Wat vindt jij van....?

super)sport
Leuk, maar voorlopig onbetaalbaar

- sport-toer
idem

- toer
ben ik té jong voor

- naked
Mooi en stoer...
- chopper/custom
Niks voor mij

- off- / allroad
voor een keertje leuk

- klassieker

Helemaal Top! :) Ik houd dus wel van oude motoren/autos, maar het is nu meer goedkopigheid dan nostalgie...Maar...als ik wel een SS kon betalen, dan stond er naast die 748 nog wel een CB400 hoor :)
- scooter
lijkt me duidelijk

- supermotard
gaat wel

- minibike
:? ziet er grappig uit, nooit op gereden lijkt me best leuk voor een keer.

-streetfighter
jakkie
 
- super)sport Yeppa hier een R6 rijder

- sport-toer Misschien als ik de 50 gepasseerd ben

- toer Als ik agent zou zijn

- naked monster is wel grappig

- chopper/custom :r

- off- / allroad Been there done that

- klassieker cafe racer is wel leuk

- scooter Been there done that

- supermotard Ja paar keer mee gereden en er komt er nog eens 1 in de schuur heel hoog funfactor

- minibike Lijkt me wel lache

-streetfighter AC Farias, Greg Jones
 
Dus wat rij je zelf hoe denk je over de gemiddelde:

- super)sport :} Snel is goed en dus niet alleen op het rechte stuk!

- sport-toer Ook leuk voor als je geen die-hard scheurder bent.

- toer (nog) Niks voor mij.

- naked Heeft wel wat, vooral als ze er bruut uitzien.

- chopper/custom vind ik lelijk en het rijd niet.

- off- / allroad crossen is altijd leuk, alleen zijn er zo weinig plekken waar dat kan.

- klassieker Om mee te doen in classic races ja, anders boeit het me niet.

- scooter alleen voor in de paddock.

- supermotard Ultime funbike hiermee worden drempels zelfs leuk, misschien zelfs wel m'n volgende bike

- minibike Errugh lachen! :}

-streetfighter Zolang het maar niet zo raare "duitse" streetfighter is.
 
- super)sport - Erg tof, vanwege het mooie uiterlijk (vaak) en de prestaties natuurlijk.. wil er ééntje als ''groot'' ben, toekomiste ZXR400 rijder.. :+

- sport-toer - Ook tof.. rijdt me pa op (FJR13000)

- toer - Niet zo mijn smaak..

- naked - Wel lache

- chopper/custom - :r

- off- / allroad - Mwah..

- klassieker - Niks voor mij..

- scooter - Rijd ik zelf nog op.. (Ben 17 :+ )

- supermotard - Een watte :?

- minibike - Geinig :)

-streetfighter - ook wel tof..
 
Laatst bewerkt:
- supersport: Wordt de volgende.

- sport-toer: Heb ik nu voldoet voor mij op dit moment uitstekend.

- toer: niet mijn smaak, maar nix mis mee.

- naked: Reele optie, helemaal niets mis mee.

- chopper/custom: Misschien als ik ietsje :P ouder ben.

- off- / allroad: Leuk voor erbij, "in de winter"

- klassieker: Zien er vaak gaaf uit maar past niet bij mij.

- scooter: :?

- supermotard: leuk om veel aan te sleutelen en zo, zelf bouwen.

- minibike: Leuk speelgoed.

-streetfighter: Zonde van de motor die het ooit was..

Maar iedereen moet rijden wat ie zelf wil, het blijven allemaal mensen met een zelfde hobby (way of life)
 
Op vrijdag 07 juni 2002 19:50 schreef DeGroteMuis het volgende:

Dus wat rij je zelf hoe denk je over de gemiddelde:

- super)sport - Gixxer 1000 en op mijn niveau de TL ;)

- sport-toer - Relaxed maar wel kunnen blazen!

- toer - niet voor mij

- naked - ik ben een liefhebber van naakt ;)

- chopper/custom - in het verleden HD Sportster gehad

- off- / allroad - Ik zou graag een keer baggeren

- klassieker - Ben ik te lomp voor, over 20jr nog eens proberen

- scooter - rijd grappig, maar niet meer als dat

- supermotard - Supermotard lijkt me echt SUPER om eens te rijden.

- minibike - nooit gedaan, maar wil ik wel een keer doen.

-streetfighter - zijn soms kunst objecten.

:)

Leuk he, discussieren over motoren :)
 
Laatst bewerkt:
- (super)sport - :9~ blijf ik altijd rijden

- sport-toer - Nope

- toer - Nope

- naked - Nope

- chopper/custom - Nope

- off- / allroad - Voor in de bossen :)

- klassieker - Vind ik niks

- scooter - Te langzaam

- supermotard - Komt in de toekomst er nog bij *D

- minibike - Wil ik ooit ook nog een keer aanschaffen

-streetfighter - Nope
 
Ik rij zelf nog geen motor (nog een half jaartje en ik mag eindelijk lessen :9 ), maar ik heb al wel veel getriald en geminimotort :)

Overigens begin ik dan zoiezo op een 2e hands goedkoop ding met weinig vermogen (Jawa ofzo), zodat ik eerst m'n grenzen kan verkennen zonder te hoge risico's/kosten.

- supersport:
sportief rijden lijkt me erg leuk, ik zie alleen op tegen het relatief dure onderhoud

- sport-toer:
voor mij misschien een betere keus dan supersport, omdat deze motoren vaak wat duurzamer zijn. Ook minder extreem dan de supersport, wat een 'veiligere' keus is omdat ik zelf nog niet precies weet wat ik nou wil. Daarnaast rijdt het wat relaxter, ivm hogere koppel onderin.

- toer:
Misschien als ik ouder ben. Voorlopig te lomp, te groot, te duur en niet stoer genoeg ;)

- naked:
Lijkt me niet echt wat, weinig windbescherming.

- chopper/custom:
Niks voor mij, te lomp, niet het soort motor waar ik mee gezien wil worden.

- off- / allroad:
Aangezien ik trial, lijken dit me leuke speeltjes. Bij een all-road als de Pegaso kan je ook nog redelijk sportief rijden. Voor lange ritten lijkt een off-road me niks, omdat dat soort motoren niet op hoge snelheden gebouwd zijn.

- klassieker:
Niets voor mij.

- scooter:
Te weinig vermogen en te saai. Dan liever een schakelbrommer.

- supermotard:
Ideale stadsfiets en speeltje, maar ik zou het nooit als 'primaire' motor nemen.

- minibike:
Erg leuk, maar kwetsbaar speelgoed. Lekker met je oren tussen je knieen heel laag boven het asfalt scheuren :]

- streetfighter:
Niks voor mij.
 


- super)sport = kikkedekik, ben van toer naar sport naar supersport gegaan. Het gaat toch om de rij eigenschappen toch...

- sport-toer = cool hoor maar niet overdrijven

- toer = ieder z'n meug

- naked = kan mooi zijn

- chopper/custom = zolang er maar geen franjes aanzitten.

- off- / allroad = ik wil een xt500 voor de winter

- klassieker = mooi om te hebben, om te rijden??

- scooter = eerst weer 16 worden. Wel veel vooruitgang sinds ik 16 was..

- supermotard = ? is toch allroad ??

- minibike = geen mening, lijkt me lache om een keer te doen.

-streetfighter = absoluut niet mijn smaak

Aanvullingen van motortypen die ik vergeten ben zijn welkom...


ter aanvulling, quads (of hoe het ook geschreven mag worden)
 
Op vrijdag 07 juni 2002 19:50 schreef DeGroteMuis het volgende:
- super-sport gehad, rijdt plezant, zitten naar mijn smaak (op dit moment, kan veranderen) de mooiste fietsen tussen. nadeel: comfort voor elke dag

- sport-toer ideale fietsen, duc st4s :9~

- toer iets te zwaar naar mijn zin, wel gehad (div). ooit wil ik wel zo'n BMW, maar pas als ik echt goed kan rijden

- naked heb ik nu, vond ik voreger de mooiste fietsen en de Fazer1000 is :9~

- chopper/custom voor de rustige ritjes op de zondag misschien ooit voor erbij

- off- / allroad te hoog voor mij, maar moet wel plezant zijn

- klassieker IK WIL EEN ENFIELD !!!! (heb de kans gehad toen mijn broer in India zat, maar de centjes voor een 2e motor zijn er nog niet echt)

- scooter wat staat dat hierbij te doen, maakt lawaai en stinkt

- supermotard wil ik wel eens proberen

- minibike idem als boven

-streetfighter te veel lelijke duitse motoren in deze categorie

-trike heb ik er maar bijgezet, dan liever een chopper moet ik zeggen

-zijspan zie trike

-quad voor mee te crossen is het fantastisch
 
Dus wat rij je zelf hoe denk je over de gemiddelde:

- super)sport Helemaal mijn fiets. Ziet er snel uit en is het ook :)

- sport-toer Misschien later als mijn lijf het niet meer zo goed aankan.

- toer Dan moet ik wel heel oud zijn

- naked Best grappig, maar moet wel power uitstralen (en hebben). Best leuk om mee te stunten denk ik

- chopper/custom Dit wil ik niet in mijn schuuur hebben.

- off- / allroad crossen wil ik best eens proberen.

- klassieker Alleen als het een oude MV is

- scooter 3x nix

- supermotard Lijkt me supergaaf, misschien voor erbij als ik van school ben :)

- minibike Moet ik toch eens proberen

-streetfighter Leuk, maar pas als de mijne schade heeft en ik geen geld heb om het te laten fixen.
 
- super)sport
Niks anders dan dat
crossy.gif


- sport-toer
Zitten zeker mooie apparaten bij, maar dit voor na m'n 40ste

- toer
Nee, nix voor mij

- naked
Ook ontzettend mooi, de new edge modellen dan: MVagusta/B-king

- chopper/custom
Tsja, als ik ze soms zie dan heb ik wel zoiets van :9~ en dan zie ik mezelf ook wel zitten 8-)

- off- / allroad
Leuk voor de polders maar zo stom als je ze door de stad ziet rijden

- klassieker
:r

- scooter
Zegt me helemaal nix

- supermotard
Zou wel Duke 'r bij willen hebben

- minibike
Stomme dingen

-streetfighter
Nee, gaat meestal gepaard met 'n hoop poen en dat heb ik niet ;(
 
supersport
Rijdt lekker maar vraagt maar om 1 ding: gààààs. Da's slecht voor m'n bankrekening en daarbij is de zithouding niet echt wat. (De nieuwe Blade ging overigens met mij erop sneller door de bocht dan m'n Fazer '( )

sport-toer
Heb ik nu: bevalt goed!

toer
Niet helemaal mijn rijstijl, vaak iets te weinig vermogen en zithouding is te rechtop.

naked
Beetje te veel windhappen.

chopper/custom
Nog nooit op gereden en gaat volgens mij moeilijk de bocht om. Is vast heerlijk tuffelen als het mooi weeris maar niks voorm mij.

off- / allroad
In het zand rijden? Daar wordt je moe van! :P

klassieker
Kan niet zo goed sleutelen... Zien er, mits goed onderhouden, wel leuk uit.

scooter
Nou nee, vandaag ff niet!

supermotard
Gave stadsfiets.

minibike
Geen idee, iets voor m'n neefje van 4 maanden oud? ;)

streetfighter
Zie naked bike
 
- super)sport
komt misschien ooit nog
- sport-toer
rijd ik nu cbr1100xx
- toer
fjr1300 gave fiets...toer is dus ook ok, nog niet nu ...maar komt ooit wel
- naked
een cb600 of 900 errug leuk, of de bmw scarver heel lekker om te rijden.
- chopper/custom
toch niet mijn smaak...
- off- / allroad
t gaat niet hard, maar wat kan je soepel sturen met die dingen, en in het terrein lekker hakken. als ik geld over heb...komt er zo eentje
- klassieker
geen commentaar
- scooter
voor in de stad handig zo'n 180cc aprillia maar daar blijft het dan ook bij
- supermotard
roelt...heel gaaf om er op te rijden wat een wendbaarheid...lekker soepel, jammer dat de top niet zo hoog ligt...maar voor de rest :}
- minibike
geen commentaar

-streetfighter
vind ik niks...niet mijn smaak
 
Niemand de deur uit...waar is GuZ eigenlijk.. :?
Na MFCD niks meer van gehoord....


GuZ is drukkkkkk dussssss neem ik de honeurs maar waar.

We hebben hier te maken met een duidelijk geval van een 'Pro-Motor-rijder'.


Supermotard voor de niet frans sprekende motorvrienden:

Super: zeer, enorm, geweldig
Motard: motorfiets


[ontopic]

- (super)sport -> Leuk om op uit te leven op een circuit

- sport-toer -> Leuk om mee door de Alpen of Eiffel te rijden

- toer -> Goed voor een ritje naar de Noordkaap

- naked -> doe dan maar een high-tech retro Kawa Z1000 of GSX1400. Leuke stuntfietsen.

- chopper/custom -> Intruder 1400 is eerste (eigen) motorervaring geweest dus zal altijd een zwak blijven.

- off- / allroad -> off-road: leuk om mee te spelen of all-road een GS 1150 Adventure als main-machine.

- klassieker -> gerestaureerde HD liberator uit '43 voor in de woonkamer lijkt mij wel wat

- scooter -> was positief verrast van rijden op een Yam. T-Max. Kan dus best leuk zijn.

- supermotard -> Ultimate turn-on op 2 wielen!

- minibike -> met mijn lengte lijken veel fietsen minibikes

- streetfighter -> doe ook hier maar een een high-tech retro Kawa Z1000 :9~ en een leuk blad.
 
raken jou vingers nooit versleten van al die lappen tekst die jij typt?

Juist... me2!
Zo denk ik er over:

- (super)sport: Scherp, snel, maar toch ook beheersbaar en vooral makkelijk om mee te rijden... Favo: ZX-6R, ZX-9R, R1, GSX-R750, 998R, Miele (R), Tornado... ZX-6R is makkelijkst

- sport-toer: Ook heel mooi, even aan gedacht, maar relatief duur in de aanschaf en veelal met niet-zo-heel-fijne voorvork... Werkt niet altijd lekker met een rijder van 100+ kg... Favo: ST4S ( :9~ ), ST4, Futura, Truimph sprint ST, FJR 1300, ZZR 1200

- toer: Perfect voor de lange stukken, maar te braaf om echt lekker te worstelen. Favo: BMW K1200 LT, Goldwing 1800 (stuurt stukken lichter & strakker dan verwacht)

- naked: Leuk, maar niet zo lekker als je eens een keer wat verder wilt rijden en daar wat snelweg bij meepakt... Wel mooie modelletjes bij en gaaf voor binnenweggetjes... Favo: Soes GSX1400, Yammie XJR1300, Buell XB9R firebolt

- chopper/custom: Supergaaf om lekker relax mee te rijden. Helaas niet geschikt om ook een het beest in je mee los te laten... Favo: Yammie XV 1600, Soes VL 1500, VN 1500 mean streak / classic, HD V-rod.

- off- / allroad: Leuk om te baggeren & te stoeien, maar meestal is de vering te soepel naar mijn smaak & mis ik een lekkere sound... Favo: Yama TDM 850 (buitenbeentje), Kawa KLR 650, Huskie TE610 E, KTM LC4 adventure, Honda Varadero, Aprilia caponord, Bmw R1150 GS Rally, Een leuke crosser of wat...

- klassieker: Kan heel mooi zijn, maar achterhaald rijgedrag.. Ik zou geneigd zijn te veel te vergen en het ding binnen een week of wat afschrijven. Favo's: Veel, vooral Indian, wat oud Engels spul, Ouwe Itialaantjes (design = :9~ ) en een Ural Dnepr voor de fun..

- scooter: Zwaar humor... Ideaal middel om automobilisten in de stad mee te treiteren. Vooral de lichtere scootertjes (italjet, piaggio) en de T-max... Niets voor de grote weg, te log om in de tuin te krijgen, rijdt verder niet zo fijn als een andere motor.

- supermotard: Machtig speelgoed... Moet je alleen wel mee om kunnen gaan... Lijkt me machtig voor erbij... Favo: Je komt gewoon gauw bij KTM uit, dus doet u mij maar een Duke... Of een leuke special...

- minibike: Zwaar humor... Ooit gehad op basis van een puchblokje, zelfbouw van familie... Levensgevaarlijk bij 70+, onstabiel, niet hardmee te remmen zonder koprol, geen comfort, maar wel superveel fun in een klein fietsje... Heeft vier spijkerbroeken, twee jassen en een paar schoenen gekost... :P

-streetfighter: Fun, maar zonde om daar een sportje voor te mollen... Wel vaak mooie specials...

-trike: Leuk, maar niet echt motorrijden...

-Zijspan: Leuk in crosser en wegracer & grappig met snelle fiets & EML bakje... Maar toch minder fun dan twee wielen... Wil ook een Ural zijspan voor de lol...

Dus Bert... Of Henk... Als je nog wat over hebt... })
 
SS: OK
ST: OK (Heb ik tenslotte zelf ;) )
Toer: Hangt van motor af, Goldwings dus niet
Off-road: Alleen allroad wel aardig
SM: leuk, maar zou het niet kopen
Custom: Niet mijn stijl
 
- super)sport : leuk voor erbij

- sport-toer : saaai

- toer : saaaaaai

- naked : kan wel leuk weze

- chopper/custom : mag ik een teiltje?

- off- / allroad : YESssss

- klassieker : als je tijd over hebt.

- scooter : nog maar een teiltje

- supermotard : moet ik dat nog zeggen?

- minibike : lachu!

- streetfighter : sjopper op basis van superbike, dus wederom... teiltje...


yup, kwas ff pleite in het spaanse...Olé.
 
Op vrijdag 07 juni 2002 19:50 schreef DeGroteMuis het volgende:

[*] super sport ---> :}

[*] sport-toer ---> als ik oud genoeg ben

[*] toer ---> kan ook op een SS of S. Het gaat dan nog sneller ook :P

[*] naked ---> ja hallo, moet je in de bebouwde kom al rekening houden met de kleintjes, ga je met zo'n naakt ding rijden |( Vind de nieuwe CB900 overigens wel errug tof d'r uitzien

[*] chopper/custom ---> zeg nooit noit, maar ik doe het toch: NOOIT!!

[*] off- / allroad ---> tsja, wel grappig

[*] klassieker ---> respect :}

[*] scooter ---> het ziet er niet uit, het schakelt niet, het ziet er niet uit, het rijd niet lekker, het ziet er niet uit, het klinkt nergens naar en had ik al gezegd dat het er niet uit ziet???

[*] supermotard ---> ben nog jong, heb dus nog veel te leren. Wat de f*ck is een s-motard?? Klinkt frans en heb een hekel aan Fransen en alles wat daarmee te maken heeft.

[*] minibike ---> alleen voor de allerkleinsten onder ons, maar wel leuk.

[*] streetfighter ---> af en toe :}
 
Laatst bewerkt:
raken jou vingers nooit versleten van al die lappen tekst die jij typt?
:+ LOL :+

Nee joh... Zorg gewoon dat je genoeg te lezen hebt.... Getraind tikker, dus zelf nergens last van... Sterker nog: ik heb nu al twee jaar hetzelfde toetsenbord (nu begint wel de 'e' wat slechter zichtbaar te worden :P )...
 
- super)sport: DIT IS HET ULTIEME!! Mooi, strak, snel, wild

- sport-toer: nee, toch net niet helemaal

- toer: rijdt misschien wel relekst, maar inderdaad wel saai

- naked: gaat

- chopper/custom: BURP!! (Sorry, dan moet ik altijd even boeren). Je krijgt er rugpijn van en je kan er alleen maar op rechtuit rijden (laat ik zo zeggen: leuk bochtenwerk is d'r niet bij). Het enige dat nog wel geinig is, zijn die hele stoere fietsen met brede banden en brede sturen, kleine spiegels enz. enz., dus anders dan anders.

- off- / allroad: een keertje door het bos ploegen lijkt me gaaf

- klassieker: blèh...

- scooter: maken meer lawaai dan dat ze vooruit komen

- supermotard: trekt me niet aan

- minibike: ik heb geen kinderen :+

- streetfighter: leuk om naar te kijken, niet om op te rijden



En wat ik absoluut nix vind: permanente koffers (echt super :r :r ), topkoffers, hoge ruiten, rugleuningen, treeplanken en schakelen in de lucht op sjoppers.

En wat ik geweldig vind: dubbele lichtvoering (en dat doe ik nu met mijn R6).


CAT
 
Laat ik eerst zeggen dat ik nog nooit op iets anders heb gereden dan SS, dus oordelen??? Maar goed, ik heb wel eens achterop gezeten bij een toermotor, dat is eigenlijk het enige.

- super-sport
Ik vermaak me er prima op. Ik denk dat het goed bij m'n rijstijl past. (OK, ik ga nog niet hard genoeg, maar oefening baart kunst.)

- sport-toer
Sport-toer... het woord zegt het al... Ik vind motorrijden: kiezen niet delen, dus dan heb ik bij zoiets: het is en niet dit en niet dat.

- toer
Lijkt me erg prettig om te hebben als ik elke dag door de files zou moeten. Dan zou ik het zeker overwegen.

- naked
Nou een Monster ziet er wel leuk uit, maar ik wordt al moe met kuip, dus zonder is er denk ik echt teveel wind.

- chopper/custom
Vroeger wilde ik altijd een chopper, en dan eentje met een superlange voorvork. Echt zo'n enorm verbouwde. Dat zou ik nog steeds wel een keer grappig vinden. Om te hebben, om het te rijden lijkt het me ERG wennen en eigenlijk maar niks.
Het geluid is natuurlijk wel erg :9~

- off- / allroad
Nee, zeker niet om op de openbare weg mee te rijden. Ik wil nog wel een keer met een echte crosser over zo'n cross-circuit raggen, dat lijkt me wel erg gaaf.

- klassieker
Nou, daar moet je teveel aan sleutelen en daar ben ik niet zorgvuldig en geduldig genoeg voor. Daarbij zal het wel niet zo snel gaan en ik vind het toch wel erg leuk om hard te rijden (vooral door de bocht) Het zal ook wel wat meer zwabberen. Sleutelen door de dealer aan een klassieker vind ik eigenlijk weer geen stijl, dus dan zou ik het wel zelf doen.

- scooter
GA DAN NIET MOTORRIJDEN
Vooral die C1, dat is echt het toppunt.
Maar goed, misschien komen er hierdoor wel minder files omdat veel mensen van de auto op de scooter stappen.

- supermotard
Dat lijkt me zo gaaf om een keertje te proberen, maar ze zijn zo hoog. Maar goed, als ik er eenmaal opzit, gewoon gas blijven geven. Chambon kan het ook.

- minibike
Ja, super leuk om te doen. En mijn lengte..

-streetfighter
Nee, dat vind ik echt helemaal niks. Meestal vind ik ze er niet uitzien. Daarom zit er ook nog steeds kuip om mijn motor (vraag niet hoe die eruit ziet). Liever een chopper.

Later als ik heel oud ben hoop ik nog steeds SS te rijden, dat zou ik erg cool van mezelf vinden.
 
- super-sport: Hoog :9~ -gehalte

- sport-toer: Zitten leuke motoren tussen zoals VFR en Sprint. Is ook zowat de vergaarbak van de outdated supersports.

- toer: leuke vervanging voor koekblik

- naked: voor de echte bikkels met staalkabels als nekspieren :P

- chopper/custom: kan leuk zijn om naar te kijken, vooral zelfbouw dan. Maar zal er nooit zelf 1 kopen.

- off- / allroad: wil ik nog wel eens proberen

- klassieker: ben er zelf 1 aan't restaureren (zie icoon, sig, ondertitel,... ) is eigenlijk een SS uit 1986 maar plaats hem maar bij klassiekers

- scooter: Superhandig in de stad. Rij zelf op een Runner 180cc. Die zogenaamde salonscooters vind ik zelf ook maar niks, laat staan de C1 :r

- supermotard: :9~

- minibike: zijn dat die hele kleintjes die op kartcircuits rijden? Heb ik al eens op gereden. Zeer hoge funfactor :+

- streetfighter: :9~ maar niet op z'n Duits...
 
Terug
Bovenaan Onderaan