Wat vindt je familie ervan?

mn familie?

  • interesseert mij het

    Stemmen: 27 12,1%
  • willen het niet

    Stemmen: 11 4,9%
  • willen niks liever

    Stemmen: 12 5,4%
  • rijden zelf ook

    Stemmen: 35 15,6%
  • interessert het niet

    Stemmen: 4 1,8%
  • heb ik niet

    Stemmen: 1 0,4%
  • willen me niet kennen

    Stemmen: 4 1,8%
  • Liever niet ,maar ja

    Stemmen: 130 58,0%

  • Totaal aantal stemmers
    224
Moeders vindt het wel spannend maar ook gevaarlijk
Vader kruipt zelf op mn huurfiets en trekt wat aan de gashandel
Vrouw is laatst meegeweest, tochtje achterop, en vond het leuk!!
Dochters vinden het vet cool
En zoontje wil later ook (maar dan een buikschuiver)

VRouw hikt nog wat tegen de aanschafprijs aan vna een goede chopper, maar krijg ik wel om. Duzz voorjaar 2005 lekker op eigen fiets 8-)
 
Pap heeft vroeger motor gereden maar zegt nog altijd "wees voorzichtig" wanneer ik de baan op ga. De rest van de familie hetzelfde alleen zijn er tuurlijk weer enkele personen in diezelfde familie welke het gewoon een verdervelijke hobby vinden maar die zijn dan ook geen factor van belang met hun moralistisch gedrag...
 
Ma vindt het officieel eng maar is wel weer ff trots als ik mijn motor even voor de deur zet.
Pa vindt het prachtig, heeft zelf ook jaren gereden.
Vrouw rijdt zelf ook maar nu ff minder ivm hielbotontsteking '(
Broer houdt van voetbal ...
3 schoonzussen vinden mannen in leren motorpakken wel :9~
Zwager 1 rijdt zelf ook (en nog veel harder)
Zwager 2 houdt van voetbal ...
Schoonmoeder vindt het doodeng.
Schoonvader heeft Zundap in de schuur...en heeft het dus over motorrijders onder elkaar :?
Neefje van 3,5 is in opleiding (alvast een quad gehad), dus over een paar jaar :]
Droopy (ons parkietje) houdt niet zo van achterop zitten.
 
Mijn moeder denkt dat het nog maar even duurt voor ze een bericht van mijn overlijden krijgt. Iedere keer als ik op de koffie kom krijg ik verhalen over motorrijders die ze heeft zien rijden en die zooooo hard gingen.
"Gisteren zag ik er nog 1 voorbij komen en die ging wel 200". Als ik mijn moeder moet geloven rijden alle motorrijders 200+.

Verder vindt iedereen het of :} of ze hebben er helemaal niks mee.....
 
Tja, ik geloof dat mijn gehele gezin, familie en schoonfamilie het maar niks vinden, behalve m'n oudste zoon die graag achterop mee gaat.
 
als ik met de motor thuis kom word ik t huis uitgeschupt |( B| je kunt zo hard lullen als wat over 25 kw en beschermende kledij (ben nog 18 jaar) mijn ouder hebben g*d oogkleppen lijkt het wel : motorrijden oehhh is gevaarlijk B| en me pa maar aan het afvragen waarom ik nog steeds niet voor B op aan het gaan ben. Omdat een auto me geen R**t intresseert |( logge slome k*tbakken.

Heeft iemand ervaring met in het geheim lessen *D Gewoon lessen bij rijschool maar zonder dat de moraalridders het weten. :)
 
Mijn vader rijdt zelf ook (Goldwing 1500) en m'n moeder vind het ook prachtig, als ze geen hernia achtig iets had gehad zou ze zelf ook nog gaan lessen (dit is ook de reden dat ze alleen bij me pa achterop gaat, omdat de zit op mijn motor niet iedeaal is voor d'r rug B| ) en vind het ook leuk dattie wat meer "herrie" maakt dan me pa z'n motor :P
M'n broertje vind het nog prachtiger en die is al aant sparen om mijn motor over te kopen als ie over 2 jaar 18 is *D .
Oma vind het maar niks: "Het zijn allemaal ondingen" :+
Vrienden vind het ook heerlijk, willen zelf ook, zijn alleen van die gasten met een redenatie van "ik wacht tot ik 21 ben, want dan kan ik gelijk zwaar rijden en dan koop ik gelijk een r1/zx10r/hayabusa" |(

Wat de rest ervan vind: Boeiend :P
 
Mijn vriendin vind het prima maar wil zelf niet lessen.
Mijn vader vond het levens gevaarlijk....tot ik met hem ging kijken voor me motor... nu is hij zelf aan het lessen.. en me moeder vind het prima maar wil niet achterop,
Mijn oma vond een auto slimmer geweest voor het geval ze ooit opgehaald moet worden....
 
mijn vriendin vind het ook niet zo leuk, haar hele familie eigenlijk niet :X :X

Maar in mijn familie vinden ze het wel gaaf.
Mijn broer rijdt ook en zijn vriendin ook, dus dat scheelt al iets :)

maaruh boeiuh wat anderen ervan vinden.
Als ik maar lekker kan :]
 
Ouders vonden het in het begin niet zo.
Wil sinds mijn twaalfde of zo al motorrijden :] , dus mijn moeder heeft nog alleen zoiets van: "Wel een beetje voorzichtig hé".
Mijn vader vindt dat ik gek ben en dat terwijl als zijn oudste zoon (mijn broer dus) met 100 km/u op zijn racefietsje :r (lees race, dunne bandjes, kleine remblokjes, geen beschermende kleding alleen klein plastic dopje op hoofd) de Alp d'Huez afrijdt hij het heel normaal vindt |( .
Sorry hoor B| , maar mijn broer is gekker als mij O-) lijkt me.

PS. Heb deze discussie regelmatig thuis, maar wordt door paps niet geloofd :(
 
M´n pa die vindt het wel cool. Heeft waardering voor motorrijders en gaat in z´n blikkie in de file wel aan de kant. Vraagt me na iedere les hoe het was en ziet het helemaal zitten dat z´n zoon de chickies op z´n achterwiel voorbij gaat. ;)

Ja en m´n moeder.....Heeft vroeger een vriend gehad die motor en haar beide broers hebben gereden. Noemt me ook wel de motormuis! 8-)
(ze vond het alleen niet zo fijn dat ik vandaag een beetje hoop lopen spelen enzo. Kneedown proberen)
 
Mijn ouders zijn er niet dol op. Maar nadat ik een keer of 2 op mijn muil gegaan ben, hebben ze het opgegeven om me ieder krantenartikel over verongelukte motorrijders onder mijn neus te wrijven. :?

Iets van vechten tegen de bierkaai ofzo. :+

In mijn vriendenkring rijdt vrijwel iedereen motor of zit regelmatig achterop. Geen problemen daar dus. :)
 
De twee vrienden die ik ooit ben gaan begraven was door een motor ongeluk dus mama is helemaal tegen. Vooral toen ik haar koekblik in de sloot had geboord vond ze mij roekeloos geloof ik 8-) Pap is jaloers dat hij het vroeger nooit gehaald heeft en zus vind het wel stoer geloof ik. Als ik over een maand of wat mijn eerste motor ga kopen word het dus relle waar ik die machine ga stallen ...
 
Boeit me niet, als ik maar kan doen waar ik zin in heb.
Reageer op verjaardagen ook niet op rare vragen en opmerkingen van mensen die o zo graag willen en om een of andere reden niet mogen/kunnen maar er wel alles van denken te weten en een beetje popi willen doen.


Heerlijk dat ik vanavond naar een verjaardag kan met (incloeding myself) 4 motorrijders plus nog een die volgend jaar gaat lessen.
 
Moeke heeft jarenlang op, spoedgevallen gewerkt dus ...
Vake heeft vroeger een vriend verloren die motor reed, en heeft een vriend waarvan de zoon ook verongelukt is dus ...
Broers en zussen rijden zelf of hebben nog gereden of gaan rijden dus ...

Verder altijd hetzelfde: "Voorzichtig zijn hé!"
 
Mn ouders rijden zelf ook, mn ooms ook maar mijn opa's en oma's vinden het niet zo prettig. die denken dat ik mezelf doodrij ofzo |(

Owja een aantal vrienden van me zeggen: ik heb nog nooit iemand uit zn auto zien vallen.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, mn vader rijdt zelf ook, dus ze kunnen het me thuis niet verbieden. :} Alhoewel mn moeder me liever een auto ziet aanschaffen! (NOT!) Ben nu dus aan het lessen en aant kijken naar een leuke bike, maar ben bang dat de rest van mn familie nog ni helemaal op de hoogte is van mn ondernomen acties. Zullen me wel raar aankijken als ik idd keer met motor aankom!
Vrienden vinden het alleen maar stoere zet van me, maar zelf zouden ze noooooit op een motor stappen. Heel misschien wel achterop, maar de meesten zelfs dat nog niet! Vanwaar die afkeer?????? ;(
 
full

Hier zit ik in het zijspan (toen 4 jaar oud) met mijn broer, combinatie gebouwd door mijn vader.
Rij zelf Fireblade, mijn vrouw CBR600F Sport, mijn vader een XT 550 en mijn broer een FZR 750...
Het is er dus met de paplepel ingegoten...
 
Leuk man, die foto :)

Ik wilde dus ook al vanaf mn 10de/ 11de motor rijbewijs halen als het zover was...dat heb ik dus ook gedaan. M'n ouders vonden en vinden het nog steeds niet echt wat...

Mn vriend is helemaal autogek en moet niet echt wat van motors hebben, en vindt het dus ook niet echt wat...wel jammer eigenlijk.
Mn vriend heeft wel zijn motor rijbewijs gehaald...maar echt wat mee doen..nee...
Ik zge dus altijd, dat motor rijden super is :] , en dat levert nog weleens discussie'op. Alhoewel hij mij wel helpt met de nieuwe honda :)

Gr. Lichel
 
Mijn vrouw is positief al gaat ze voor geen goud achterop.
Oudste dochter zit altijd achterop en is nog (motor)gekker dan ik!
Familie is eigenlijk trots dat "onze Jan "zo stoer is.
Schoonfamilie schudden meewarig hun wijze hoofden. Ach wat erg zo een kamikaze in de familie.
En wat denk ik?
:}
 
Ik heb uit voorzorg mijn ouders nieteens verteld dat ik aan het lessen was. Kwam gewoon op een dag met de motor aanzetten, konden ze het ook niet meer uit m´n hoofd praten.
M'n moeder was er niet echt blij mee, maar ze wist dat tegen houden geen zin heeft. Mijn vader heeft zelf een yamaha virago en is echt de relaxte tourder himself, die vind het wel ok. Mijn broertje kan het echt geen zak schelen, is niet iets waar z'n intersses liggen.
Voor de rest vinden de meesten het wel cool opzich. Paar vriendinnen die alleen maar achterop willen en als ze geld hebben zelf ook willen gaan rijden. Heb er toch een paar aangestoken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan