Wat vinden wij van Pimmetje F?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou het niet weten hou me daar absoluut niet mee bezig!

zouden ze weer xyclon b gaan produceren |(
 
Laatst bewerkt:
mijn man!
en nix geen snorretje
hij zegt zoals het is .
ook nix geen jan maat .
maar dit is een motorforum dus laten we het bij andere dingen houden
 
Euhhm.. leg es uit voor deze Belg

Philip de Winter, Jorg Haider ...

Veel (populistisch) geblaat weinig wol. Overal tegenaan schoppen, maar niet zelf met oplossingen kunnen komen. En alleen domme mensen trappen erin. (wat wonen er toch veel domme mensen in NL)
 
Ze willen hier in NL,iemand die de waarheid zegt,afschilderen als dat \"Vl.Blok\" bij jullie.Pooh.
Wat moet je dan?
Netelellende,Groenen...alles is tegen motoren en VOOR rekeningrijden.
Het enige wat wij nog hebben is een \"vervloekte\" hobby.
Kom op F@zertje,jou AR-15 en mijn Dragunov kunnen voor een goede \"opruiming\" zorgen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Veel van de dingen die niet in orde zijn politiek gezien die Pimmetje zegt kloppen inderdaad. En veel van die dingen spelen bij de mensen.

Maar hij biedt zelf geen oplossing. Maar hij zegt wel dat hij alles waar gaat maken wat hij zegt en dat hij voor het volk staat.

Persoonlijke mag ik die man niet (persoonlijkheid of zo, weet ik niet). Maar als het gaat waar maken wat hij zegt, en als hij problemen op gaat lossen zoals het volk dat wil, dan zou het wat zijn. Maar ik twijfel hier aan, het zijn politieke praatjes om stemmen te winnen naar mijn idee. Na het stemmen is alles weer vergeten, vrees ik... Maar misschien is hij de eerste waarbij dit niet zo zou zijn? :?
 
Pimmetje F :j

Als ik naar hem kijk wordt ik al misselijk. Hij kan alleen maar aangeven wat fout is(in zijn ogen dan)
Maar met echte constructieve oplossing komen
ho maar.

Ik heb niks tegen homo\'s Maar deze kale night met zijn irritante stem mogen ze zo naar het \"niet volle\" Afganistan schoppen
 
Laatst bewerkt:
Ben het voor een groot deel eens met de problemen in Nederland zoals Pim ze ook aangeeft.
Echter een probleem aanwijzen is een stuk makkelijker dan ze oplossen. Leuke spreuk: Wat jammer dat de mensen geen problemen kunnen ruilen. Iedereen weet hoe hij die van een ander moet oplossen.
Ben er wel van overtuigd dat de standaard Nederlandse partijen deze problemen veels te weinig aanhalen. En er trouwens ook geen echte oplossing voor hebben, dus dan maar iemand die ze hard op durft te roepen.
Weet trouwens niet of ik ook op hem ga stemmen.
 
Ik heb al heel lang niet gestemd,dit jaar wel denk ik..op wie tja niet op die geitenwollensokken eikels.
De laatste tijd(jaren) gaat het de verkeerde kant op,je hoort steeds meer mensen klagen over b.v verloren geld,en mij pakken ze keihard aan....waarmee dan denken jullie,,,ach dit hou ik voor me maar het is om te huilen.
 
Voor het geval er nog mensen waren die op PF stemmen als een optie zagen, hebben ze er Henk Wijngaarde en Hans Kraay bijgehaald |( |( |( .

Voor de Vlamingen onder ons: een overjarige volkszanger (die denkt dat asielzoekers de files veroorzaken) en een ex-voetballer die nu commentator is bij een nog-meer-voetbal-op-tv-programma.

De enige PF waar ik op stem is P.F. Chili :}
 
Laatst bewerkt:
Ik wil hem het voordeel van de twijfel wel geven,maar als hij het niet waarmaakt zoek ik hem op in die Darkrooms!
Aha,porky komt in de darkroomshahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. :r
 
mijn man!
en nix geen snorretje
hij zegt zoals het is .
ook nix geen jan maat .
maar dit is een motorforum dus laten we het bij andere dingen houden
Wat staat er bij de INDEX: Algemene praat

Voor alle onderwerpen die niet in de andere forums passen. Het hoeft niet persé over motoren te gaan. De mods houden dit forum goed in de gaten om de kwaliteit te waarborgen.
 
Ik ben het met Deamon eens. LN zegt waar het op staat, alleen zullen zij geen oplossing (kunnen) bieden.

We kunnen alleen maar hopen dat de gevestigde orde van de \'klassieke\' politieke partijen hier lering uit trekt.
 
Laat ik het zo zeggen: de grote partijen zouden zich moeten schamen dat ze het zo ver hebben laten komen dat een partij als LN zo groot kan worden. Blijkbaar zien die of willen die de problemen wel zien zoals die er in Nederland zijn.

En die Pim Fortuyn mag dan homo zijn, maar dat veel mensen die hem niet mogen hem dan maar die kale nicht ofzoiets noemen, dat vindt ik nogal triest. Val hem aan op z\'n politieke ideeën en niet op z\'n priveleven. De reden dat de bestaande politici heb ook openlijk nogal aanvallen en zwaar bekritiseren is waarschijnlijk de reden dat ze doodsbenauwd voor hem zijn en wel weten dat hij straks veel stemmen gaat krijgen.

Persoonlijk vind ik dat ze Pim Fortuyn en LN best eens een kans mogen geven, ze hebben 4 jaar de tijd om bepaalde zaken te verbeteren in dit land.

Aan de mensen die zeggen dat LN geen oplossing biedt: hoe weet je dat? Geef ze ene kans, dan kun je pas na de tijd oordelen of ze inderdaad geen oplossingen konden bieden.

Net alsof dat %$#%^& paarse kabinet wel oplossingen bood voor problemen in Nederland |(
 
Pim is zeker niet gek. Die man heeft al langer ambities in de politiek. Het maakt hem niet uit met welke partij. Nu heeft hij LN voor zijn karretje gespannen. De sukkels (inclusief Henk Wijngaard en Kraay Sr) trappen erin.

Een tijdje geleden was hij bij Nieuws aan Tafel. Daar hadden ze een discussie over Israel en de Palestijnen. Pim zat te roepen als een kip zonder kop. En die Conny Mus (Israel-correspondent) veegde hem met argumenten compleet van tafel. Hij werd ook aangevallen op zijn gebrekkige kennis van dossiers. Pim riep de hele tijd: \"Ik heb wel 20 boeken geschreven.\" Die andere vent aan tafel: \"Leuk voor je, maar het zou ook geen kwaad kunnen als je boeken en artikelen van anderen zou lezen.\"
 
Pimmetje F. is een kale relnicht met een veel te grote mond, die alleen maar de 2e kamer in wil om z\'n zakken eens goed te vullen. Stel dat hij het haalt, dan durf ik te wedden dat hij er na 4 jaar mee stopt. Weg met die gozer! :r
 
hij zegt inderdaad waar het opstaat
oplossingen aandragen is een minder sterke kant.
maar zijn die oplossingen de laatste 8 jaar dan wel aangedragen door paars 1 en 2 ?
nee dus
ze kwamen in een gespreid bedje toen alles net weer wat beter ging,zij zorgden dus niet voor beter tijden.
er zitten daar in den haag mensen die helemaal niet weten wat er zich afspeelt in nederland.
pimmetje zal veel stemmen krijgen omdat er veel
\"domme\"? mensen zijn.
er zal een duidelijk signaal afgegeven worden aan de gevestigde partijen.
ik :r op dat zogenaamde polder model.
veel gezever maar ook geen oplossingen en niemand durf een ander voor het hoofd te stoten.
zeker als het om minderheden gaat durf niemand er over te beginnen laat staan er iets aan te doen.
als het zo doorgaat kan je s avonds niet meer over straat en worden diegene die makkelijk te pakken zijn gepakt door de overheid(dus de doorgesnede burger) maar het gespuis loopt vrij rond en kan zijn gang gaan.
als je dat wil moet je voor paars 3 gaan.

ps: een ar15 draag je niet zo onopvallend \ '(
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof niet dat als LN hier de dienst uit maakt dat het allemaal rozegeur en maaneschijn zal worden.
Het zal zo\'n vaart ook wel niet lopen dat dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren maar een beetje tegengas tegen de gevestigde orde kan geen kwaad.
Momenteel vind ik dat ze in Den Haag denken dat ze alles maar kunnen doen.
Er komt een HSL van ik weet niet hoeveel miljard om 20min eerder in Parijs te zijn.
Er komt een Betuwelijn die bakken met geld kost(het is al berekend dat wat ze ervoor uitgetrokken hebben met honderden miljoenen word overschreden).
Dat mokkel van Netel komt ook met het ene na het andere onzinnige plan.
Eerst tolpoorten dan weer spitsvignet nu weer km.heffing.
Niemand wil het maar we kunnen roepen wat we willen HET HELPT GEEN RUK!!!
Tijd dus dat ze met de verkiezingen eens ondervinden wat 8jaar paars voor de gewone burgerij betekend heeft.
Reken voor jezelf maar eens uit wat voor lastenverzwaringen je de laatste jaren allemaal op je bord gekregen hebt.
Het word steeds gekker.
DINNERTIME.
(wordt vervolgd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan