Wat vond je van Twentse Motorbeurs

Aan de reactie,s te zien heb ik nogal wat tere zieltjes geraakt met de kritiek die ik heb gegeven op deze forum. Met de organisatie van zoiets als een beurs hebben bezoekers er een bepaald verwachtingspatroon van en mogen daar volgens mij ook op rekenen. Het heeft in ieder geval niet aan mijn verwachtingspatrooen voldaan. Misschien heb ik er wel teveel van verwacht, alleen probeer ik dat op deze forum te polsen. Het klopt dat kritiek geven erg makkelijk is, maar ik vind het ook erg makkelijk dat alles wat met motorrijden te maken heeft te verheerlijken. Het is dan ook aan de organisatie uit temaken of dit een succes was of om het de volgende keer te verbeteren. Zie laatste zin van mijn eerste post.

Jan,

Kritiek is oke, iemand lopen afkraken omdat ie flaporen heeft niet. En jij als MANAGER zou dat moeten weten en dergelijke taal al helemaal niet mogen uitspuwen. En jij als MANAGER zou dat allang moeten begrijpen maar gezien je het helemaal niet ziet vraag ik me af of je je profiel wel op waarheid hebt ingevuld ;)
 
Jan,

Kritiek is oke, iemand lopen afkraken omdat ie flaporen heeft niet. En jij als MANAGER zou dat moeten weten en dergelijke taal al helemaal niet mogen uitspuwen. En jij als MANAGER zou dat allang moeten begrijpen maar gezien je het helemaal niet ziet vraag ik me af of je je profiel wel op waarheid hebt ingevuld ;)
Over management gesproken..lees mijn laatste zes woorden
in mijn reply hierboven eens ;)
 
dan maar hier eventjes mijn ervaringen met de beurs:

ik vond het ontzettend gaaf om het een keer van de andere kant mee te maken :Y (was alleen nog maar op de utrechtbeurs geweest)

we hebben vrijdag de hele dag besteed om de stand op te bouwen. dat ging met wat moeite, omdat de standbouwer veel later kwam dan verwacht, en we hebben gister ook met een stand gestaan die half af was zo ongeveer.

maar in ieder geval nog een bezoekje gebracht aan de Ikea vrijdag :X

vanmorgen hebben we nog het e.e.a. aan de inrichting / decoratie gedaan, en het zag er al iets "voller" uit.

we zijn als promo girls bij elke stuntshow gebruikt als deel van de stunts. er is over ons heen gesprongen en gereden, haha... heb de dunlop noppen nog steeds op mn kont staan :X

verder ook veel aandacht van het mannelijk publiek, maar wat wil je ook in van die topjes... in tegenstelling tot de meeste promo dames, liepen wij in een topje (warm genoeg als er maar genoeg mensen binnen waren) en de andere dames, van andere stands/race teams liepen in dikke fleece truien enz :9

als blikken konden doden :o
toch best wel leuk, zo'n beurs :Y


ik moet ook zeggen dat ik had verwacht dat de hal een stuk groter zou zijn, maar aangezien het de eerste keer is dat dit georganiseerd is, vind ik het goed dat ze de hele hal vol hebben gekregen, en dat er toch veel publiek is geweest.

ik had verwacht dat er niet zo veel mensen zouden komen omdat vorige week de beurs in zwolle is, en over 2 weken de utrechtbeurs, maar toch was het stampvol vandaag, en gisteren ook zeker zeer druk op sommige momenten...

wij stonden precies met onze stand tussen 2 race teams, en ik moet eerlijk zeggen dat wij toch de meeste aandacht trokken O-)

we hebben 2x op het podium gestaan, waar we een praatje hebben gehouden over het race team, en onze bedoelingen. veel kaartjes uitgedeeld met de url van MF en van het race team (www.MF-racing.nl O-) ff spammen O-) )

het is voor "ons" als race team zeker een geslaagde eerste presentatie-beurs geweest, en ik denk ook dat we zeker op meer beurzen gaan staan, en ook met het race team, en de bedoelingen daarvan, zal het zeker goed gaan komen.

alles met het hele team was super goed geregeld. ik heb het in ieder geval erg naar mn zin gehad *D

zekers voor herhaling vatbaar :Y


zow... nu eerst mn voetjes laten rusten... na 3 dagen onafgebroken lopen, promoten, praten, poseren enz....


wel leuk trouwens om gezichten bij de nicknames te zien *D
 
ohja, ieder heeft recht op een eigen mening...

maar maak eens een polletje in de startpost... is wat makkelijker om de meningen over deze eerste motorbeurs in Hengelo te peilen O-)
 
ik ben het helemaal met cathje eens, maar ik heb helaas maar 1 dag mee mogen maken.
Maar wij trokken idd veel bekijks, vooral met onze fotoshoot! hihi

En die vuile blikken van die andere vrouwen soms hahaha echt lache :P

En het stunten vond ik ook geweldig :P voel de noppen ook nog
en de koude harde vloer B| :P
 
toen ik binnen kwam had ik zelf zo iets van damn is dit alles? nou dat kan iet veel soeps wezen.

maar gaande weg de eerste dag zo veel gezien en gedaan dat ondanks de kleine oppervlakte ik toch wel 2 hele dagen zoet ben geweest.

het was zeker een goede start van racing team vriezeveen, en ik hoop dat het hun volgend jaar weer lukt om de beurs te organiseren en dan eventueel een halletje extra middels een grote tent.
 
Ben er vandaag geweest met mijn zoon van 11. was helemaal weg van de trail (Stunt) rijder.die was Cool gaaf. Maar verder was het gezellig druk. Je kon teminste nog bij de vele kraampjes kijken zonder weg geduwd te worden zoals in Utrecht. had alleen wat meer motoren verwacht. Meschien volgend jaar met nog meer
motor zaken. maar verder top
 
Ben gisteren geweest met m'n ouwe heer
Was wel leuk ,, wel duur qua intree & parkeren
Zeker als je het vergelijkt met utrecht....

Maar we hebben een leuke middag gehad

was niet echt druk ,, vind ik niet erg
maar zouden ze wel uit de kosten komen ???

Ze zouden eigenlijk 2 a 3 x zo groot moeten zijn
 
Vond het voor de 1ste keer niet tegenvallen, denk dat ze het gewoon eerst klein hebben gehouden, om te kijken of er wel genoeg publiek in deze regio voor is.
Denk dat dit gewoon een goede les is geweest, en het volgend jaar wel wat groter opgezet gaat worden.
Heb me in iedergeval wel vermaakt, en zo ook nog kennis kunnen maken met een paar MF-ers.

Gr Raymond
 
Aan de reactie,s te zien heb ik nogal wat tere zieltjes geraakt met de kritiek die ik heb gegeven op deze forum. Met de organisatie van zoiets als een beurs hebben bezoekers er een bepaald verwachtingspatroon van en mogen daar volgens mij ook op rekenen. Het heeft in ieder geval niet aan mijn verwachtingspatrooen voldaan. Misschien heb ik er wel teveel van verwacht, alleen probeer ik dat op deze forum te polsen. Het klopt dat kritiek geven erg makkelijk is, maar ik vind het ook erg makkelijk dat alles wat met motorrijden te maken heeft te verheerlijken. Het is dan ook aan de organisatie uit temaken of dit een succes was of om het de volgende keer te verbeteren. Zie laatste zin van mijn eerste post.

Als je het nu meteen even zo had verwoord waren de reacties ook een stuk minder fel geweest denk ik.
 
Voor een eerste keer organiseren was het helemaal niet slecht! En zoals al eerder genoemd. Het is beter dan bijna omver te worden gelopen zoals in Utrecht.
 
Ben er vandaag geweest met mijn zoon van 11. was helemaal weg van de trail (Stunt) rijder.die was Cool gaaf. Maar verder was het gezellig druk. Je kon teminste nog bij de vele kraampjes kijken zonder weg geduwd te worden zoals in Utrecht. had alleen wat meer motoren verwacht. Meschien volgend jaar met nog meer
motor zaken. maar verder top

Alex van de Broek :Y
Die lieftallige dames op de vloer waar ie overheen sprong waren trouwens allemaal mf'sters ;)


Zo.. en nu eerst slapen. :Y
 
Wel leuk om die reacties hier te lezen van de bezoekers. Wij hebben er het gehele weekend gestaan met een stand. (www.verheul.nu)


Ik moet toegeven dat het qua verkoop ook niet top voor ons was maar daarnaast hebben we wel weer veel contacten op kunnen doen. Een beurs is voor ons ook altijd meer van laten zien wat je hebt dan echt voor de verkoop gaan.

Het was mooi dat er een hoop race-teams aanwezig waren. Zo is te zien dat de motorsport toch daadwerkelijk leeft in Nederland en dat er veel talent zit wat zich wil ontwikkelen. Dit was dan ook een mooie gelegenheid voor die jongens om veel contacten op te doen en eventueel te proberen om nieuwe sponsoren/partners te krijgen.

Hierbij wil ik Rene Winkel dan ook bedanken, names de Verheul-crew, voor het organiseren van deze beurs en hoop ik dat er meerdere zullen volgen in het Expo-center!!

Ik vond het een gezellige en gemoedelijke beurs!!1 :Y :Y
 
Wel leuk om die reacties hier te lezen van de bezoekers. Wij hebben er het gehele weekend gestaan met een stand. (www.verheul.nu)


Ik moet toegeven dat het qua verkoop ook niet top voor ons was maar daarnaast hebben we wel weer veel contacten op kunnen doen. Een beurs is voor ons ook altijd meer van laten zien wat je hebt dan echt voor de verkoop gaan.

Het was mooi dat er een hoop race-teams aanwezig waren. Zo is te zien dat de motorsport toch daadwerkelijk leeft in Nederland en dat er veel talent zit wat zich wil ontwikkelen. Dit was dan ook een mooie gelegenheid voor die jongens om veel contacten op te doen en eventueel te proberen om nieuwe sponsoren/partners te krijgen.

Hierbij wil ik Rene Winkel dan ook bedanken, names de Verheul-crew, voor het organiseren van deze beurs en hoop ik dat er meerdere zullen volgen in het Expo-center!!

Ik vond het een gezellige en gemoedelijke beurs!!1 :Y :Y


we moeten trouwens nog steeds koffie drinken, is er niet meer van gekomen door alle drukte, ook al heb ik echt tig keer in jullie stand gestaan :+
 
Ben er vandaag geweest -was er pas rond een uurtje of half vier- maar ik vond het toch een redelijk geslaagde beurs :} ik had echt geen utrechtbeurs verwacht maar dan ben je ook wel erg naief als je zoiets verwacht lijkt me..

ik ben blij dat we in ons tukkerlandje nu ook een motorbeurs(je) hebben en misschien groeit het met de jaren nog :)

ik heb ook mooie bikes gezien oa: de zeer strakke TNT en de groene Max(die met dat NOS) van René was er ook te bewonderen :}

till next year ;)
 
Aan de reactie,s te zien heb ik bla,bla,bla,bla,bla en nog meer bla......

Jan, hieronder misschien een verklaring voor de reacties even een stukje van jou:

Kom net terug van de Twentse motorbeurs in Hengelo. Een beter passende naam was braderie geweest, want een beurs was dit echt niet te noemen.
Beste Jan, vertel even de definitie "beurs"

Een gemiste kans.
Een gemiste kans waarvan of waarop :?

Enkele kraampjes met modelautootjes, motortjes en gereedschap en enkele dealers met hun, soms bejaarde, modellen kun je toch echt geen beurs noemen.
Jan, die bejaarde modellen, dat noemen ze oldtimers :+

Oh ja, en er waren ook nog een paar stuntteams die hun knappe kunstjes kwamen vertonen.Maar toch, er was geen spektakel en al helemaal geen sfeer :z
Och, als je het nog nooit/ niet zo vaak gezien hebt, is het wel leuk. Mijn zoontje vond het geweldig
En die sfeer; wat was jou positieve bijdrage :?

Het meeste wat me is bijgebleven is dat er een vent bij de h-d dealer liep met een grote boerenkop en zulke grote flaporen dat ik me afvroeg hoe die in hemelsnaam een helm op krijgt, laat staan of er zo,n grote helm bestaat.
Kun je nagaan hoe ik me er heb verveeld.
Wat ben je gaan doen dan? De hele tijd naar andere mensen kijken en lekker oordelen :?

Maar goed, ik hoop dat de eventuele volgende evenement echt een beurs word.
Dit leek nergens op.

Bij jou allerlaatste opmerking sluit ik me helemaal aan, als het gaat om wat ik van je opmerkingen vindt B|

En als het nog niet genoeg is, kom je met de volgende opmerking:
Jullie gaan zeker ook op tweede kerstdag naar de meubelboulevard? :r

Beste Jan,
Dat wat je tot nu toe over andere mensen gezegd hebt, zegt eerder heel veel over jou dan over andere mensen.

Je zult het echt niet snappen. Maar dat is een probleem van veel "managers"
:W :W :W
 
Laatst bewerkt:
ik vond het ook erg leuk om mede MF'ers te ontmoeten
Is toch wat persoonlijker dan via het mf zelf ......
 
Gezien de reacties.......volgend jaar iig een MF-oost koffiehoek ;)

:W

Mijn mening :?

precies wat ik gedacht had, vond alleen de 'verkopers' bij de Honda-stand een beetje tam en had hier en daar de nieuwe modellen wat beter laten zien.

Maar ach heb er een leren broek voor €30 gescoord
Thx Cathje O-) :X ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan