Wat vindt je familie ervan?

mn familie?

  • interesseert mij het

    Stemmen: 27 12,1%
  • willen het niet

    Stemmen: 11 4,9%
  • willen niks liever

    Stemmen: 12 5,4%
  • rijden zelf ook

    Stemmen: 35 15,6%
  • interessert het niet

    Stemmen: 4 1,8%
  • heb ik niet

    Stemmen: 1 0,4%
  • willen me niet kennen

    Stemmen: 4 1,8%
  • Liever niet ,maar ja

    Stemmen: 130 58,0%

  • Totaal aantal stemmers
    224
dit is iets wat ik graag wil, en als ze 't er niet mee eens zijn..
jammer dan, je moet doen waar je zelf plezier in hebt toch :)
 
Ik kom niet uit een echte motorfamilie ofzo. Hier en daar wel een nichtje en neef die een A-rbw hebben. Broertje zou het ook wel willen, maar die moet eerst nog sparen... })
Ook een bosje vrienden heeft het rijbewijs, dus er wordt nog regelmatig in verschillende samenstelling getoerd. :]

Pa interesseert het allemaal geen ruk ("Hoe heete die motor van je ook alweer?") :z
Moeders vind het wel stoer geloof ik. Ze heeft vroeger 1x een rijles gehad. Dat was op een scooter in de stromende regen. Door de kou is het daar echter bij gebleven...
 
mijn maatje rijdt zelf ook soesje 1100rw :9~
mijn broer een kawasaki :]
mijn ma vindt het maar griezelig en heeft samen met mijn pa altijd van die opbeurende verhalen!? :z
mijn schoonmoeder is op haar 62e voor het eerst achter op geweest en heeft genoten. :+ :+
onze kids willen altijd wel achterop, :] :] en wat de rest van de familie denkt boeit me niet, :Z de rest van de mannen hebben ook steeds het excuus "nee, dat moet ik niet doen, want ik kan me dan toch niet inhouden en dan rijdt ik me te pletter, ja,ja t'zal wel??? :? :?
maar als de familie ons ziet gaan bespeur ik toch wel enige jaloerse blikken zo van : die doen dat maar mooi samen!!! ""en dat doe we zeker!!!! :] :]
 
Moeder: Vindt het allemaal maar niks. Veels te gevaarlijk. Ze is zoal ongerust dus zolang ik in "haar huis woon" heeft ze liever niet dat ik rij.
Ook zit ze met de kosten in denkik.

Vader: Boeit hem niet zo. Vind het wel gevaarlijk etc

Grootmoeder: Same alleen nog extremer. Ik vraag haar soms voor de grap
"Seg moemoe krijg ik eens 300.000 frang?"
Zij: "Veuwa nij wee?"
Ik: "Ne motseklet (moto)
Zij weer:" GA kregt van maa giejene FRANG veu ne motseklet!!!"

Grootvader: Vind het wel ok. Zegt zelfs als ik praat van eerst een wat lichtere moto te kopen "En dan moette na een jaar ne zwaardere hebben zeker? Koop maar ineens ne fatsoenlijke!!!"

Neefje: "Nee jom...geef mij maar nen otto"
 
Vrouw: heeft me zelf een R6 aangesmeerd, maakt zich nu druk over een bekeuring van 40 Euro ( 12 KM TE HARD, shit ik rij iedere dag 200+)
Zoons: vinden het prachtig ( max speed met zoons, 150 op lege weg)
Vader: vindt het wel stoer.
Zussen: maken zich zorgen.
Ik: ik vermaak me uitstekend
 
hehe ik mag nog niet rijden door me leeftijd maar ik zeur me ma haar hoofd eraf met motor praat en ze zegt wacht maar tot ik dood ben dus die wil het al niet.
Me vader weet ik niet echt mijn broer heeft een yamaha thunderace en hij vind het beetje teveel geweld hij zegt geef mij maar liever een chopper, maar hij vind motor rijden wel leuk en heeft er niets op tegen als ik het ook doe.
 
wilde al zo'n 25 jaar geleden na het behalen van B ook een A op het rose papiertje. toen geen geld. '( Na het trouwen aangekaart bij de echtgenoot, edoch deze werd zeer furieus en "verbood" mij daar ooit nog over te beginnen, heb ik af en toe wel gedaan, zo in de trant van" tjee wat is dat toch gaaf he, motorrijden"' of zoiets en dan kon ik een dreun op m'n smoel krijgen. ;(
Ben 20 jaar bij deze vent gebleven, en het 1e wat ik heb gedaan NA de scheiding is: motorrijlessen aanvragen :] Heb nu een Atje, een zwarte K75, een geweldige kerel die ook na lange tijd eindelijk kon rijden en we gaan voor een R1150GS erbij.

Mijn moeder: is blij dat ik eindelijk heb kunnen doen wat ik altijd al wilde en dat mijn 2e man zo lief voor me is.
Mijn vader: zegt niet veel maar z'n ogen glimmen
Mijn broer: vindt me stoer 8-)
Mijn kids: kunnen niet wachten tot ze meemogen
Mijn opa ( is al jaren dood): reed ook motor, daar heb ik het dus van
Mijn oma's zijn er niet meer en de rest van de familie? ach die zie ik nauwelijks en hun mening laat me koud.
en mijn ex? Ha lachu, ik moest eens iets brengen en dat deed ik dus met de motor: Hij schrok zich een breuk, zag niet dat ik het was, zo'n grote zwarte motor, groot zwart wijf, grote zwarte helm, en maar schutteren:"goh is toch wel groot he zo'n motor, tjonge jonge dat JIJ dat nu toch doet", de L*L. ben ik ff blij dat ik van hem af ben *D
 
Verschilt heel erg bij ons. Mijn vader rijd zelf ook. Mijn oma groet me altijd alsof ik nooit meer terug kom als ik ga rijden. Mijn andere oma zit ook altijd met Doe voorzichtig te gooien als ik daar weer weg rij. Mijn moeder vind het niet leuk maar weet dat ze er toch nix aan kan veranderen. En voor de rest zijn het de vrouwen die allemaal zeggen doe voorzichtig en de mannen vragen hoe hard ie kan.

Ride on!
 
hehe hoe krijgt je je ma en je vriendin op de kast euh kom met een grijs op je gezicht en begin heel blij te vertellen dat je net je eerste set knee downs heb gemaakt (gegarendeert herrie in huis)

greets roy
 
Als sinds het behalen van mijn B (1987) geroepen dat ik wilde motorrijden (mateloos interessant die motoren :9~ ). Wegens geldgebrek en andere prioriteiten (tja, stom ik weet het |( ) niet tot mei 2002 toegekomen om mijn A te halen. Mede doordat mijn vriend ook een motorrijbewijs heeft.

Sinds mei 2002 trotse bezitter van Yamaha Diversion XJ 600 S en sinds mei 2003 deze ingeruild voor een nieuwere Yamaha Diversion XJ 900 S (FJR 1300 is the next one!)

Mijn vriend vind het geweldig! Hij heeft op zijn werk rondgebazuind dat wij samen op motorrijvakantie gingen, en wel ieder op zijn eigen motor. Hij kijkt regelmatig met trots naar mij als hij mij ziet rijden... :) :) :) lief he?!

Mijn vader vond het geweldig dat ik ging motorrijden en is super jaloers. Hij heeft vroeger veel motor gereden, maar wil het nu eigenlijk niet meer zelf doen (te lang geleden, hij is nu 65)

Mijn moeder was er eigenlijk helemaal niet blij mee, maar vanwege mijn enthousiasme heeft ze alle kritiek ingeslikt en bewondert nu zelfs onze motoren. Hulde aan mijn mam :} Kan het niet laten af en toe te fluisteren: "Doe wel voorzichtig he?!" Maar dat is ware liefde :)

Mijn broer vindt het wel zo zo, maar dat is denk ik omdat hij jaloers is O-)

Anderen in mijn omgeving vinden het maar "stoer", vooral dat ik zo'n "zware" motor rij... :? Ondanks dat ik blijf beweren dat ik helemaal niet zo'n stoere rijder ben....
 
**KICK**

Me pa rijd zelf motor
Me vriendin, schoonpa en haar broertje rijden motor. Een neef, een nichtje rijden motor, aantal ooms en tantes, en ik hoop dat ik me rijbewijs vanaf Dinsdag in me handen heb... Dus ik denk dat ze het wel interessant vinden.. me ma vind het wel best zolang het veilig gebeurt.
En me oma's en opa zijn nie anders gewend van hun kinderen en kleinkinderen dus ik denk da we wel een motorfamilie zijn 8-)
 
mijn moeder vindt het veels te gevaarlijk. m'n pa vindt het allemaal wel mooi. mijn zus is zowat een jaar bezig geweest om haar motorrijbewijs te halen, en is er maar mee gestopt.
ze is wel jaloers })
 
Moeders is iedere keer erg blij als ik zelfstandig thuis komt.
Maar als ze aan mij ziet dat het echt mijn ding vindt ze het ook wel leuk. :]
Mijn papa vindt het echt gaaf (zit erover te denken ook zijn A te halen). nam hem laatst mee voor een rondje, hij heeft twee dagen knikkende knieen gehad, maar vond het wel gaaf.

Mijn vorige vriendinnetje vond het echt niks en snapte het geloof ik ook niet helemaal. Had ik net een mooie nieuwe pijp gekocht en was ik zo blij als een kind, zegt ze: er zat toch al een uitlaat op, is toch nie nodig, zonde van het geld, herrie, bla bla bla. :(
Ik wilde het nog uitleggen, maar niet gedaan. Relatie is ook stuk gelopen.
(dus nu alleen vrouwen die ook rijden)

Mijn zwager laat zich nog tegenhouden door zijn fam. maar langzaam vindt hij het steeds leuker worden. (vooral als hij hoort hoe snel je op zo'n ding bent)
 
moeder: zo'n type:"doe je wel voorzichtig?"
vader: wil eigenlijk zelf ook, maar mag niet van moeders })
vriendin: ik rijd met haar achterop stepjes aan de grond...
(tis dat ze nog te jong is, ze rijd liever gisteren dan vandaag nog motor *D )
de rest: interesseert me niet
(m'n schoonmoeder wil overigens nog wel een keer achterop :P )
 
Manlief: rijdt zelf ook
Kinders: oudste vind het keileuk, wil later zelf ook...jongste beseft het nog niet zo :P
Schoonouders: maakt het niks uit
Vader: leeft helaas niet meer, maar had het niet leuk gevonden
Moeder: ook niet meer, maar had waarschijnlijk meteen achterop gewild ;)
 
Papa: rijdt zelf een R1 (maar heel rustig,is al beetje ouder en heeft 5 kids he)
voor hem is motorijden een hobby, en daarom mag ik ook

Mamie: geen probleem, als ik maar voorzichtig ben, ze steund me zelf bij de aankoop, net als papie

Broer 17j: vind wel cool,kijkt naar uit om zelf wheelies en kneedows te doen.
Hij rijdt nu zelf een Aprilia RS50

Broer 16j: vind ook cool,vooral "de sound in de tunnels, en de raar-kijkende mensen "vind hij grappig rijdt zelf een Yamaha TZR50

Zusjes: zijn nog jong, vinden het tof, maar denken er niet veel over na denk ik

Nonkels: vinden het allemaal tof, hebben vroeger allemaal gereden, maar wegens omstandigeheden (aankoop huis-auto..voor ogenblik ander prioriteiten, rijden ze niet meer...)
Als ze me vragen mogen ze zeker is met mn kwak rijden, ze werken er toch ook aan he..
Ik heb zelf al is paar keer aangeboden.. want vragen doen ze niet direct..

Tantes: toffe jongen met toffe moto :+

Vriendin: op ogenblik niks, want geen vriendin, maar -ex vond het wel snel gaan..
ze is keertje verkouden geraakt op de moto (zelf met aangepaste kledij)

Vrienden: lekker gaaf

Collegas-school werk: sommigen die beetje moto-auto liefhebbers zijn: tof en praten er met veel intresse over

Anderen die niks weten van techniek, en ook geen intresse hebben: voor hen is het een voertuig als een ander..

Het belangrijkste is dat ik tevreden ben, en iedereen tevreden hou..
:+ :+ :+
 
Bij mij thuis weten ze niet beter dat er altijd een of twee motoren in de schuur staan :9 .
Rij vanaf m,n zeventiende onafgebroken en dat hoop ik nog wel een poosje vol te houden.
Dochter 1 vindt het wel mooi,vriend rijdt ook motor.
Dochter 2 ,, ,, net niks
Dochter 3 ,, ,, wel gaaf (zit graag achterop bij de Fazer 1000 )
Zoon - rijdt zelf ook motor dus vindt het ook mooi.
gr.Driver
 
Papa: rijdt zelf een R1 (maar heel rustig,is al beetje ouder en heeft 5 kids he)
voor hem is motorijden een hobby, en daarom mag ik ook

Mamie: geen probleem, als ik maar voorzichtig ben, ze steunt me zelf bij de aankoop, net als papie

Broer 17j: vind wel cool,kijkt naar uit om zelf wheelies en kneedows te doen.
Hij rijdt nu zelf een Aprilia RS50

Broer 16j: vind ook cool,vooral "de sound in de tunnels, en de raar-kijkende mensen "vind hij grappig rijdt zelf een Yamaha TZR50

Zusjes: zijn nog jong, vinden het tof, maar denken er niet veel over na denk ik

Nonkels: vinden het allemaal tof, hebben vroeger allemaal gereden, maar wegens omstandigeheden (aankoop huis-auto..voor ogenblik ander prioriteiten, rijden ze niet meer...)
Als ze me vragen mogen ze zeker is met mn kwak rijden, ze werken er toch ook aan he..
Ik heb zelf al is paar keer aangeboden.. want vragen doen ze niet direct..

Tantes: toffe jongen met toffe moto :+

Oma en opa: geen probleem als ik hen maar eens af en toe ga bezoeken :+

Vriendin: op ogenblik niks, want geen vriendin, maar -ex vond het wel snel gaan..
ze is keertje verkouden geraakt op de moto (zelf met aangepaste kledij)

Vrienden: lekker gaaf

Collegas-school werk: sommigen die beetje moto-auto liefhebbers zijn: tof en praten er met veel intresse over

Anderen die niks weten van techniek, en ook geen intresse hebben: voor hen is het een voertuig als een ander..

Het belangrijkste is dat ik tevreden ben, en iedereen tevreden hou..
:+ :+ :+
 
Vader: Heeft vroeger veel gereden, en rijd sinds een jaar weer (Shadow 750) :}

Moeder: Heeft een keer achterop gezeten, maar dat was genoeg. Ze is er niet onverdeeld blij mee, maar ze vind het ook niet heel erg. Maar toch, "Rij voorzichtig he?", "Het is wel heel ver hoor, Maastricht -> Hengelo!...", etc. Lekker belangrijk ;)

Zus: Rijdt ook (Intruder 700) :}

Zwager: Rijdt ook (Intruder 800) :}

Vriendin: Rijdt niet, maar gaat wel mee achterop (ook als het geen mooiweer-weer is) :} Vind het prima.

Broer van vriendin: Rijdt ook (FZR 600) :}

Ikzelf: ;) Ik rijd natuurlijk ook ( :z ) (Diversion 600, volgend jaar Diversion 900)

En de rest. Tja, m'n vrienden vinden het wel tof, sommige anderen niet. Naja, lekker belangrijk wat ze vinden! :]
 
M'n moeder vindt het helemaal niets.

Ik heb m'n autorijbewijs cadeau gekregen als ik tot m'n 18e geen brommer zou rijden; want da's zo gevaarlijk.



Mijn vriendin vond het zo gaaf dat ze zelf ook snel haar rijbewijs heeft gehaald. Dus nu kunnen we fijne samen een stukje rijden.
 
M'n moeder is alleen maar bezorgd :z
M'n vader steekt er de draak mee (motoren zijn in zijn ogen auto ontwerpen waarbij halverwege het budget op was) B|
M'n broertje (18) kan het geen f*ck schelen, as usual :Z
M'n zusje (14) vind het wel cool *D

En in m'n vriendenkring wissellen de meningen nogal, m'n schoolvrienden vinden het wel cool, maar die willen ook zelf op den duur hun A rijbewijs gaan halen (is meer een kwestie van geldgebrek dan bluf). En in m'n buitenschoolse vriendenkring vind de een het wel cool en de ander verklaart me voor gek :z

en ik? I don't give a f*ck :]
 
mijn ouders vinden het prachtig, ik rijd al vanaf mijn 18e
mijn vader reed vroeger zelf motor, harley davidson met moe achterop
mijn jongste broer heeft diverse motoren gehad en rijd nu in een overdekte motor, niet mijn smaak maar ja hij is er blij mee
mijn oudste broer vindt het leuk voor mij maar geeft er zelf niets om hij rijdt liever in een koekblik
mijn eega die vindt het leuk voor mij maar hij houd niet van motoren(maar heb wel lekker een mf-sticker achterop auto geplakt)

sommige zeggen, oh rijd je ook met dit p*kkeweer, ja en??? daar heb ik toch een goed pak/uitrusting voor water/winddicht, rijd ook in de winter, no problem

grtz susanne
 
Terug
Bovenaan Onderaan