Wat vindt je familie ervan?

mn familie?

  • interesseert mij het

    Stemmen: 27 12,1%
  • willen het niet

    Stemmen: 11 4,9%
  • willen niks liever

    Stemmen: 12 5,4%
  • rijden zelf ook

    Stemmen: 35 15,6%
  • interessert het niet

    Stemmen: 4 1,8%
  • heb ik niet

    Stemmen: 1 0,4%
  • willen me niet kennen

    Stemmen: 4 1,8%
  • Liever niet ,maar ja

    Stemmen: 130 58,0%

  • Totaal aantal stemmers
    224
5 broers van mijn vader (mijn ooms dus) en 2 neven rijden motor, moeder en vader vinden het mooi, maar ook erg gevaarlijk. Maar zit bij ons in de familie. Wij hebben binnenkort dus ook een familie rit. Lijkt me echt super.
 
Mijn ouders vinden het ook niet alles, zeker zogauw de herfst en winter weer naderen neemt de ongerustheid toe. Na mijn ongeluk probeerde men het wel te ontmoedigen, zij het niet echt overtuigend.

Mijn zus en zwager zijn twee week geleden begonnen (1ste les) en vonden het helemaal geweldig!!
Mijn (ex)vriendin heb ik aangestoken met het virus, is toen het uit was geslaagd en rijdt inmiddels een Trident 750.

Een volgende vriendin hoeft niet zelf te rijden (dat komt vanzelf wel) maar moet het wel leuk vinden. Lijkt me logisch! (al kan ze zuigen als een turbo-stofzuiger, motorrijden ga ik niet laten, voor niemand. no shit!)

Sommige van mijn vrinden rijden al motor en de rest probeer ik wel zoveel mogenlijk over te halen. (1 is nu ook bezig, zoveel vrinden heb ik niet :P )
Vrinden :?
 
Moeder vond het in het begin zozo totdat we in de auto zaten "hee je rijdt nu veel beter als voor je Mrbw" (ze mot me niet op de motor bezig zien }) )
Vader reed vroeger zelf Vind het super...
Zus vond het wel ok totdat 1 of andere lul in een vito me aanreed met haar achterop...ze heeft een beetje schrik gekregen maar ze gaat nou wel weer achterop..
Opa was vroeger rijinstructeur in het Amerikaanse leger (ook leeuwarden bevrijdt op de motor)
Neef heeft na mij zijn Rbw gehaald rijdt nu duc (klein minpuntje :+ )
Tante is aan t lessen....

Dus t zit wel snor... 8-)
 
Mijn hele familie rijdt, mijn vrouw rijdt, mijn vader, broer, zus, zwager en zo'n beetje al mijn vrienden rijden. Alleen mijn moeder heeft geen rijbewijs.
 
ik rij al vanaf mijn tiende (trial) , maar mijn moeder vind het nog steeds niets.Nadat mijn enkel eraf gereden werd door een auto vonden mijn zussen het ook niet zooo meer en sinds mijn actie gisteren (zie pepe ook au )mijn vrouw ook niet meer ( ik begin ook te twijfelen nu :P )
 
Mijn moeder is er niet zo blij mee maar me vader maakt het niets uit, die heeft zelf ook het A rijbewijs. Me broer is er mee bezig en me zus heeft ook het A rijbewijs, valt dus weinig tegenin te brengen vanuit me moeders kant :)

Mijn vriendin gaat volgend zomer ook haar rijbewijs halen dus sja.. alleen een beetje last van me moeder :)
 
Mijn vrouw: Ze heeft zelf gezegd dat ik een Ducati Monster moest kopen, ik kreeg geen ander merk of model :} Wilt ook voor haar rijbewijs gaan, maar als ze zo met de motor rijdt als ze met de auto doet, zal ik kortelings een berichtje mogen posten dat ze ergens de grond gekust heeft.

Mijn vader: Heeft vroeger ook een motor gehad, maar motorrijden zegt hem nu niets meer. Het kost veel geld, je zit in de kou, Kortom hij begint oud te worden. Hij is er niet tegen dat ik met de motor rij, zolang ik maar voorzichtig ben.

Grootmoeder: Dat is veel te gevaarlijk motorrijden. Dat zegt ze trouwens ook van mijn andere hobbies, duiken en skiën.

Grootvader: Ziet liever mijn Monster dan de R1 die mijn neef vroeger had. :)

Mijn schoonvader: Zolang ik hem al ken (8 jaar) zegt hij dat hij terug een motor wil kopen, maar hij heeft nog altijd niets gekocht en hij zal ook nooit niets kopen denk ik. Hij vind dat een 600cc veel te zwaar is om mee leren te rijden, en zegt dat ik heel voorzichtig moet zijn.

Mijn schoonmoeder: Daar lig ik niet wakker van van wat zij denkt.

Mijn schoonzuster: Zie schoonmoeder, voor die 3 keer per jaar dat ik haar zie ga ik niet om haar mening vragen.

Mijn schoonbroer: Die interesseerd zich alleen maar voor Medal of Honor te spelen achter zijn computer.

Broer van mijn vader: Heeft vroeger altijd enduro gereden en heeft ook een chopper en een Goldwing gehad. Hij heeft alles verkocht en hij heeft nu spijt dat hij geen enduro meer heeft om door de bossen te crossen. Wegrijden zegt hem niets meer, alleen maar off road rijden.

Mijn neef: Heeft vroeger een Husqvarna Supermotard gehad en later een R1. Hij heeft deze moeten wegens geldproblemen en hij is nu jaloers op mij omdat ik een motor heb en hij niet.

Rest van de familie: Daar lig ik niet wakker van van wat zij over mijn of mijn motor denken.
 
Laatst bewerkt:
Toen ik nog thuis woonde hebben mijn ouders hebben het mij altijd verboden om zelfs maar brommer te rijden laat staan motor. Vervolgens geen tijd/zin of wat dan ook maar goed. Mijn dochter vindt het niks en mijn ouders... Tja nog steeds tegen maar goed. Begin september beginnen voor mij de eerste lessen. ENDLICH. :9~
 
De mannelijke familieleden willen ook wel, maar durven niet. Althans, ze zeggen: "nou, als ik ga motorrijden, rijd ik me helemaal te pletter"

De slechtste smoes ever heard!
 
De mannelijke familieleden willen ook wel, maar durven niet. Althans, ze zeggen: "nou, als ik ga motorrijden, rijd ik me helemaal te pletter"

De slechtste smoes ever heard!

Of een slechte smoes, óf een flinke dosis zelfkennis; Weten ze van zichzelf dat het onverantwoordelijke eikels zijn zonder zelfbeheersing 8-)

Andere mogenlijkheid; grote bek omdat ze bang zijn uitgelachen te worden als ze als een oud wijf, vierkant en achteruit door de bocht gaan. op zich ook knap

Allemaal B.S. als je niet durft of wilt, zeg dat gewoon, heb ik meer respect voor!
 
M'n vader: vind 't nix, zijn motto "je rijdt je hardstikke dood"
Ga volgende week een Thundercat huren en m'n neef een CBR600RR. "Als je 't maar niet in je hoofd haalt om harder dan 150 te gaan" Hahahahahaha. O-)

Vrienden: vinden het wel cool, een paar gaan ook hun rijbewijs halen, 1tje heeft 'm al.

Familie: Een paar ooms van me rijden ook motor, en m'n opa had ook een motor vroeger. Een paar anderen familieleden "Willen ooit ook nog wel eens hun rijbwijs halen" maar dat roepen ze al 20 jaar. Een zooi neven hebben ook hun rijbewijs en vinden het allemaal geweldig.

Vrouwelijke familieleden & vriendinnen: Vinden 't over 't algemeen doodeng.
 
Mn pa is overgeinteresseerd met mn opvoerwerk.
Mn ma zal het niks uitmaken als ik maar heel blijf.
Mn zus wil ook rijden.
Mn vriendin is stapelgek op motor rijden :P
 
Mijn vriend vindt het uiteraard geweldig (rijdt zelf al 6 jaar).
Mijn familie ziet het allemaal niet zo zitten (standaard opmerkingen: die's gek, levensgevaarlijk, als je maar voorzichtig doet, kun je niet beter een leuk autootje kopen voor dat geld, ......). Maar daar heb ik dus schijt aan :P
Hoop volgende week m'n rijbewijs te halen, en dan rijden met dat ding!!!
 
Ik heb het makkelijk. Mijn ouders en schoonouders hebben allemaal GEEN rijbewijs en deze ook nooit gehaald. Dus als ze er van wat zeggen bluf ik ze snel af met de zin "Weet je wel waarover je praat?". Gelopen koers. })

Mijn vrouw ben ik aan het overhalen. Is nu nog wat angstig maar heeft wel intresse. Ze is nu een aantal keer achteropgeweest maar is nog wat angstig. :?

Off topic.
Hebben jullie misschien tips om haar van de angst af te halen.

Mijn kindren vinden het gaaf ( ze zijn 2 1/2 jaar en twee weken oud). :)

De rest van de familie:.................... ;)
 
Ouders heb ik niet meer helaas maar ik weet wel dat mijn moeder het nooit had toegestaan. Waarschijnlijk zou ik het uit respect voor haar ook niet zo snel gedaan hebben maar nu ze er niet meer is en er geen belofte is gedaan doe ik het wel gewoon.

Mijn vriendin wilde alleen dat ik wel met rijbewijs rond zou gaan rijden dus ben ik het nu braaf aan het halen. Volgens mij heeft ze het idee dat ik me met rijbewijs niet dood kan rijden. |(

Alle anderen om me heen, tsja collega's rijden allemaal motor dus die vinden het prachtig. Schoonvader(s) (ik heb twee setjes) die vinden het prachtig, ik doe nu waar zij nooit aan zijn begonnen. Schoonmoeders vinden het beide helemaal niks.

Over het algemeen gaan ze meer zitten raden/gokken hoe lang ik nog leef als ik eenmaal mijn eigen motor heb. Ik trek me er niks van aan maar ik hou er wel rekening mee. (ben altijd al een beetje roekeloos geweest.)

Wat wel raar is, ze vinden allemaal dat juist ik er niet aan moet beginnen maar ze willen wel zodra ik het heb gehaald een keertje achterop. No fucking way he? })
Als iemand uberhaubt nog durft kunnen we meteen de topsnelheid even uittesten, kijken of ze het dan nog een keertje durven. O-)
 
Mijn moeder vindt het maar niks. Ze hoort/hoorde overal motoren en sirenes als ik aan het rijden was, terwijl ze daar vroeger bijna nooit op lette. Ik had er daarom ook *erg* veel moeite mee om mijn moeder te bellen vanuit het ziekenhuis toen ik op mijn plaat was gegaan. Om de een of andere reden voelde ik me heel erg schuldig - dat waar ze zo bang voor was (nouja, in mindere mate natuurlijk omdat ik nog leefde ;) ) had ik 'gedaan' / was gebeurd. Moet zeggen dat ik daarom wel even twijfelde of ik er nog wel mee verder wil.... maarja, het bloed kruipt inderdaad waar het niet gaan kan.

Als mijn vader nog had geleefd had ie me waarschijnlijk gewaarschuwd voor de gevaren, maar had hij het stiekum ook wel erg stoer/leuk gevonden. Mijn zus en zwager vinden het leuk voor me, maar ook een beetje eng.

Mijn oma vroeg een tijdje na mijn valpartij: "Vertel eens, hoe kwam het nou eigenlijk............................. had je gedronken?" En dan ook nog op zo'n 'geheimzinnige' manier |( NEE OMA! NATUURLIJK NIET! :X Maargoed, zij en de rest van de familie vinden er weinig van geloof ik. Oja, mijn neefje van 12 vindt het prachtig! Ben een tijdje geleden in vol ornaat even langs z'n huis gereden, hij was geloof ik gelijk de man toen hij m'n motor mocht starten. Ik had beloofd dat hij nog een keertje achterop mocht, alleen daarom al moet ik ooit een nieuwe kopen ;)
 
Zal me worst wezen wat anderen drvan vinden :9

Uhhh ouders zijn dr niet echt blij, zeker niet toen er +/- 2 maanden geleden een KLPD'er voor de deur stond of ze ff naar het ziekhuis wouden rije :P :+ })
 
Toen ik mijn moeder belde om te zeggen dat ik motorrijles ging nemen klonkt ze ook niet al te optimistisch....
Het enige wat ze tegen me zei was : kijk jij maar uit met die korte pootjes van je dat je niet omvalt. :(

15 lessen later was dan het grote moment. Ik belde om het goede nieuws te vertellen en toen vond ze het super. ( rare moeder hoor af en toe )

Op mijn 30ste verjaardag mijn motor opgehaald en twee dagen later kwamen ze zogezegd ff op visite ( verjaardag vieren ) Ze vonden het een mooie machine, maar gelijk erachter aan, doe je wel voorzichtig en nog meer bla bla bla.

Mij pa vind het wel stoer dat zijn kleine meid motor rijd, zegt er niets over maar ik weet dat ie van binnen heel veel denkt.
Bedankt pa dat je niets zegt ;)
 
Mijn opa is er mee begonnen en had z'n eigen motor gebouwd.
Toen leerde ik mijn vriend kennen die ook nog een zwager heeft die elke week zijn motor verbouwd.
En nu rij ik zelf ook motor, prima toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan