 
Haal het eruit als je zelf meer mag rijden, rijd er nog ff op? En dan als je hem wil verkopen het er weer in zetten. Zo'n 600 cc met vol vermogen is best lekker hoor. Zelf nu 69 kW omdat ik nog op onderdelen wacht...
 
idd, al die moeite om die 25kw set eruit te halen (EN opnieuw alles afstellen) EN al dat papierwerk..........

verkopen dat ding met begrenzing, en een andere motor terugkopen ! ;)
 
Haal het eruit als je zelf meer mag rijden, rijd er nog ff op? En dan als je hem wil verkopen het er weer in zetten. Zo'n 600 cc met vol vermogen is best lekker hoor. Zelf nu 69 kW omdat ik nog op onderdelen wacht...
Alleen vergeet jij al het papierwerk wat gedaan moet worden :j :W
 
Je weet wat je hebt; je weet niet wat je krijgt...
Bevalt je motor dan zou ik er lekker op doorrijden; omdat je de motor al kent kun je het grotere vermogen ook gemakkelijker 'aan'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan