Wat vindt jij de beste/mooiste motorzaak?

wat vindt jij de beste motorzaak?

  • safe

    Stemmen: 4 3,3%
  • motoport

    Stemmen: 6 4,9%
  • honda motor

    Stemmen: 8 6,6%
  • arie molenaar

    Stemmen: 8 6,6%
  • anders namelijk:

    Stemmen: 96 78,7%

  • Totaal aantal stemmers
    122

mr.X

MF veteraan
26 apr 2003
3.829
162
Laat hier even weten wat jij de beste en/of mooiste motorzaak vindt.
in de pol staan er een aantal, maar lang niet allemaal natuurlijk :X
er staan een aantal grote ketens bij, zet er even bij welke vestiging.
geef je reactie!

ik zal na een aantal reacties bijhouden wie er de meeste stemmen heeft (en niet in de pol staat ;) ).
er volgt dus nog een top 10.
 
Laatst bewerkt:
Bji voorkeur MCR in Roosendaal.
Aangezien dat tegenwoordig wat te ver is voor normaal onderhoud, toch maar overstappen naar Tamerus in Zierikzee. Schijnt ook erg goed te zijn, maar nog geen ervaring mee.
 
Ik heb verschillende zaken waar ik kom,
Maar een van de zaken waar ik echt goed over te spreken ben is http://www.janhofland.nl (Jan Hofland)
 
Hoogland motoren in Kwadijk. Goed in Honda/Yamaha/BMW en vast nog meer (engelse merken?).
Voor overig spul ga ik naar Jos Smit in Haarlem, is oke 'n zaak :) .
 
Laatst bewerkt:
ROJO MXS in Tilburg (voor cross en off-road, absoluut de vriendelijkste)
DIVMO in Rijen (eerst de service dan pas de centen)
Termaat in Nijmegen (de keuze, de keuze, de prijs, de prijs)
 
Anders, namelijk: De garage naast m'n huis. Service is niet erg snel maar wel grondig en bovenal goedkoop. Moet alleen wel m'n eigen koffie meebrengen en de monteur is niet altijd even vriendelijk, maar je kunt niet alles hebben :+
 
Ik ben wel fan van Gerrit in Goes. :) Wel een kleine zaak en hij komt soms wel ietwat nors over als je hem niet kent, maar doet zijn werk wel goed, heeft verstand van zaken en zal je niet naaien.

Ik heb mijn RF er ook gekocht voor een mooie prijs en voorheen alles wat ik niet kon daar laten doen of advies gevraagd.

No way dat zo'n monteur van motoport oid aan mijn motor mag sleutelen. Dat soort zaken heeft bij mij wel bestaansrecht, maar dan voor kleding/accesoires en grote onderdelenvoorraad. Niet voor motoren kopen en zeker niet voor sleutelen.
 
No way dat zo'n monteur van motoport oid aan mijn motor mag sleutelen. Dat soort zaken heeft bij mij wel bestaansrecht, maar dan voor kleding/accesoires en grote onderdelenvoorraad. Niet voor motoren kopen en zeker niet voor sleutelen.

En waarom dan wel niet als ik vragen mag??
 
En waarom dan wel niet als ik vragen mag??

Omdat ik het lompe ongeïnteresseerde figuren vind. In Goes dan althans, daar kunnen ze nog niet fatsoenlijk enigszins symmetrisch twee gaatjes boren. Er zullen ook beste Safe/Motoport monteurs bestaan. Maar ik heb liever een kleinere zaak en nog liever doe ik zelf wat ik kan.
 
Ten Kate (Honda Racing Team) in Nieuwleusen. Nette, degelijk zaak. Veel kleding. Persoonlijke aandacht. ERg prettig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan