Wat vinden we van de GSX-R1000?

Superfiets,

R1 heeft een te iele kuip. Een beetje kerel steekt te ver boven de kuip uit. GSX-R heeft een vollere kuip. Super handelbaar. Uitstraling van de R1 is mooier.

Als je een kuip wilt dan koop je maar een Goldwing. })

Een R1 is bijna 100 jaar verder in design dan dat jaren 80 ontwerp van de GSXR :P
Motorisch niks mis met de GSXR :}
 
Nou sorry hoor, maar ik vind de 1000 echt wel vreselijk mooi!

Het is dat ik verliefd ben op de R1, maar als je onder een steen vandaan komt en je ziet ze naast elkaar, dan zou ik gelijk voor de soes kiezen!
 
Lekker heftig ding, alleen nog niet in ruime mate 2e-hands te koop dus nog iets te duur... :( Vinnem er best goed uitzien, misschien niet zo modern als een R1 maar die heeft ook iets kitscherigs vinnik. Maar kan nog voldoende door de beugel om voor na de gladheid een 2e-hands exemplaar te overwegen.

Een 600\'je lijkt me ook wel lekker, maar moet nog proefrijden om te zien of je niet teveel vermogen inlevert voor op de openbare weg. (makkelijk inhalen e.d., niet alleen lekker aso scheuren of circuitdagen doen)
 
Ik vond het eerst ook niks maar op de een of andere manier is hij in het echt mooier dan op foto\'s, ik ben wel redelijk om en vind hem toch wel :9

Als het weer wat beter wordt, eens ff een proefritje maken op een GSX-R600 en 750.
 
Ik vond het eerst ook niks maar op de een of andere manier is hij in het echt mooier dan op foto\'s, ik ben wel redelijk om en vind hem toch wel :9

Als het weer wat beter wordt, eens ff een proefritje maken op een GSX-R600 en 750.

Ik ga mee... ff Slagharen en omgeving onveilig maken ;)
 
Nou sorry hoor, maar ik vind de 1000 echt wel vreselijk mooi!

Het is dat ik verliefd ben op de R1, maar als je onder een steen vandaan komt en je ziet ze naast elkaar, dan zou ik gelijk voor de soes kiezen!

Nou, kruip dan maar weer meteen terug onder die steen. }) }) }) }) }) }) }) }) })
 
En anders gooi je er toch een hoger ruitje op,heb ik ook gedaan...heerlijk.
Origineel yamaha, zo\'n superbike ruitje,resultaat....vrouwtje rijdt tegenwoordig op de R1 en ik moet op de R6.
Maar dat is ook leuk!

Doe toch even normaal man.
Koop je een mooie motor(alleen wel de verkeerde kleur)pleur je er zo\'n verschrikkelijk lelijk gebobbeld ruitje op.
Maar dat BOBBEL :9~ zal in jouw geval wel de doorslag hebben gegeven.
 
de r1 heeft iets, ziet er mooi uit, maar voor de rest vind ik de gsx-r mooier, en als ik dan moet kiezen ga ik niet voor het uiterlijk, tenzij die echt een storende factor zou zijn, dus:

GSX-R!!!
 
Welke specs, 10 pk meer, 4 kg lichter.
Ik weeg toch meer dan de meeste hier, krijg je he, na je 30ste.

10 pk meer, onderin is de R1 nog altijd sterker en sneller.
Op top loopt de GSX uit, maar niet veel en dit komt vooral door korte gearing van de R1, waardoor die juist sneller is onderin.

En bij deze verschillen bij deze waarden maakt het niets meer uit, alleen de berijder telt nog.

Dus blijf ik bij de mooiste, De R1 :}
 
GSX-R1000 is phat. Een beest van een motor!

De specs liegen er niet om!

Maakt geen k..te uit, verschil is in de praktijk te verwaarlozen!
Alleen een extreem goede rijder zal er sneller mee kunnen zijn!
Blijft over dat een R1 strakker oogt! :} :} :}

[edit] Mijn R1tje doetut met +15 pk en -18 kg in rechtstreeks vergelijk met std R1 ook niet spectaculair sneller/beter (wel meer spectakel! *D )
Maarja ik ben dan ook geen extreem goede rijder, leef wel nog. :] :}
 
Laatst bewerkt:
Ik heb soms de indruk dat die R1-rijdens een fundamentalistisch clubje vormen die niet durven/willen toegeven dat er iets beter / mooier kan zijn.

Schiet me nu niet dood, het is maar mijn persoonlijke mening gevormd door wat ik hier en in andere onderwerpen lees.

Uiteraard mag je je eigen motor prachtig vinden (doe ik ook, al mag ik er nog niet mee rijden), maar soms is het toch wel gortig (zei de niet R1-rijder).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb soms de indruk dat die R1-rijdens een fundamentalistisch clubje vormen die niet durven/willen toegeven dat er iets beter / mooier kan zijn.

Schiet me nu niet dood, het is maar mijn persoonlijke mening gevormd door wat ik hier en in andere onderwerpen lees.

Uiteraard mag je je eigen motor prachtig vinden (doe ik ook, al mag ik er nog niet mee rijden), maar soms is het toch wel gortig (zei de niet R1-rijder).

Er zijn meerdere motoren die ik mooier vind cq. liever zou hebben maar die ik echter niet kan/wil betalen. Ik roei/rijdt met de riemen/motor die ik heb! En idd ZEER naar tevredenheid })
Mooi scrabblewoord btw:FUNDAMENTALISTISCH :P
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 25 december 2001 11:22 schreef Suzuki het volgende:Das natuurlijk gelul in de ruimte. Sloop je kuip er maar is af en ga dan maar is rijden. :z

:? De kuip van mijn R1 afslopen :? Ik begon niet met piepen dat een R1 kuip te klein was. Tuurlijk werkt een kuip, een klein stuurkuipje werkt zelfs. Maar als iemand begint te zeuren dat een GSXR kuip je beter uit de wind houdt, dan ben je dingen echt uit zijn verband aan het rukken. Trouwens kheb ook jaren op een Naked gereden hoor :P

Ennuh fundamentalistisch genoemd worden omdat ik een R1 MOOIER vind dan een GSXR :? |(
Persoonlijk vind ik een GSXR een saaier modelletje, wat niet wegneemt dat ik graag een GSXR 750 SRADje zou willen hebben...
 
Kijk even naar de Superstock races, lijkt net een GSXR1000 cup. Waar zijn die R1s ?
Vind ze allbei wel mooi, maar ja schoonheid is zo persoonlijk.
:]
 
Op dinsdag 25 december 2001 12:50 schreef HELLdesker het volgende:Ennuh fundamentalistisch genoemd worden omdat ik een R1 MOOIER vind dan een GSXR :? |(
Persoonlijk vind ik een GSXR een saaier modelletje, wat niet wegneemt dat ik graag een GSXR 750 SRADje zou willen hebben...

Je mag gerust je R1 de mooiste motorfiets vinden die er rondrijdt, dat kan me niet veel schelen. Maar als er dan eens een fiets uitkomt die effectief sneller is en betere prestaties voorlegt gaat het van \"mja, kan zijn, maar je moet al een echte crack zijn om dat verschil te merken en te benutten\". Geef dan gewoon toe dat hij beter is in plaats van het te vergoelijken en excuses te zoeken. Omgekeerd kijken jullie neer op een ZX-9 R omdat die prestatiegewijs een ietsiepietsie moet onderdoen voor een R1. Een R1 vind ik inderdaad ook wel knap, maar ik zie andere modellen toch liever en het is toch maar normaal dat er ooit een betere fiets uitkwam.

Tja, een beetje consequent blijven dan, want een ervaren rijder op pakweg een Varadero rijdt waarschijnlijk de meeste R1-rijders zoek.
 
Oei Mario , heb je toch wel een gevoelige snaar geraakt hier op het forum denk ik.
Kan je wel eens een hevige reaktie op krijgen.
Zijn al meerdere topics van geweest, die vergelijkingen ( Varadero - R1 - .....)
;)
 
Oei Mario , heb je toch wel een gevoelige snaar geraakt hier op het forum denk ik.
Kan je wel eens een hevige reaktie op krijgen.
Zijn al meerdere topics van geweest, die vergelijkingen ( Varadero - R1 - .....)
;)

mwah, beetje gelijk heeft ie wel... nu vertellen dat de verschillen niet zo groot zijn qua motorblok en daarom toch maar bij de r1 blijven is een beetje wat Mario zegt, want als je echt gaat voor het snelste dan maakt een klein beetje ook uit!!!

Maar ik vind ze allebei mooi, de yama heeft \'iets\' wat ik mooi vind, maar tegelijker tijd spreekt \'iets\' me tegen. Ik weet van beide nog niet wat.

De GSX-R vind ik toch mooier / anders / beter.

Ow ja als wet het er toch over hebben de Duc die is het mooiste }) . (Maar dat is net zoiets als met de R1, hij is niet het snelste / mooiste / \'vul maar in\', maar toch is de Duc \'de motor\'...)
 
suzuki_blow.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan