Wat vond je de mooiste fiets op de beurs??

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Welke fiets vonden jullie nu echt de mooiste op de Beurs
mijn keuze: de Gele RSV-R op de Aprillia stand
en de GSXR met de seat pipes op de suzuki stand

misc.php


misc.php

 
Laatst bewerkt:
B-King was een mooie fiets meteen als je binnenkomt. En verder ja... ach er stonden allemaal leuke fietsjes. Moeilijk te zeggen wat de mooiste fiets is op de beurs. Zelfs de VMax van Nitromax vind ik een hele mooie motor.. helemaal door die special paint :} Die had zelfs op de plek van de B-King kunnen staan :)
 
das waar die Vmax verdiende gerust een plaatsje op de eerste rij

Was absoluut de mooiste Vmax op de beurs
 
ik vind dat de V-Max op een veeeeeel te bescheiden plaats stond, nu ik het \"beest \"een keer live gezien heb. Dit is gewoon een unieke
kruising tussen een technische topcreatie en een rembrand.
Zo\'n ding hoort op een mooie draaischijf te staan, met spots erop.( daar kunnen weinig \"centerfolds\"tegen op), bovendien , waar zag je op de beurs een motor met een bijpassende helm samen ten toon gesteld ??
 
Laatst bewerkt:
oeps ik deed iets fout !!!!( hoor ik nu bij de mensen ????)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net terug uit Utrecht.. Was wel geinig, ik hoefde niets te hebben dus alle kleding ben ik voorbij gelopen.

B-King was erg mooi...

Ik heb ook nog een mooie GSX-R 1000 gezien bij een of ander bandenmerk (volgens mij Pirelli), was geel gespoten met \"1000\" op de tank.
 
blaat Ik heb ook nog een mooie GSX-R 1000 gezien bij een of ander bandenmerk (volgens mij Pirelli), was geel gespoten met \"1000\" op de tank.
0PADRBLkUL2e!awPn0n9uH3ZsREDYts7T2bV1VxITOMQ!
deze dus.
Staat op de community site van sigma

(edit) hmmzzzz plaatje werkt niet, dan moet je zelf maar even op z`n site kijken :)
 
Laatst bewerkt:
oh ja die grijs met rode R1 was ook eerugh cool weet alleen niet meer waar die stond.
 
Ik vond die Continental GSXR 1000 wel erg :9~ en natuurlijk alle MV Agusta\'s en RSV\'s.
M\'n dochter(10) vond de B-King het mooist. Ze was trouwens ook beter met de \"test uw verkeerskennis\"-test van het CBR dan ik. :(
 
WOW !! Dankdank voor al deze vriendelijke woorden, ik ga er helemaal van blozen.
Ikzelf was uiteraard niet weg te slaan bij de B-King, maar ook de MV Agusta 750S Americana naast de MF stand vond ik helemaal te gek ( zal wel jeugdsentiment zijn ) en de SuperMono van Toine is ook een prachtfiets ( waar ik morgen nog de hele dag naar kan kijken ;) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan