Wat vinden wij van Pimmetje F?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag hem net nog op TV.En daar zei Pim:\"dat hij het zat is dat al die T£§£§rken en Maro%^&en,hun vrouwen uit het buitenland hierheen halen.En dat er hier genoeg van hun soort is,maar die zijn teveel ingeburgerd\" :?
En dan die groepen jeugd in R\'dam die jonge meisjes omsingelen en dan verkrachten.....
HUN BALLEN ERAF!!!
Nee,dat moeten ze \"thuis\" proberen.
Worden ze gestenigd o.i.d. :}
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 20 januari 2002 20:11 schreef porky het volgende:
Ik zag hem net nog op TV,hij is het zat dat al die T£§£§rken en Maro%^&en,hun vrouwen uit het buitenland hierheen halen.En dat er hier genoeg van hun soort is,maar die zijn teveel ingeburgerd :?
En dan die groepen jeugd in R\'dam die jonge meisjes omsingelen en dan verkrachten.....
HUN BALLEN ERAF!!!
Nee,dat moeten ze \"thuis\" proberen.
Worden ze gestenigd o.i.d. :}
Lijkt me wel een leuke gast.
Denk niet dat Filip Dewinter dit op TV durft zeggen :?
 
Op zondag 20 januari 2002 20:11 schreef porky het volgende:
Ik zag hem net nog op TV,hij is het zat dat al die T£§£§rken en Maro%^&en,hun vrouwen uit het buitenland hierheen halen.En dat er hier genoeg van hun soort is,maar die zijn teveel ingeburgerd :?
En dan die groepen jeugd in R\'dam die jonge meisjes omsingelen en dan verkrachten.....
HUN BALLEN ERAF!!!
Nee,dat moeten ze \"thuis\" proberen.
Worden ze gestenigd o.i.d. :}

De regering heeft al dat tuigzelf hierheen gehaald en doet het nog steeds,ze kunnen niet meer terug......boolshit....een groot deel van de onderwereld word beheerst door ex-joegeslaven....waanzin....... en de rest van over de grens de bezem erdoor en dumpen in de noordzee
verdomme kijk eens in de grote steden...het barst van de steuntrekkers die slecht of helemaal geen nederlands spreken....ik heb pijn in me rug in voel me niet lekker..... :j .
Ikke niet begrijpen.Geef niet hoor hier heb jij je geld hoor.....doodziek word ik hiervan...en als ik verdomme te laat mijn maandelijkse(bedenk maar wat dat kan zijn) verplichtingen betaald staat men godverdomme bij mij op de stoep,pimpie van mij mag je ze keihard aanpakken.

Oja\" ik ben voor de duidelijkheid geen buitenlanderhater er zijn ook een.... paar.... goede bij, die onze gastvrijheid waarderen en iets betekenen voor ons land mogen blijven.
Ik ben in nederland niet de enigste die er zo over denkt en zijn er vele duizenden.
 
De regering heeft al dat tuigzelf hierheen gehaald en doet het nog steeds,ze kunnen niet meer terug......boolshit....een groot deel van de onderwereld word beheerst door ex-joegeslaven....waanzin....... en de rest van over de grens de bezem erdoor en dumpen in de noordzee
verdomme kijk eens in de grote steden...het barst van de steuntrekkers die slecht of helemaal geen nederlands spreken....ik heb pijn in me rug in voel me niet lekker..... :j .
Ikke niet begrijpen.Geef niet hoor hier heb jij je geld hoor.....doodziek word ik hiervan...en als ik verdomme te laat mijn maandelijkse(bedenk maar wat dat kan zijn) verplichtingen betaald staat men godverdomme bij mij op de stoep,pimpie van mij mag je ze keihard aanpakken.

Oja\" ik ben voor de duidelijkheid geen buitenlanderhater er zijn ook een.... paar.... goede bij, die onze gastvrijheid waarderen en iets betekenen voor ons land mogen blijven.
Ik ben in nederland niet de enigste die er zo over denkt en zijn er vele duizenden.

Amen. Alleen zal Leefbaar Nederland waarschijnlijk weinig doen, maar je kan al wel zien dat veel mensen het schijtziek zijn. Ik haat ook geen buitenlanders, maar WEL mensen die zich crimineel gedragen en buurten terroriseren. Buitenlander of Nederlander : HARD AANPAKKEN.
 
Zo zie je maar,die \"snor\" was zo gek nog niet.Jammer dat hij er een zooitje van maakte.
Afgezien dat hij natuurlijk een vreselijk iemand was,criminelen en ander gespuis was er niet.
ok ok,dat was hijzelf maar je begrijpt wat ik bedoel.
Toen werd er geen foei gezegd maar gelijk tegen de muur.
Maar ja,de doodstraf in de U.S. schijnt ook niet te helpen,ze gaan gewoon door.
Ik vind wel dat de straffen moeten worden aangepast,en bij een ernstig delict...gelijk naar het land van herkomst en daar de straf \"uitzitten\"gnagna...hangen dus.
 
Zo zie je maar,die \"snor\" was zo gek nog niet.Jammer dat hij er een zooitje van maakte.
Afgezien dat hij natuurlijk een vreselijk iemand was,criminelen en ander gespuis was er niet.
ok ok,dat was hijzelf maar je begrijpt wat ik bedoel.
Toen werd er geen foei gezegd maar gelijk tegen de muur.
Maar ja,de doodstraf in de U.S. schijnt ook niet te helpen,ze gaan gewoon door.
Ik vind wel dat de straffen moeten worden aangepast,en bij een ernstig delict...gelijk naar het land van herkomst en daar de straf \"uitzitten\"gnagna...hangen dus.

Gewoon lijfstraffen invoeren : iets gejat? vinger eraf, iets groots gejat? Hand eraf.
Iemand verkracht? Lul eraf. Iemand bedreigt? Tong eraf. Justitie & Netelenbos zou dan komen met : te hard gereden ? hand/voet eraf! Dat moeten we wel voorkomen ;)

hitler was een foute man, die had gewoon een teringhekel aan joden, dus elke jood werd gewoon op de trein gezet. En dat is ook onzin. Zo\'n kamp wens je niemand toe. Maar de rotte appels moeten er hier gewoon uit worden gehaald en eens goed aangepakt worden. Streng zijn is de enige methode. Geen medelijden.
 
Op zondag 20 januari 2002 21:00 schreef JK het volgende:
Gewoon lijfstraffen invoeren : iets gejat? vinger eraf, iets groots gejat? Hand eraf.
Iemand verkracht? Lul eraf. Iemand bedreigt? Tong eraf.

En dan rechtstreeks terug naar de Middeleeuwen. Mij niet gezien.
 
De regering heeft al dat tuigzelf hierheen gehaald en doet het nog steeds,ze kunnen niet meer terug......boolshit....een groot deel van de onderwereld word beheerst door ex-joegeslaven....waanzin....... en de rest van over de grens de bezem erdoor en dumpen in de noordzee
verdomme kijk eens in de grote steden...het barst van de steuntrekkers die slecht of helemaal geen nederlands spreken....ik heb pijn in me rug in voel me niet lekker..... :j .
Ikke niet begrijpen.Geef niet hoor hier heb jij je geld hoor.....doodziek word ik hiervan...en als ik verdomme te laat mijn maandelijkse(bedenk maar wat dat kan zijn) verplichtingen betaald staat men godverdomme bij mij op de stoep,pimpie van mij mag je ze keihard aanpakken.

Oja\" ik ben voor de duidelijkheid geen buitenlanderhater er zijn ook een.... paar.... goede bij, die onze gastvrijheid waarderen en iets betekenen voor ons land mogen blijven.
Ik ben in nederland niet de enigste die er zo over denkt en zijn er vele duizenden.

:^

Maar toch moet je oppassen dat PF Nederland niet als zijn nieuwe zaken onderneming gaat zien.. het is en blijft een zaken man dus verkopen kan die zeker (ook zichzelf!!).
 
En dan rechtstreeks terug naar de Middeleeuwen. Mij niet gezien.

Ga eens naar Marokko en flik eens iets, dan wordt je zowat afgemaakt, en hier? Hier krijg je een schouderklopje, een gouden handdruk en mag je het nog eens doen. Als je lijfstraffen invoert zul je wel zien dat de criminaliteit flink gaat dalen.

Wat wil je dan? Dat alles zo door blijft gaan? Je kan natuurlijk ook de andere kant op kijken, als je dat bedoelt. Nederland is veelste zacht, en de meeste burgens zijn mietjes, ze komen niet eens in opstand.

De politie is zelfs te bang om op een woonwagenkamp te komen. Ik hoorde zaterdag op de radio dat ze iets wilden renoveren bij een woonwagenkamp, en heeft de gemeente en videobrief gestuurd naar de bewoners met op de videoband tekenfilm figuren die het uitleggen, omdat een brief anders verkeerd over zou komen.. KOM OP ZEG! |(

Vroeger was er nog respect voor een agent, nu is het gewoon een domme zak stront waarvoor niemand meer respect kan tonen.
 
Er moet idd harder worden opgetreden, veel harder zelfs maar lijfstraffen en ledematen afhakken? :?

We zijn hier niet een of ander achterlijk 3e wereldland.
 
Op zondag 20 januari 2002 22:39 schreef JK het volgende:
Als je lijfstraffen invoert zul je wel zien dat de criminaliteit flink gaat dalen.

Tuurlijk JK en jij vindt zeker ook dat iedereen met een wapen op zak mag lopen? Kun je zelf criminelen uit de weg gaan ruimen, omdat de overheid dat toch niet doet. Ga lekker in Texas wonen, daar leven nog meer van die Rednecks.

Ik ben dus tegen alle vormen van lijfstraffen (inclusief doodstraf). Maar geloof wel in zwaardere gevangenisstraffen. En dat cellenprobleem? Zet om te beginnen maar twee gevangenen in een cel, tenslotte duwen ze in een verzorgingstehuis ook 4 patienten/bejaarden in 1 kamer.
 
Tuurlijk JK en jij vindt zeker ook dat iedereen met een wapen op zak mag lopen? Kun je zelf criminelen uit de weg gaan ruimen, omdat de overheid dat toch niet doet. Ga lekker in Texas wonen, daar leven nog meer van die Rednecks.

Ik ben dus tegen alle vormen van lijfstraffen (inclusief doodstraf). Maar geloof wel in zwaardere gevangenisstraffen. En dat cellenprobleem? Zet om te beginnen maar twee gevangenen in een cel, tenslotte duwen ze in een verzorgingstehuis ook 4 patienten/bejaarden in 1 kamer.

Met een wapen op zak lopen wordt als het zo doorgaat binnen een jaar of 10 wel noodzakelijk. Als vrouw kun je nu \'s avonds al niet meer alleen naar huis fietsen en is het verstandig om een wapen in je tasje te doen (of pepperspray).

Doodstraf ben ik ook tegen, laat iemand maar lekker wegrotten voor vele jaren, dat is veel erger dan op een humanitaire manier dood te worden gemaakt.

En 2 gevangenen in 1 cel? Van mij mogen er wel 3 in. Maar je weet het, dat gaat weer eens niet door. is de overheid op tegen |( .
Ik weet dat het probleem lastig is, er moet gewoon een goede manier komen om de criminaliteit de kop in te drukken, hoe weet ik niet, als het maar gebeurd, want Nederland gaat Amerika achterna.
 
Als de straffen veel zwaarder worden zullen criminelen meer moeite doen om niet gepakt te worden.

Krijg je hetzelfde als in amerika, agenten die een auto aanhouden worden meteen neergeschoten, meer wapens, meer moorden denk ik ook wel (heb je geen getuigen meer), en als je al levenslang krijgt voor wat je al gedaan hebt wat maakt het dan nog uit om nog een paar mensen om te leggen?

De straffen mogen wel iets hoger maar erg hoge straffen hebben ook nadelen.

Voordeel: spectaculaire achtervolgingen op de nederlandse snelweg!
 
Op zondag 20 januari 2002 22:39 schreef JK het volgende:Vroeger was er nog respect voor een agent, nu is het gewoon een domme zak stront waarvoor niemand meer respect kan tonen.

Ja vroeger was er respect voor een agent, maar die zelfde agent had geen respect voor de andere mensen.

Er is gewoon een gebrek aan algemeen respect. Het is veel te ver heen, niemand kan hier nog wat aan doen.

Het moet goedkomen door zelfreguleering. Dat kan lang duren. Vind je het te lang duren, dan moet je gewoon naar een land gaan waar minder controle is, en waar het meeste nog wat minder bureaucratisch is.

En let goed op wat je hier zegt! Ik heb al wat voorbij zien komen over IQ en over tamelijk extreme ideeën. Leef en laat leven. :]
 
We zien wel wat er van komt Daemon ;)
Straks wordt het Mad Max en hebben we allemaal cross auto\'s en motoren met mitrailleurs erop gemonteerd :+

Ik wil in elk geval niet weten hoe het over 10 jaar is als het zo doorgaat.
 
Tegenwoordig hebben die knapen op scooters al een wapen op zak,JA EEN GUN!
Je telefoon of je leven,is geen uitzondering meer.
Ik heb er zelf 3,twee voor de sport en 1 met een stille uitlaat voor dat soort grappenmakers.......
In België heb je CarJackers,krijg je een gun op je raam.Is toch dichtbij!
Bij mij hebben ze de verkeerde!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan