Wat vond je van Twentse Motorbeurs

Tenks..doe ik ;)En..daar nog wat nuttigs gekocht of gezien wat je nodig hebt? :)

Yep, ff div. merken rugprotectoren gepast.
Waren alleen niet in de aanbieding.
Maar weet nu iig waar ik naar op zoek ga op de motorbeurs in Utrecht ;)
Een Alpinestar Tech Back Protector :Y
 
Gezien de reacties.......volgend jaar iig een MF-oost koffiehoek ;)

:W

Mijn mening :?

precies wat ik gedacht had, vond alleen de 'verkopers' bij de Honda-stand een beetje tam en had hier en daar de nieuwe modellen wat beter laten zien.

Maar ach heb er een leren broek voor €30 gescoord
Thx Cathje O-) :X ;)


O-)

Thanx :}
 
Hoi mede MFers.

Ik ben 2 dagen achter elkaar geweest.
Zaterdag had ik geen reet te doen dus...... 1+1.... beter een dagje tussen de motoren hangen dan op de bank ;)

Beurs.....tja, soms word er gestrooit met begrippen terwijl ik het soms niet begrijp ?
Overigens ben ik wel overal vriendelijk ontvangen en met een beetje eige inbreng was het nog best gezellig ook.
Om je wallet leeg te kloppen kan je beter een grote evenement opzoeken denk ik.
Naderhand ff lekker weeste stappen in Hengelo.
Al met al was het een leuke dag (uiteindelijk ben je daar zelf verantwoordelijk voor).

Zondag weer terug...... nahhh, zo gezellig en boeiend was het nu ook weer niet hoor.
Nee.... we moesten terug om een gewonnen prijs te gaan innen ghehehe *O*
Dus over de entree en parkeer kosten zal ik maar niet gaan zeiken he :}

Ojaa, interesant detail.... enige vorm van jalousie bekroop me bij het zien hoe er over de MF dames heen gegaan werd (trail) O-)
 
Laatst bewerkt:
Yep, ff div. merken rugprotectoren gepast.
Waren alleen niet in de aanbieding.
Maar weet nu iig waar ik naar op zoek ga op de motorbeurs in Utrecht ;)
Een Alpinestar Tech Back Protector :Y
Ik heb er eentje van de Aldi voor 29,95 en die kwam als
één van de betere uit een Duitse test.
Ik zal de test even voor je opzoeken ;)
 
Om heel eerlijk te zijn vond ik er ook geen FUCK aan....... Maar dit was nartuurlijk wel de eerste keer,en wie herinerd zich nu niet de eerste keer.Die was toch meestal stuntelig ondoordacht of juist te snel(je weet wel als je te vroeg je kruit verschiet :9~ :9~ )Maar de tweede keer ging dan meestal al stukken beter en dat voorzie ik ook met deze beurs. :Y :Y .Ik heb me in ieder geval wel drie uurtjes met een maat van mij redelijk vermaakt :Y :Y ,en hoop dat deze beurs volgend jaar iets volwassener is geworden. :Y :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan