Wat vond je van Twentse Motorbeurs

ook wij zijn naar de beurs geweest,
inderdaad klein maar wel gezellig we hebben ons prima vermaakt;
zeker met die knul die buiten aan het stunten was heeel gaaf hoor.
entree geld inderdaad beetje hoog :Y :Y
en beetje jammer van de file waar we op de terug weg in kwamen waren we nu maar met de motor gegaan hihi :] :]
 
Nou nou, wat een lange tenen. Het gaat hier over of het een beurs en niks anders dan dat. Ik heb de man met zijn fl. oren heus niet uitgelachen of gescholden hoor! Het was alleen om aan te geven hoe oersaai het was en dat je als je een BEURS organiseeert, dit ook als zodanig verwacht mag worden. Dit leek er niet op.


Nee, in plaats van dat je het hem recht in zijn gezicht durfde te zeggen ga je zijn lichamelijke kenmerken gebruiken om een beetje popi te doen op MF. Was een grote vent zeker :P

Stoer hoor :W

Alls begin is moeilijk en je moet klein beginnen om groot te eindigen. Wees blij dat er eens een begin gemaakt wordt met dergelijke iniatieven.
En als er niet te veel azijnpissers zoals jij zijn, kan het nog wat worden ook :Y

of je zorgt idd dat je voor volgend jaar zelf in de organisatie zit en dan doe je het zoals je het zelf goeddunkt.

Bovenstaand heeft niets te maken met grote tenen overigens
 
Ach ja, het was een leuke dagbesteding ... Vind het een prestatie dat mensen die zich normaal met racen bezig houden met drie man deze beurs hebben georganiseerd. Alle begin is moeilijk, ze hebben het doorgezet en dat verdient respect vind ik

Van te voren was al wel een beetje te verwachten wat je er van kon verwachten. De keuze om niet te gaan was ook aanwezig en daar heb je niet voor gekozen.
Daarbij als je ier uit de buurt komt weet je dat je parkeergeld moet betalen bij de Expo - al sinds jaar en dag - daarnaast wist je de entree prijs van te voren.. Dus achteraf lopen zaniken over de toegangsprijs en parkeergeld.... Wij hebben gewoon buiten het parkeerterrein geparkeerd... :+
:^

En met de motor hoefde je geen parkeergeld te betalen :)
 
Ja, maar er bestaan ook organisatiebureaus en dan was het entreegeld misschien 10 euro geweest. Dan was het tenminste een beurs geweest en geen braderie.


Rene Winkel van Racing team Vriezenveen die tesamen met 2 anderen heeft de moeite genomen heeft om het eea te organiseren, respect hiervoor.

En dat geblaat van jouw hoort hier niet....
 
:^

En met de motor hoefde je geen parkeergeld te betalen :)

Klopt!

full
 
Vond de beurs ook matig, maar ik had er ook niet zo heel veel van verwacht. En zoals gezegd; je kan ook lekker de hele dag voor de buis hangen. _O-

Standhouders: Redelijk. Veel racers, paar dealers met nieuwe en ouwe meuk.
Sfeer: Prima
Kosten: Met kortingskaartje en motor was ik totaal 6 euro kwijt.
Reis er naartoe: Almere-> Hengelo -> Almere was best pittig met dit weer.
Eten: Matig, koude friet en RETEDURE KETCHUP! € 0,25 voor 15 gram!?!?!
Garderobe: Uitstekend!
Parkeergelegenheid: Uitstekend.
Bereikbaarheid: Super!

Alleen deze standhouder kwam ff 400 jaar te laat. |( Volgens begreep die niet echt wat een motorbeurs is.

full
 
Raar toch? Er stonden zelfs 2 zwaarden en nog wat van dat soort helmen. Gelukkig waren er zat standhouders die wel een geschikte helm konden aanbieden.
 
Tja, dat zou kunnen, maar ik zou me niet op een manege durven te vertonen met zo'n ding op me kop.
 
Er moet mij toch even iets van het hart ,de vraag was wat je van de beurs vond.Dat Janw er niet veel aan gevonden heeft moet hij kunnen zeggen anders vind ik het huicelaarij als iedereen maar roept van oh en ah omdat het zo moet.Ben erook geweest vond het gezellig en idd goed dat men ook eens een keer wat hier in het oosten opzet.Vond het leuk enzou er volgend jaar wel weer een kijkje nemen al was het maar voor de gezelligheid.Het begin is er.
 
Tuurlijk, maar dat kan ook op een opbouwende manier. Zodat de organisatie er wat mee kan. Op deze manier heeft niemand er iets aan.

:? :X

Nu kom je op het Motor Forum, je gaat de boel afkraken en dan (meubelpleinen erbij haalt)......nou nou knap hoor en dat voor een manager volgens zijn profiel.....

D'r staat een MF team die zich geheel vrijblijvend presenteerd. Ook voordien de nodige voorbereidingen heeft gedaan, 2 dagen lang op de beurs staan. En ga zo maar door.

Als de desbetreffende persoon ff de moeite had genomen om zich daar bij de MF team zich voor te stellen en een praatje te maken, denk ik dat het heel anders gelopen zou zijn.
 
Kan altijd op een opbouwende manier maar we zijn niet allemaal hetzelfde,zou de wereld wel heel voorspellend zijn.Daarom ook dat sommige mensen op de een of andere manier botsen,omdat de manier van zeggen niet altijd even goed over komt.
 
Ik vond het wel gezellig *D

Vooral de MF racing Crew

En weer wat gezichten gezien
 
:^

Lekker ritje heen en terug vanuit Almere,
Nog wat familie gezien (ik kom oorspronkelijk uit Twenthe)
Nieuwe MF-gezichten gespot, en ff bij pa en ma langsgeweest.

ik heb een leuke dag gehad!

Beurs was klein, maar gemoedelijk, en daar dooe best gezellig.
 
Nou nou, wat een lange tenen. Het gaat hier over of het een beurs en niks anders dan dat. Ik heb de man met zijn fl. oren heus niet uitgelachen of gescholden hoor! Het was alleen om aan te geven hoe oersaai het was en dat je als je een BEURS organiseeert, dit ook als zodanig verwacht mag worden. Dit leek er niet op.

Okay, ieder zijn mening over dit goed georganiseerd evenement.
Ik vond het mijn geld wel waard; mooie klassieke racers gezien, prive zijspan rijdersduo gesproken, hamburgertje biertje, vette Harleys, genoeg japans geweld, Moto Guzzi beklommen, niet te vergeten die hele mooie Benelli TNT bij de OS/WP stand en vooral niet te groot.
Alles ruim opgezet, geen drukte bij de catering.
Als hij twee maand later plaats zou vinden zou ik het een ideale kick off van het nieuwe seizoen vinden.
8-)
 
Laatst bewerkt:
Aan de reactie,s te zien heb ik nogal wat tere zieltjes geraakt met de kritiek die ik heb gegeven op deze forum. Met de organisatie van zoiets als een beurs hebben bezoekers er een bepaald verwachtingspatroon van en mogen daar volgens mij ook op rekenen. Het heeft in ieder geval niet aan mijn verwachtingspatrooen voldaan. Misschien heb ik er wel teveel van verwacht, alleen probeer ik dat op deze forum te polsen. Het klopt dat kritiek geven erg makkelijk is, maar ik vind het ook erg makkelijk dat alles wat met motorrijden te maken heeft te verheerlijken. Het is dan ook aan de organisatie uit temaken of dit een succes was of om het de volgende keer te verbeteren. Zie laatste zin van mijn eerste post.
 
Aan de reactie,s te zien heb ik nogal wat tere zieltjes geraakt met de kritiek die ik heb gegeven op deze forum. Met de organisatie van zoiets als een beurs hebben bezoekers er een bepaald verwachtingspatroon van en mogen daar volgens mij ook op rekenen. Het heeft in ieder geval niet aan mijn verwachtingspatrooen voldaan. Misschien heb ik er wel teveel van verwacht, alleen probeer ik dat op deze forum te polsen. Het klopt dat kritiek geven erg makkelijk is, maar ik vind het ook erg makkelijk dat alles wat met motorrijden te maken heeft te verheerlijken. Het is dan ook aan de organisatie uit temaken of dit een succes was of om het de volgende keer te verbeteren. Zie laatste zin van mijn eerste post.

Er zijn ook mensen die Utrecht of de Rai niks vinden..mischien gaat
het om de toon :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan