Wat vond je van de beurs?

1.Ik vindt hem niet lelijk.
2.Wat kosten die dingen eigenlijk.
3.Ze hebben toch Suzuki blokken? :}
4.Ik hoop dat er een supersport van komt.(die onwijs goedkoop is)

Krengen kosten 5.990 pleuro, wat veels te duur is voor de problemen die je gaat krijgen... ;)
Dat blok is idd van Suzuki en zal de rest van de motor probleemloos overleven... :P

Een hyosung supesport? Daar durft geen mens gas mee te geven, dan flikkert de achterbrug er vast uit... :+
 
Het was super vandaag op de beurs! Alleen jammer dat het zo druk was, waardoor ik niet eens fatsoenlijk naar een textiel pak kon zoeken :(

Maar wat me gelukkig wel gelukt is... is foto's maken :9

full


c'est moi, op een Honda CBR 600F uit 93, een motorke waar ik later op zal rijden :} :]
 
De motorbeurs eerste keer dat ik daar ben geweest en best een goeie indruk vond het leuk om er rond te lopen en motoren en uiteraard ook een beetje naar de vrouwtjes kijken die bij de modelen stonden en folders aan het uit delen waaren
:P vond het wel leuk om het allemaal te zien
 
Krengen kosten 5.990 pleuro, wat veels te duur is voor de problemen die je gaat krijgen... ;)
Dat blok is idd van Suzuki en zal de rest van de motor probleemloos overleven... :P

Een hyosung supesport? Daar durft geen mens gas mee te geven, dan flikkert de achterbrug er vast uit... :+

mijn er-5 was zelfs goedkoper en die had ik nieuw gekocht :)
 
Je zou maar drie dagen lang bij de stand van die Xena sloten moeten werken. MIJN GOD wat een herrie komt er uit die alarmdingen B| B|
 
Je zou maar drie dagen lang bij de stand van die Xena sloten moeten werken. MIJN GOD wat een herrie komt er uit die alarmdingen B| B|

die pijpen bedoel je? waar je op een knopje drukte en er kwam geluid uit ofzo??
 
Vond het erg leuk op de beurs, ben vandaag geweest. Het was alleen in sommige hallen een beetje onoverzichtelijk / rommelig dat was wel jammer. Verder geweldig genoten van die braziliaanse stuntman... heb er ook een paar filmpjes van maar ik weet niet hoe ik die hier erop moet zetten. Jammer dat ik AVZ niet meer heb gezien maar ja die kwam ook al om 10.30 en das wel heel vroeg als je op stap bent geweest :Z
Weer een hoop super gave motoren gezien !! :] Al met al was het erg leuk maar vond de motorrai leuker
 
Ik vond het een zeer geslaagde beurs! Beter en gezelliger als vorig jaar!
Hoogtepunt was toch wel dat ik ff proef mocht zitten op die heeeele duure (49.000euro) MV die bij de ingang op dat podiumpje stond :9~ Echt een supermooi ding!
Shows gingen ondanks het slechte weer en de slechte ondergrond best goed, en kheb veel lol gehad met de freaks die schuin tegenover ons stonden!!!
Al met al, 4 machtig mooi dagen :}


Bericht namens Jeremy:

Arian bedankt dat ik mee mocht helpen, ik vondt het echt gaaf. :} *D
 
Het was ruimer van opzet dan voorgaande jaren en we hebben 6,5 uur lang rondgelopen en gekeken.
Er was voor iedereen wel wat. Alleen vonden we de overgang van goedkoop naar iets duurder met 70 a 80 euro vaak wel groot, bij de kleding.
6 hallen, alleen was ik denk ik een beetje mn navigatie kwijt, maar mn vriendin wist nog waar we heen moesten lopen nadat ik talloze keren de weg kwijt was omdat ik niet wist welke stand mij nu weer als een magneet aantrok.
Positief dus, alleen sommige aanbiedingen in de kleding waren ook echt niets.
Ga je voor een andere motor, dan heb je weer een hele andere kijk op de beurs natuurlijk.
 
vond het erg leuk, zeker als je nog het één en ander zoekt (heb zelf nog een tanktas en zomerhandschoenen weten te vinden). Maar ik zal de volgende keer op een donderdag of vrijdag gaan, hopelijk is het dan wat rustiger :X
 
Het was erg druk zondag maar ik heb een paar mooie lookwell handschoenen gekocht en mijn broertje een Revit jas voor 80,- (ga je vanuit nijkerk naar utrecht om vervolgens bij een bedrijf uit nijkerkerveen een jas te kopen |( )

Stuntshow was ook erg goed.Ik hoop alleen dat de blessure van de trialrijder meeviel. Wel een sukkel dat hulpje van hem. Rijd hem bijna voor zijn donder met die fiets om hem vervolgens ook nog eens bijna het publiek in te slingeren, lekker laten liggen als de motor nog loopt en je geen voorwiel hebt om mee te remmen.
 
Ik ben vrijdag geweest me een maat van me, en dat was een verademing,. Voorgaande keren ben ik altijd op zondag geweest en dan is het echt veels te druk.

Nu konden we lekker rondstruinen en hoefden zelfs niet te wachten bij de koffie balie ;)

en ik ben nog geslaagd ook voor alles, kortom een perfect dagje motorbeurs
 
Ik ben vrijdag geweest me een maat van me, en dat was een verademing,. Voorgaande keren ben ik altijd op zondag geweest en dan is het echt veels te druk.

Nu konden we lekker rondstruinen en hoefden zelfs niet te wachten bij de koffie balie ;)

en ik ben nog geslaagd ook voor alles, kortom een perfect dagje motorbeurs


zoals ik al zei dus... volgende keer lekker door-de-weeks :9 achteraf had ik het kunnen weten :z
 
Krengen kosten 5.990 pleuro, wat veels te duur is voor de problemen die je gaat krijgen... ;)
Dat blok is idd van Suzuki en zal de rest van de motor probleemloos overleven... :P

Een hyosung supesport? Daar durft geen mens gas mee te geven, dan flikkert de achterbrug er vast uit... :+
Als er problemen zijn,dan zullen dat waarschijnlijk kinderziektes zijn.
Als we Hyosung een tijdje het voordeel van de twijfel geven,dan komt het vast wel goed.
En dat Lesley het bagger vindt,tja uiteindelijk rijden alle nieuwere fietsen beter als de fietsen van vroeger.(en zelfs daarmee is het leuk toeven.
Ze moet natuurlijk wel kunnen relativeren.
 
Vond de beurs ruk. Natuurlijk veel motoren, maar je kan nergens een proefritje op maken, dus kopen is uit den boze. Verder gingen we er heen om een leren pak te scoren, maar dat viel vies tegen. Te weinig keus en te veel van het zelfde. Te weinig vakkennis van de verkopers en een beetje behoorlijk 4 pakken passen was er al helemaal niet bij. Niet zo zeer vanwege de drukte, maar vanwege de ruimte. Als je precies weet wat je wilt hebben, dan maak je nog wel een kansje op een goede deal, denk ik.
We zijn de dag erna naar Ter Maat Motoren in Nijmegen gereden en hebben daar twee pakken gekocht. Met méér korting (bijna 300 euro) dan ik op de beurs had gekregen. Was een goedmakertje voor het eind dat we gereden hadden.
Was het uiteindelijk toch nog een geslaagd weekend. :+
 
Als er problemen zijn,dan zullen dat waarschijnlijk kinderziektes zijn.
Als we Hyosung een tijdje het voordeel van de twijfel geven,dan komt het vast wel goed.
En dat Lesley het bagger vindt,tja uiteindelijk rijden alle nieuwere fietsen beter als de fietsen van vroeger.(en zelfs daarmee is het leuk toeven.
Ze moet natuurlijk wel kunnen relativeren.

Tuurlijk, maar met de testmotor waren gewoon teveel problemen zei ze tegen me. Maar goed, ik denk dat we over een jaartje wel een redelijk beeld hebben van Hyosung, dan zijn er genoeg consumenten met een Comet en weten we dus wat er goed is en wat minder, danwel fout. Persoonlijk lijkt het me dat die Comet best een succes gaat worden, omdat het gebruik maakt van de populariteit van de SV. En als je moet kiezen tussen een jong SV en een (goedkopere) nieuwe Comet... :)
 
Tuurlijk, maar met de testmotor waren gewoon teveel problemen zei ze tegen me. Maar goed, ik denk dat we over een jaartje wel een redelijk beeld hebben van Hyosung, dan zijn er genoeg consumenten met een Comet en weten we dus wat er goed is en wat minder, danwel fout. Persoonlijk lijkt het me dat die Comet best een succes gaat worden, omdat het gebruik maakt van de populariteit van de SV. En als je moet kiezen tussen een jong SV en een (goedkopere) nieuwe Comet... :)
Mischien krijgen we dan ook de Hyosung-cup.
 
Terug
Bovenaan Onderaan