Wat vinden wij van motorplus?

wat vinden we van het blad Motorplus

  • goed

    Stemmen: 98 73,7%
  • gaat wel

    Stemmen: 18 13,5%
  • slecht

    Stemmen: 7 5,3%
  • reclame voor BMW

    Stemmen: 8 6,0%
  • lijk teveel op MM

    Stemmen: 2 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    133

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Werden we een tijdje terug gebeld of we voor 10,- euro een proefabonnement wildden op het net uitgekomen en dus nieuwe motorblad Motorplus..
Wat eigenlijk een dochter is van het Duitse motorblad Motorrad..

Zijn er mensen die hiervoor ook gebeld zijn,zo'n proefabonnement hebben genomen of al geabonneerd waren op dit blad?

Ikzelf vind het opzich een goed blad met mooie foto's,wedstrijdverslagen en verschillende testen. Het doet mij alleen iets teveel aan MotorMagazine denken het is een klein beetje een reclamefolder van BMW,maar wat wil je.. als het een arische dochter is ;)
 
Ik heb een paar keer de motorplus gekocht en vind het een goed motorblad. Een belangrijk punt is de objectieve beoordelingsmethoden en de aandacht voor de motorfiets die praktisch is.

Toppertje!
 
Laatst bewerkt:
off topic @ [J]ori[A]: heb je ook al eens fruity loops gerpobeerd of reason?
reason is vrij ingewikkeld, maar voor eigen producties te maken zijn die 2 beter.
music maker is weer perfect om mixjes en edits mee te maken :}

excuses voor deze totaal off topic post, om even on topic te blijven motoplus is een goed blad :W
 
off topic @ [J]ori[A]: heb je ook al eens fruity loops gerpobeerd of reason?
reason is vrij ingewikkeld, maar voor eigen producties te maken zijn die 2 beter.
music maker is perfect om mixjes mee te maken :}

excuses voor deze totaal off topic post, om even on topic te blijven motoplus is een goed blad :W
ken de beide programma's inderdaad ja :Y :Y maar ben pas amateuristisch en fruity loops en reason zijn ( vernomen uit verschillende resencies ) voor wat vergevorderden ;)
 
Ik heb motormag opgezegd, en lees nu de motorplus sinds een paar maanden. Leuk blad. Leest prettiger dan het motormag. Heb het idee dat de testen wat objectiever en kritischer zijn.
 
ik heb idd ook een proefabonnementje genomen
vind er ook veel reclame in staan maar op zich een leuk blad
 
mooi blad! ik heb idd ook het proefabbo gedaan en nu dan een jaarabbo!
lekker blaadje,mooie test en goede fietsen, leukleuk
 
http://www.motoplus.nl/ ze hebben ook een site
Als ze de zelfde formule hebben als autoweek/bild en veel dingen samen doen om kosten te drukken ,, en ook de inhoudelijk kwaliteit snel(ler) omhoog kregen
Dan denk ik dat ze bij m 73 en mm een probleem gaan krijgen.......

Deze lui stonden niet op de beurs meende ik .....
 
http://www.motoplus.nl/ ze hebben ook een site
Als ze de zelfde formule hebben als autoweek/bild en veel dingen samen doen om kosten te drukken ,, en ook de inhoudelijk kwaliteit snel(ler) omhoog kregen
Dan denk ik dat ze bij m 73 en mm een probleem gaan krijgen.......

Deze lui stonden niet op de beurs meende ik .....
Als je de motorbeurs van Utrecht bedoelt?.. Nee.. daar stonden ze dacht ik ook niet..toen waren ze nog niet gestart dacht ik.

Alleen zou Motoplus meer abbo's krijgen * denk ik * als ze elke week een nummeer uit zouden geven.. goed.. het is duur, en haast werk.. maar je krijgt er wel iets voor terug.. Abbonees..MotorMagazine geeft toch wel elke week een nieuw nummer uit?
 
Als je de motorbeurs van Utrecht bedoelt?.. Nee.. daar stonden ze dacht ik ook niet..toen waren ze nog niet gestart dacht ik.

Alleen zou Motoplus meer abbo's krijgen * denk ik * als ze elke week een nummeer uit zouden geven.. goed.. het is duur, en haast werk.. maar je krijgt er wel iets voor terug.. Abbonees..MotorMagazine geeft toch wel elke week een nieuw nummer uit?

ik meende van niet ,, vroeger wel ,, heb net wat zitten lezen , viel me helemaal niet tegen ....
het huidige nr heeft wel wat intersante artikelen
Ik ga dat proef abbonnement eens overwegen, is maar een € 10 en stop automatisch
 
Vroegah, toen heette MotorMagazine nog weekblad Motor en kwam het elke week uit. Als sinds een jaar of drie verschijnt het eens in de twee weken, net als Moto73 en nu dus Motorplus. Het eerste nummer van Motorplus verscheen tijdens de beurs in Utrecht en werd daar als kennismaking gratis aan de bezoekers uitgedeeld.
 
Wat me opvalt is dat het in ieder geval niet alleen maar "plaatjes en praatjes" oplevert, zoals de meeste andere motorbladen. De tests lijken veel objectiever. Als ik verkoopbabbels wil lezen haal ik wel een folder bij de dealer......

Aan de andere kant zitten er best wel veel slordige fouten in, zoals verkeerd vertaald, taalvauten etc.

Ik hoop in ieder geval dat ze het volhouden om objectief te blijven, dat is iets wat we hard nodig hebben.
 
ik heb idd ook een proefabonnementje genomen
vind er ook veel reclame in staan maar op zich een leuk blad
reclame is inkomsten en dat hebben hun ook nodog ...verder...leuk blad ik ben dus gewoon abbonnee.

gr Driver
 
Ik heb voor mijn verjaardag van iemand een proefabbonement op dit blad gekregen. Moet de eerste nog ontvangen en ben erg benieuwd. Als ik de eerste gelezen heb zal ik nog eens laten weten wat ik er van vindt.

Heb hem in de winkel even snel doorgebladerd en het zag er goed uit!
 
http://www.motoplus.nl/ ze hebben ook een site
Als ze de zelfde formule hebben als autoweek/bild en veel dingen samen doen om kosten te drukken ,, en ook de inhoudelijk kwaliteit snel(ler) omhoog kregen
Dan denk ik dat ze bij m 73 en mm een probleem gaan krijgen.......

Deze lui stonden niet op de beurs meende ik .....

IK vind Moto73, MotorMagzine en Motorwereld tog nog steeds de egte toppers. Motoplus heb ik wel 2x gehaalt maar vind het lang niet zo goed als de 3 die hier boven staan
 
ken de beide programma's inderdaad ja :Y :Y maar ben pas amateuristisch en fruity loops en reason zijn ( vernomen uit verschillende resencies ) voor wat vergevorderden ;)
reason snap ik ook geen bal van, maar fruity loops valt reuze mee, werkt in feite hetzelfde als de synths in music maker, mn mail staat in mn profiel, dus voeg me maar toe op msn dan leg ik t uit.

dan hoef ik dit topic niet meer te bevuilen :+
 
Ik vind het een prima blad, met een leuke diversiteit aan tests :)
Allerlei soorten motoren komen aan bod, het blad leest prettig en men zet er regelmatig een kritische noot in. Enige nadeel is dat men soms met een gedateerde Motorrad test komt, zoals de bandentest in het begin. Deze test was al een jaar eerder gepubliceerd in Motorrad en dat vind ik niet kunnen B|

Verder ben ik best tevreden voor het geld van mijn jaarabbo krijg ik voldoende info binnen ;)
 
IK vind Moto73, MotorMagzine en Motorwereld tog nog steeds de egte toppers. Motoplus heb ik wel 2x gehaalt maar vind het lang niet zo goed als de 3 die hier boven staan

vroeger las ik beide bladen via de Bieb, ( armlastige student )
maar aangezien het akelig lang geleden is dat ze een motor tot de grond afbranden , wat er duid dat men niet tegen de stroom in durft te zwemmen.

ik heb nr 12 gehaald omdat er wel wat dingetjes instaan die ik intersant vind.
Het mooie is dat je er stukjes kan proeflezen en dan kan besluiten om het nr als nog te halen ,, je kan namelijk niet overal krijgen in iedere supermarkt.
Wel denk ik dat traditionele media's het moeilijker gekregen hebben site hals motorfreaks en motormaniacs maken duidelijk dat met relatief weinig middelen al heel leuke dingen kan doen.....


Die taalvauten ,, ik ben ICT'er welke vauten ??
:+
 
Laatst bewerkt:
Vinden jullie een motormagazine ècht goed indien zij in een tijdsbestek van TWEE maanden een (vergelijkings)test uitvoert waarbij één en dezelfde motor t.w. de Honda CBF1000 eerst wordt vergeleken met een Kawasaki ZRX1200R alsmede de Suzuki Bandit 1200S, om vervolgens TWEE maanden later diezelfde motor weer te gaan vergelijken met de:
BMW F800S en de Kawasaki ER-6n ?

m.a.w. De twee uitersten zijn de Kawa ZRX1200R en de Kawa ER-6n (met de CBF1000 in het midden...) :X Hoe kun je dan nog spreken over een (objectieve) vergelijkingstest?

Leest lekker weg hoor, maar staat e.e.a. nog wel in verhouding tot elkaar? Zelf bezit ik een cbf1000 en het is leuk je fiets in alle gevallen goed uit de strijd te zien komen, maar voor mijn gevoel hebben ze er nu wel een potje van gemaakt B|

Zie ik het verkeerd? Zie ik iets over het hoofd. :?
 
Laatst bewerkt:
is een goed blad , wel veel BMW in hun testen.
ook veel banden en accecoires kleding gereedschap olie schoonmaakmiddel enz testen.
ik heb al vanaf no.1 een abb.

ik had jaren geleden al de Kickxstart en Motor opgezegd omdat het daar nergens meer over ging .
vooral dat testwijf in de Kickxstart vond ik irritant met al die stomme fotoo,s en rare kronkelteksten brrrrrr.....
wat in het begin het leukste motorblad was , is geworden tot een wijveblad compleet met babyfotoos en familiekiekjes van de lezers.

Moto-73 koop ik ook nog wel eens erbij.
 
is een goed blad , wel veel BMW in hun testen.
ook veel banden en accecoires kleding gereedschap olie schoonmaakmiddel enz testen.
ik heb al vanaf no.1 een abb.

ik had jaren geleden al de Kickxstart en Motor opgezegd omdat het daar nergens meer over ging .
vooral dat testwijf in de Kickxstart vond ik irritant met al die stomme fotoo,s en rare kronkelteksten brrrrrr.....
wat in het begin het leukste motorblad was , is geworden tot een wijveblad compleet met babyfotoos en familiekiekjes van de lezers.

Moto-73 koop ik ook nog wel eens erbij.
helemaal mee eens :Y

kickxstart komt er hier ook niet meer in nee..

MotorMagazine..die wil nog wel eens en bij Moto73 koop ik eigenlijk alleen maar de TT-special :}

Ik denk wel dat hier in huis een jaarabbo komt van Motoplus
 
Ik had een proefabo maar heb hem niet verlengt omdat er het steeds meer reclame en nono testen voor schoonmaakspul e.d. in stond. En een uit het Duits vertaald stuk over de bergen in Italie met e.o.a trailfiets was ook niet wat ik wil. Motoremotion vond ik leuk,...is opgedoekt.! Jammer.
 
eerst een los nummertje gekocht (nummer 2)

Daarna direct een proefabo genomen. ( ze zeiden 5 stuks voor 10 euro maar ik kreeg er 6 voor 10 euro, foutje bedankt zou ik zeggen )

Daarna weer los gekocht en toch maar een jaarabo genomen nu en tot volle tevredenheid tot nu toe.

Alle begin is moeilijk dus we hopen dat het alleen maar beter wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan