Wat vinden wij van motorplus?

wat vinden we van het blad Motorplus

  • goed

    Stemmen: 98 73,7%
  • gaat wel

    Stemmen: 18 13,5%
  • slecht

    Stemmen: 7 5,3%
  • reclame voor BMW

    Stemmen: 8 6,0%
  • lijk teveel op MM

    Stemmen: 2 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    133
Heb net een abo van een jaar (kreeg er ook nog een sidi rugtas bij, leuk) en vind het een leuk blad. Kost nie duur, elke 2 weken en een boel mooie foto's enzo. Best leuk dus
 
Van het weekend een los exemplaar gekocht en meteen proefabonnementje voor 5x afgesloten (€ 10,00). Vond het aangenaam leesvoer. Nu ben ik gisteren begonnen met lessen, dus vind nu alles qua motoren fantastisch! :Y
 
ik vind op het moment juist de onderwerpen en testen niet al té boeiend, maar dat ligt misschien niet zozeer aan motoplus.
 
Ik lees liever Motor of, nog beter, Moto73.

Ik vind Motorplus inderdaad iets teveel richting BMW toermonsters neigen en een beetje een ouwelullen-sfeer hebben. (Sorry voor de liefhebbers van het blad)

Ik weet nog een 'test' van een tijdje terug over wat voor soort navigatiesystemen verschillende 'willekeurige' motorrijders gebruikten.
Ruim de helft reed 'heel toevallig' met een BMW met zo'n Garmin Zumo 550 maar-dan-met-BMW-sticker-erop. Reclame of niet, ik vond het wel héél erg toevallig...

Nee, niet mijn favo blad. Moet daarbij wel toegeven dat er leuke ritjes instaan, dat wel.
 
Ik ben geen echte motorplus of Moto73 fan.
Liever lees ik de Motorwereld of Motorrijder. (Nee ik ben geen Belg :+ )

cover2.jpg


362.jpg
 
Laatst bewerkt:
ken de beide programma's inderdaad ja :Y :Y maar ben pas amateuristisch en fruity loops en reason zijn ( vernomen uit verschillende resencies ) voor wat vergevorderden ;)
Reason :} Wel vrij ingewikkeld inderdaad maar als je het een beetje onder de knie hebt kun je echt toffe shit maken.

Sorry voor het OT geblaat :W
 
Even een oud topic gepakt.

Viel me op dat ik een advertentie van MF tegenkwam. Zoveel zie je die niet!
 
Van het weekend een los exemplaar gekocht en meteen proefabonnementje voor 5x afgesloten (€ 10,00). Vond het aangenaam leesvoer. Nu ben ik gisteren begonnen met lessen, dus vind nu alles qua motoren fantastisch! :Y
kij dan maar uit dat het niet stilzwijgend word omgezet in een jaar abbonnement.
dat gelazer heb ik ook gehad met het blad MOTOR van de anwb!
 
Op hun site kun je 5 gratis volledige oefenexamens doen als je een gratis proefexemplaar aanvraagt. Voor mensen die theorie bog moeten halen wel handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan