Wat vindt je familie ervan?

mn familie?

  • interesseert mij het

    Stemmen: 27 12,1%
  • willen het niet

    Stemmen: 11 4,9%
  • willen niks liever

    Stemmen: 12 5,4%
  • rijden zelf ook

    Stemmen: 35 15,6%
  • interessert het niet

    Stemmen: 4 1,8%
  • heb ik niet

    Stemmen: 1 0,4%
  • willen me niet kennen

    Stemmen: 4 1,8%
  • Liever niet ,maar ja

    Stemmen: 130 58,0%

  • Totaal aantal stemmers
    224
als moeder nog geleefd zou hebben dat was het waarschijnlijk een harde NJET geworden. Maar mijn vader heeft vroeger gereden dus dat gaat wel.

De rest van de familie laat me koud ;)
 
ik ben nog 7 maanden verwijdert van motorrijden en mijn pa en ma staan achter me dus betalen ook mijn rijbewijs maar mijn oma zit steeds verhalen op te halen->oh heb je dat gelezen in de krant. er is weer een motorrijder verongelukt
Daar word ik gek van ik heb gezegd: Rot op!(schoot er uit) maar ze zit altijd te zeuren:motorrijden is gevaarlijk,ik wil niet dat je gaat motorrijden bla bla.
Mijn neven vinden het wel tof en de rest weet ik niet wat die ervan vinden.
 
Mijn vriendin is zelf bezig met A'tje erbij halen en wat de rest ervan vind boeit me niet.
 
Heel wisselend:
- Vrouw vindt het maar niks. Zag liever een stationwagen met een kinderzitje dan de rode brulboei;
- Zus vindt het leuk, we hebben samen lessen genomen;
- Moeder wil nog wel eens achterop;
- Vader heeft zelf een rijbewijs, maar motor verkocht;
- Schoonmoeder vindt het helemaal niets.
 
:^

Ouders hebben het geaccepteerd...weten overigens niet dat voor die bak die ik heb ook vrolijk een nieuwe stationcar kan worden gekocht...als ze dat wisten zouden ze toch willen dat ik voor het koekblik koos...

Vriendin? Zal wel moeten want daar zoek ik ze op uit... ;)
Op vrijdag 08 augustus 2003 11:26 schreef Spider het volgende:
Ach, moeders vindt het niet alles maar echt erg ook niet :)
Zusje en broertje vinden het wel 8-) dat hun grote zus motor rijdt en een eventueel toekomstige vriend heeft hopelijk zelf een motor! (Eigenlijk wel een vereiste...)
Ik heb wat gemist, begrijp ik :?
 
1. Ouders: inmiddels overtuigd dat ik verstandig genoeg ben om geen grote risico's te nemen. Na ca. een a anderhalf jaar was de volledige acceptatie daar :)

2. Vriendin: aangezien ik mijn knie aan de grond rij met haar achterop, lijkt me dit duidelijk....... super duopassengier 8-)

3. Broers: 1 rijdt zelf motor, ander vindt het geweldig.... maar wel allebei een '...... kijk je wel uit.....' O-)

4. Rest van familie......... geen idee ;)
 
Mijn moeder vindt het niet erg, sterker nog, ik maak mij meer zorgen om haar op de motor dan dat het andersom het geval is.
Zij heeft tijdens een motorvakantie nl haar motor onderuit geremd. |(

Die krijgt dus een rijvaardigheidstraining van mij cadeau.

Ik heb nog foto's van mijn opa die vlak na de oorlog op zijn Indian naar Zuid-Spanje was gereden, zonder helm en zonder beschermende kleding. :o
Begint hij af en toe tegen mij te mekkeren dat ik rare dingen doe op twee wielen (of een wiel) en kan hem dus elke keer weer met die foto's om zijn oren slaan. :P

Mijn vader heeft het niet zo op motoren.
Althans, op mijn 12e had ie wel een Kawa KX80 voor mij gekocht dus huiverig is hij er ook niet van.
Hij wil alleen niet horen wat ik allemaal uitvreet op die fietsen.

Motorrijden zit in de familie.
Ze hebben het zwaar te verduren gehad met mij vroeger.
Heb 2 motoren van mijn moeder verongelukt op mijn 16e ;(
Daarom was de druk groot om direct na mijn 18e verjaardag het roze papiertje te halen.
 
Ouders: M'n moeder vind het helemaal niks. Maar dat komt vooral doordat ze vroeger een vriendje verloren heeft die net een week daarvoor zijn A heeft gehaald. Mijn vader vind het wel stoer volgens mij, tenminste hij staat mij altijd na te gapen :)
Vriendin: Lijkt wel een kopie van mijn moeder. Die wil niet achterop, sterker nog ze wil mij niet eens zien rijden.
Broertje: Gaat binnenkort beginnen met rijlessen.
Familie: Mijn tante wil snel een keertje achterop :)
 
Familie zit wel goed,

-Pa vroeger zelluf gereden (een Norton of zo)
-Ma heeft er geen problemen mee, als ik maar voorzichtig ben maar dat zegt ze ook als ik auto rij
-Zus vindt het allemaal oke
-Broer rijdt zelluf
-Vriendin geeft geen rijbewijs, maar is fanatieker dan ik, kan bijna nooit meer alleen gummen
 
1 ding : je verhalen moet je hier kwijt , als je daar thuis mee aankomt ben je niet slim bezig. Je maakt iedereen nog banger.
Als je vriendin/moeder/schoonmoeder vraagt : hoe ging het vandaag ? antwoord ik altijd ..mwhaa ging wel relaxed ,was niet zo druk.. O-)
 
Bijna niemand zijn Familie is er blij mee,,maar jah,,zoals ik hier al ergens kon lezen,,bloed kruipt waar ut niet gaan kan,,dat klopt
Mijn motto is jong geleerd is oud gedaan,,zie attachement,,daar is ook niemand blij mee,,maar die kleine vindt ut prachtig,,en als hij dat nou wil,dan mag hij dat van papa,,mits ie zun kleertjes aandoet..s6 kleine..papa leert ut je wel *D

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/33917/a05bca54f8771575feaa890d3ed0f7e1 (DSCN0987.JPG)​
 
- Vriendinneke is aan het lessen en mag eind sept afrijden.
- vaders heeft 2 ducati's
- moeders heeft ook 1 ducati
- suiker oompje heeft ook een ducati
- ander oompje een Guzzie
- veel kennissen van de familie hebben een duc. oh ja en een soes handa en kawa komen sporadies voor

Dus ik heb nergens last van,oke oke soms mijn ma dat ik rustig moet doen en niet met een allroad als een mongool achter supersports aan.had ik nu maar geluisterd want ben der afgegaan (herstel motor schiet al weer op)
 
- Vriendinneke is aan het lessen en mag eind sept afrijden.
- vaders heeft 2 ducati's
- moeders heeft ook 1 ducati
- suiker oompje heeft ook een ducati
- ander oompje een Guzzie
- veel kennissen van de familie hebben een duc. oh ja en een soes handa en kawa komen sporadies voor

Dus ik heb nergens last van,oke oke soms mijn ma dat ik rustig moet doen en niet met een allroad als een mongool achter supersports aan.had ik nu maar geluisterd want ben der afgegaan (herstel motor schiet al weer op)
:}
 
Bij mij zit het wel goed alleen m'n vriendin klaagt wel eens maar da's meer om het feit dat het zoveel centen kost allemaal ;)
Toen ik thuis kwam van m'n tweede crash ( :( ) zei ik als eerste reactie "Ik stop met motorrijden!". M'n vader gelijk van "praat niet zo onnozel en repareer die motor!" :)
 
Mijn vrouw heeft eerder haar rijbewijs gehaald dan ik (ze heeft mij aangestoken). Toen mijn ouders hoorden dat ze lessen had vonden ze het niks, maar wilden vooral niet dat ik het zou doen. Dat maak ik natuurlijk zelf wel uit, dus lekker toch gaan lessen en niks tegen die ouwetjes gezegd. Toen ik het RBW had gehaald heb ik ze gebeld met de mededeling dat ik goed en slecht nieuws had in een bericht. Nou, dat vonden ze dus maar niks. Echter, toen we een motor hadden gekocht is mijn moeder een keer bij me achterop geweest :} :} Dat vond ze toch wel heel erg leuk! Qua gezondheid zou ze nooit het RBW zelf kunnen halen, maar sinds dat ritje zeurt ze veel minder over het gevaar en ongevallen e.d. Mijn vader (die vroeger een koffer had volgeplakt met stickers van motormerken) vindt het helemaal niks. Die wil dus ook niet achterop.
Nadat ik het RBW had is mijn broer ook z'n RBW gaan halen.
 
M'n beide ouders rijden (ma: r6; pa: hayabusa). Dus zo nu en dan gaan we es gezamelijk rijden. :)
M'n broer heeft z'n rijbewijs niet, maar wil 'm wel halen. Aangezien zijn vriendin ook al d'r papiertje heeft.
Mijn vent hoeft niet zonodig achterop (nog NOOIT geweest ook), weet nog niet of hij z'n papiertje zal halen ;(
Verder alleen toekomstige schoonmoeder zegt vaak dat ze 't maar eng vind. Maar die spreek ik toch niet zo vaak
 
Mijn Pa (65) had eerst zijn motorrijbewijs gehaald en later zijn auto.
Zijn 1e motor was een DKW, later een Norton en daarna een BMW R80.
Toen mijn Pa en Ma nog niet getrouwd waren, gingen ze vaak op de motor op vakantie. :} . De laatste keer dat mijn Pa gereden heeft is zo`n 40 jaar terug, maar hij word weer steeds entousiaster (door mij).
Pa zou zelf wel weer een motor willen hebben, maar mijn Ma krijgt waarschijnlijk een rolberoerte als hij met een motor thuiskomt. |(
Pa vindt het geweldig als ik met vrienden op de motor op vakantie ga, maar mijn moeder is altijd vreselijk bezorgd.

Ries1
 
Mijn ouders vinden het ook niet alles, zeker zogauw de herfst en winter weer naderen neemt de ongerustheid toe. Na mijn ongeluk probeerde men het wel te ontmoedigen, zij het niet echt overtuigend.

Mijn zus en zwager zijn twee week geleden begonnen (1ste les) en vonden het helemaal geweldig!!
Mijn (ex)vriendin heb ik aangestoken met het virus, is toen het uit was geslaagd en rijdt inmiddels een Trident 750.

Een volgende vriendin hoeft niet zelf te rijden (dat komt vanzelf wel) maar moet het wel leuk vinden. Lijkt me logisch! (al kan ze zuigen als een turbo-stofzuiger, motorrijden ga ik niet laten, voor niemand. no shit!)

Sommige van mijn vrinden rijden al motor en de rest probeer ik wel zoveel mogenlijk over te halen. (1 is nu ook bezig, zoveel vrinden heb ik niet :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan