wat vinden we ervan

thunderjohn3

Die hard MF'er
28 jan 2003
347
0
ik heb de thundercat aangepast aan mijn nieuwe race-pak. Is heel netjes gelukt al zeg ik het zelf.
full
 
leuk... maar is dat niet de standaardkleur van een cat (op die oranje streep bij het ruitje na)?

btw. ik zie dat je zo'n soloseatafdekkapje hebt. Geeft dat bij jou ook zoveel krassen op je bodywork? Bij mij zitten er lelijke krassen van de randen van die kap (die elke keer dat je het zadel eraf haalt erger worden)
 
Puik werk geleverd!! Maar hoe snel ga je eigenlijk op die foto? Hopelijk ben je toen niet geflitst geweest...

Groeten en hou het voorzichtig 8-)
 
Ziet er zeker goed uit. Vind zo'n afdekkapje wel een must voor een thundercat. ziet er gelijk echt veeeeeel beter uit.
 
Mooi man! Bij Racing-Bikes zeiden ze al dat je ermee bezig bent, heb je Thundercat toen zien staan, zonder wielen en kappen. Het resultaat is netjes hoor!

Wat heb je er motorisch aan gedaan, dat het een R1 killer is...?
 
Fok it, kom ik aan met mun beginnersmotortje '( (hebk nog nie maar dan nog)

Zeker wel een mooie motor! Met da pak er zo bij ziet het er best 'af' uit.
Mooi hoor! :}
 
Ziet erg goed uit man :} Als ik straks een FZR heb wil ik dat ook gaan doen. Bodywork zwart en de velgen oranje met de rand gepolijst. En dan nog wat oranje op het kuipwerk.

Ik heb namelijk een zwart/grijs MQP pak met oranje lijnen erin.

En een mooie helm trouwens! Ik heb precies dezelfde ;)
 
bedankt voor alle positieve en leuke reacties. Alle info en prijzen via info@racing-bikes.nl Frame-sliders worden nog vervangen. Komen waarschijnlijk ook nog wave remschijven van voor op. Motorisch zit er een factory-kit in, k&n filter, kleiner tandwiel voor, en een compleet race systeem dus rvs bochten van micron plus boss einddemper. Heb er een olie gekleurde titanium eindemper bij, maar deze stond niet zo mooi als die carbon van boss. Eindemper van micron is trouwens te koop. R1 killer bedoel ik mee de startmeters, r1 kan niet gelijk al zijn vermogen kwijt i.v.m. wheelie. Ik ben dan op het eerste stuk sneller omdat ik mijn vermogen direct kwijt kan zonder te wheelien. Rechte stukken natuurlijk niet, is r1 veel sneller. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Ben al met al dik tevreden. Snelgas is ook ideaal zit er nu ook op. Tevens heben we een versnellingsindicator geplaats wat ook bijzonder fijn is. Is dus een bijzondere snelle en leuke bike geworden

groeten thunderjohn :] :9 :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan