Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker merkwaardig..., dit is waarschijnlijk een (zelf) import machine, gezien de vermelding 'nederlands met papieren' en een BPM afdracht van maar € 438, dit bedrag is te laag voor een officieel NL machine met een nieuwprijs van €5600, die vermeld wordt in de advertentie of de genoemde nieuwprijs is sterk overdreven.Die in Amsterdam is pas 12 dagen op naam van deze persoon. Wel heel erg snel dat je wilt switchen naar iets met meer vermogen. Ik bedoel, je weet toch wat je koopt... ik heb toen ik mijn 650cc motor had ingeruild op m'n huidige 150cc ook geweten wat ik nam en tuurlijk heeft het minder vermogen, maar weg doen zal ik 'm niet zo snel.
Toch moet ik zeggen dat ik dat eigenlijk amper zo ervaar(rij wel met geel vest aan). Ik denk eerder dat automobilisten een negatieve houding hebben ten aanzien van scooters, met de Burgman 650 ervaarde ik het ook dat men wedstijdje wilde doen( ). Scooters hebben een slecht image, maar dat wil niet zeggen dat je alleen met een image kunt winnen aan een stoplicht, velen denken van wel.Ik vrees dat deze scooter door autobestuurders eerder als bromscoot aanzien zal worden, waardoor je ermee vaak de gracht in gereden zult worden. Dat is voor mij ook de afknapper bij bv de Honda SH300. Los daarvan zal het wel een lekker pittig machientje zijn.
Het is belangrijk dat je kiest waar je je prettig op voelt, dat is zeker!. Laatst zag ik zo'n Kymco grand dink op het fietspad rijden(brommer 50cc), jeetje zeg wat een groot ding. Daar verwacht je eerder een veel zwaarder blok onder.@ Vox: Ik woon in België en hier wordt echt wel heel anders gereageerd op bromscooters tov motorscooters. Ik merk een duidelijk verschil tussen toen ik met m'n TGB en nu met m'n Sym rijd. De TGB zag er als een brommer uit en ondanks dat ik een geel hesje droeg, werd ik ook zo aanzien. Dat heeft vaak tot angstaanjagende taferelen geleid. Nu met m'n Joyride, die een heel stuk dikker is, merk ik dat ik veel meer respect afdwing en (meestal) de plaats op de weg krijg waar ik recht op heb. Ik voel me echt veel veiliger op m'n Sym, al blijven er natuurlijk nog altijd wel gekken die alles en iedereen van de baan willen rijden.
Zeker merkwaardig..., dit is waarschijnlijk een (zelf) import machine, gezien de vermelding 'nederlands met papieren' en een BPM afdracht van maar € 438, dit bedrag is te laag voor een officieel NL machine met een nieuwprijs van €5600, die vermeld wordt in de advertentie of de genoemde nieuwprijs is sterk overdreven.
Ik heb 1x bijna geen voorrang gekregen, maar kon 'm er nog wel voorwippen. Lag meer aan de aso in de auto die de verkeersborden niet goed had gelezen ofzo. Voor de rest nog niets raars meegemaakt de afgelopen 2000km.
Volgens mij is dat deze,aan het kenteken te zien...waar blijft World Beater nu met zijn tekstenWorldbeater van dit forum had er een.
Was er wel over te spreken geloof ik. Vind ze wel passen in de categorie motorrunners, maar dan mooier/origineler. Zou er best eens op willen rijden
Zeker overdreven nieuw zijn ze iets van 4300,=
En wat er verder wordt geschreven over van de weg gereden worden, dat heb ik nog niet meegemaakt hoor.
Ed