wat vinden wij de betere Ducati dealers?

Gevoelig punt hier op het forum.
Redbull Man is nl \"Den Biggelaar\"
Kan wel eens een leuke topic worden.

als dat een goeie duc dealer is vind ik \'t prima...
edit: zie trouwens nergens dat deze site VAN Biggelaar is.., dus waarom gevoelig?
 
Laatst bewerkt:
ken redbull man niet...

maar ik heb wel een paar filmpjes gezien...
ja...deze man roeleert zwaar :}

*REDBULL MAN* DE DUC-DEALER from the netherlands...

of draaf ik nu een beetje dor....mmm
 
Zaanstad motoren in Alkmaar is wel okee. Breng ik de mijne altijd! Hebben bij mijn duc nog nooit iets te veel aan gedaan of vergeten bouten weer aan te draaien, noem maar iets. Gewoon okee dus. Ze hebben dacht ik ook een website. :)
 
Biggelaar te Oisterwijk
Affetto te Overasselt Wil van der Doel (oud Ducati BotT racer en Duc monteur bij Safe Rotterdam)
StarTwin te Loenen(Gld)(www.startwin.com)
Rob van den Balvert te Duiven (werkt de oud monteur van Bike200 uit Zevenaar)
Henk de Boer te Steenwijk
Motoport Vianen te Vianen (werkt Carl Negerman die ooit eens Ducati BotT racer en winnaar was)

Genoeg?
 
Ik ga altijd naar Startwin in Loenen. Zaak is erg vol en beetje chaos maar tot nu toe niets te klagen over reparaties.
 
Vaker goede verhalen over gehoord. Schijnen ook echt fanaat te zijn.

Ze knutselen ook aan wedstrijdmotoren. Ik zag hun naam tijdens de races in Raalte. Zo ben ik er terecht gekomen. Aangezien ze toen best goed scoorden denk ik dat ze er wel iets van weten ;)

Ik ga zeker nog een keer bij Biggelaar kijken. Is alleen iets verder rijden voor mij.
 
Ik ga tegenwoordig naar startwin in loenen, moet wel omdat hier in enschede de firma safe opgedoekt wordt. Kreeg alleen een paar stekelige vragen (toleranties) over de klepspeling omdat zelf de onderhoud doe om het betaalbaar te houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan