Wat vond je van Twentse Motorbeurs

janw

Rookie
25 sep 2005
28
0
almelo
Kom net terug van de Twentse motorbeurs in Hengelo. Een beter passende naam was braderie geweest, want een beurs was dit echt niet te noemen. Een gemiste kans.
Enkele kraampjes met modelautootjes, motortjes en gereedschap en enkele dealers met hun, soms bejaarde, modellen kun je toch echt geen beurs noemen. Oh ja, en er waren ook nog een paar stuntteams die hun knappe kunstjes kwamen vertonen.
Maar toch, er was geen spektakel en al helemaal geen sfeer :z
Het meeste wat me is bijgebleven is dat er een vent bij de h-d dealer liep met een grote boerenkop en zulke grote flaporen dat ik me afvroeg hoe die in hemelsnaam een helm op krijgt, laat staan of er zo,n grote helm bestaat.
Kun je nagaan hoe ik me er heb verveeld.
Maar goed, ik hoop dat de eventuele volgende evenement echt een beurs word.
Dit leek nergens op.
 
Kom net terug van de Twentse motorbeurs in Hengelo. Een beter passende naam was braderie geweest, want een beurs was dit echt niet te noemen. Een gemiste kans.
Enkele kraampjes met modelautootjes, motortjes en gereedschap en enkele dealers met hun, soms bejaarde, modellen kun je toch echt geen beurs noemen. Oh ja, en er waren ook nog een paar stuntteams die hun knappe kunstjes kwamen vertonen.
Maar toch, er was geen spektakel en al helemaal geen sfeer :z
Het meeste wat me is bijgebleven is dat er een vent bij de h-d dealer liep met een grote boerenkop en zulke grote flaporen dat ik me afvroeg hoe die in hemelsnaam een helm op krijgt, laat staan of er zo,n grote helm bestaat.
Kun je nagaan hoe ik me er heb verveeld.
Maar goed, ik hoop dat de eventuele volgende evenement echt een beurs word.
Dit leek nergens op.

Nou, in je profile staat dat je manger bent, dan ga je toch voor volgend jaar in organisatie zitten. Dan zien we wel weer........ |(

En ff langs de MF-Stand voor de gezelligheid, daar waren dames zat.... zie bijv de andere topics.....

Trouwens, ik heb geen mening want ik ben er zelf niet geweest.
 
We hebben ons gisteren prima vermaakt .. lid geworden van de MAG - goede zaak, 3 medebeursgangers ook -, ingeschreven bij het Motorbegeleidingsteam - nu nog een paar zwaailampen op de Adventure -, bijna reisje geboekt voor TT Isle of Man 2007 - gaat zeker gebeuren - Endurolaarzen gekeken, veel bekenden gezien, afgewisseld met een trial en stuntshow + het blazen van een Duc Dragstar en overreden MF Promogirls... :P
Niet te vergelijken met Utrecht maar zeer zeker geslaagd en erg gezellig... Volgend jaar weer!
 
Leuke beurs voor de eerste keer !
alleen vond ik de prijs 8euro intree plus 2euro parkeer geld veel te veel
voor wat er geboden werd.
Maar ik hoop toch volgend jaar groter van opzet :Y
Het begin is er nu nog groeien :Y

:W
 
Laatst bewerkt:
Kom net terug van de Twentse motorbeurs in Hengelo. Een beter passende naam was braderie geweest, want een beurs was dit echt niet te noemen. Een gemiste kans.

Het meeste wat me is bijgebleven is dat er een vent bij de h-d dealer liep met een grote boerenkop en zulke grote flaporen dat ik me afvroeg hoe die in hemelsnaam een helm op krijgt, laat staan of er zo,n grote helm bestaat.
Kun je nagaan hoe ik me er heb verveeld.

Kwestie van voorkeur misschien?
Bij bewuste stand is me behalve een paar vette Harley's van het personeel een dame bijgebleven met donker krullend haar en een grijze string. 8-)
 
Ik vond het een aardige beurs voor "Twentse"-begrippen :Y
Mede het entertainment maakte het geheel toch wel aantrekkelijk.
Voor mij hadden er idd wat meer motoren mogen staan.
Een stand met navigatie apparatuur heb ik gemist........of niet gezien :?
Het enthousiasme van het MF team vond ik geweldig!
Kortom.............. t'was best wat! *O*
 
twas leuker dan beetje voor de buis te hangen op n druilerige zondag...

uurtje rijden, uurtje kijken, uurtje rijden.. maar ach...

wel de nieuwe motor gezien van allard kerkhoven :9~

suzuki roels! *O*
 
Je moet er ook niet met een te hoge verwachting heengaan... Ik had het zo wel verwacht en ik heb me ook uitstekend vermaakt. Ik heb me nog bijna zo'n schijfremslot met alarm laten aanlullen maar gelukkig zette de inhoud van mn portomonee de doorslag ;) . Jammer dat die stunts buiten niet goed gingen met dat natte wegdek. Een paar halve wheelies en stoppies maar dan met 3 man. Bandje opburnen ging wel mooi.

Trial was wel vet om te zien, alleen die man wat stond te lullen was een kneus.

Btw, op de flyer wat ik hier heb liggen staat non-stop podium. Tjah, dat podium stond er wel non-stop maar dr gebeurde niet veel behalve een kledingshow.

8 euro entree. Mwoah aan de hoge kant maar voor een keertje kan het wel. Zeer slim van Brunen om zo groot aanwezig te zijn en buiten mensen laten rijden (vooral vrouwen??). Betere reclame is er niet.

Volgend jaar? Ben ik er weer.
 
Kom net terug van de Twentse motorbeurs in Hengelo. Een beter passende naam was braderie geweest, want een beurs was dit echt niet te noemen. Een gemiste kans.
Enkele kraampjes met modelautootjes, motortjes en gereedschap en enkele dealers met hun, soms bejaarde, modellen kun je toch echt geen beurs noemen. Oh ja, en er waren ook nog een paar stuntteams die hun knappe kunstjes kwamen vertonen.
Maar toch, er was geen spektakel en al helemaal geen sfeer :z
Het meeste wat me is bijgebleven is dat er een vent bij de h-d dealer liep met een grote boerenkop en zulke grote flaporen dat ik me afvroeg hoe die in hemelsnaam een helm op krijgt, laat staan of er zo,n grote helm bestaat.
Kun je nagaan hoe ik me er heb verveeld.
Maar goed, ik hoop dat de eventuele volgende evenement echt een beurs word.
Dit leek nergens op.

Ben blij dat je een mening hebt, maar hou dit soort ongezouten kritiek voor je... Erg kinderachtig. Gelukkig zijn er ook mensen die dit soort kleine initiatieven wél kunnen waarderen.

En als je het beter kunt...!? GA JE GANG!

:X B|

Overigens, mensen afkraken is toch wel van het laagste niveau. Post eerst JOUW foto maar. |(
 
sjah de slang was er ook met aanhang De beurs is een verkeerd woord inderdaad het heeft niets van een beurs weg. Maar het was wel even leuk om er te wandelen. Echter de entreeprijs en de parkeerkosten sporen van geen meter samen dus 10 euro! Voor wat er was is 3 euro al veel betaald ach toch leuk tijdverdrijf verder op een zondag.
 
Kom net terug van de Twentse motorbeurs in Hengelo. Een beter passende naam was braderie geweest, want een beurs was dit echt niet te noemen. Een gemiste kans.
Enkele kraampjes met modelautootjes, motortjes en gereedschap en enkele dealers met hun, soms bejaarde, modellen kun je toch echt geen beurs noemen. Oh ja, en er waren ook nog een paar stuntteams die hun knappe kunstjes kwamen vertonen.
Maar toch, er was geen spektakel en al helemaal geen sfeer :z
Het meeste wat me is bijgebleven is dat er een vent bij de h-d dealer liep met een grote boerenkop en zulke grote flaporen dat ik me afvroeg hoe die in hemelsnaam een helm op krijgt, laat staan of er zo,n grote helm bestaat.
Kun je nagaan hoe ik me er heb verveeld.
Maar goed, ik hoop dat de eventuele volgende evenement echt een beurs word.
Dit leek nergens op.

Zeker al heel veel motorbeurzen in je leven gezien in je vele motorrijdersjaren :?

Oh nee, nog maar net je rijbewijs...... :+ _O- _O- _O-

Het was precies dat wat ik ervan verwachtte. De Motorbeurs, maar dan in het klein.(heel klein)
Er stonden wat dealers, de MAG, Alpine gehoorbescherming.....gewoon leuk om even heen te gaan.
8 euro + 2 euro parkeren vond ik wel een beetje aan de hoge kant.
Een leuk begin.
 
We hebben ons gisteren prima vermaakt .. lid geworden van de MAG - goede zaak, 3 medebeursgangers ook -, ingeschreven bij het Motorbegeleidingsteam - nu nog een paar zwaailampen op de Adventure -, bijna reisje geboekt voor TT Isle of Man 2007 - gaat zeker gebeuren - Endurolaarzen gekeken, veel bekenden gezien, afgewisseld met een trial en stuntshow + het blazen van een Duc Dragstar en overreden MF Promogirls... :P
Niet te vergelijken met Utrecht maar zeer zeker geslaagd en erg gezellig... Volgend jaar weer!
voel de noppen nog in mn kont :P :P
 
Nou nou, wat een lange tenen. Het gaat hier over of het een beurs en niks anders dan dat. Ik heb de man met zijn fl. oren heus niet uitgelachen of gescholden hoor! Het was alleen om aan te geven hoe oersaai het was en dat je als je een BEURS organiseeert, dit ook als zodanig verwacht mag worden. Dit leek er niet op.
 
Ach ja, het was een leuke dagbesteding ... Vind het een prestatie dat mensen die zich normaal met racen bezig houden met drie man deze beurs hebben georganiseerd. Alle begin is moeilijk, ze hebben het doorgezet en dat verdient respect vind ik

Van te voren was al wel een beetje te verwachten wat je er van kon verwachten. De keuze om niet te gaan was ook aanwezig en daar heb je niet voor gekozen.
Daarbij als je ier uit de buurt komt weet je dat je parkeergeld moet betalen bij de Expo - al sinds jaar en dag - daarnaast wist je de entree prijs van te voren.. Dus achteraf lopen zaniken over de toegangsprijs en parkeergeld.... Wij hebben gewoon buiten het parkeerterrein geparkeerd... :+
 
Ja, maar er bestaan ook organisatiebureaus en dan was het entreegeld misschien 10 euro geweest. Dan was het tenminste een beurs geweest en geen braderie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan