Wat vond je van: Goy en Alex op de beurs?

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
Ik heb genoten van de stunts en kunsten die beide personen hebben uitgehaald. Wat een geweldige acties!
Alleen heb je gelijk het gevoel van: ik rij zo met een wheelie van het terrein af |(
 
Was een van hen die duitser die stoffige bmw's probeerde in een ander imagobeeld te wringen?

})


Wel strakke voertuigbeheersing die gast. :}
 
Was een van hen die duitser die stoffige bmw's probeerde in een ander imagobeeld te wringen?

})


Wel strakke voertuigbeheersing die gast. :}

In duitsland hebben ze niet van die mensen. Die hebben ze uit Frankrijk moeten halen.

Overigens kreegtie de K1200LT niet echt omhoog. Hij raakte er behoorlijk gefrustreerd van.

Die wheelie op die cruiser was wel gelukt, zelfs met het spatbord op de grond, dus bijna vertikaal.
 
Op maandag 24 februari 2003 12:56 schreef Lecram het volgende:Overigens kreegtie de K1200LT niet echt omhoog. Hij raakte er behoorlijk gefrustreerd van.
Dan ben je niet lang genoeg blijven kijken, of heb je een andere sessie gezien. Na wat gepruts aan dat ding kwam ie best omhoog.

En ook weer neer... ...KLABAMMM! :}
 
Ik heb wel genoten hoor! :D hij speelt met die dingen das best leuk om te zien. En dat meissie achterop werd een beetje rood! :D
 
Ik vond het wel gaaf om die Franse malloot op een motor zo tekeer te zien gaan en alles onder controle te hebben. Alleen nam ie wel eerug veel risicos door zo vlak langs de hekken te wheelien en te slippen. Ik had de indruk dat hij niet zozeer veel techniek heeft maar wel een bepaald niveau van motorbeheersing en dat zijn show vooral aanslaat owv de grote risico's die hij neemt.

Was wel lachuhh...
 
Op maandag 24 februari 2003 12:56 schreef Lecram het volgende:Overigens kreegtie de K1200LT niet echt omhoog. Hij raakte er behoorlijk gefrustreerd van.
Lag volgens mij gewoon aan het feit dat zijn band 0,0 grip had, die spinde behoorlijk door :) Als het wat warmer was geweest, had hij die K1200 (of 1500) zo achterover getrokken. Heb een video van de Kicxstartdag gezien waar hij er ook geen enkele moeite mee had . . .
 
Terug
Bovenaan Onderaan