Wat vonden jullie van de Motorbeurs Utrecht 2006?

wat vinden jullie ?

  • Leuk

    Stemmen: 45 51,1%
  • niet leuk

    Stemmen: 1 1,1%
  • mm tegen gevallen

    Stemmen: 42 47,7%

  • Totaal aantal stemmers
    88

DJ.Verhulst

BMW R1200GS 2011
16 mrt 2004
43.909
3.222
Almelo
Twitter
Ik vond het erg leuk ,, had het idee dat het kleiner was.

Heb leuke dingen gezien ,, had wel het idee dat er minder variëteit aan standhouders was,
Nu hoofdzakelijk motordealers/importeurs.. motor relateerde clubs, handelaren in gereedschap/kleding. motorbladen/sites .

Het viel me op dat er dit jaar onzettend in gezet is op kleding jassen en broeken, alle soorten en maten en materialen.

meer dan andere jaren promo dames , ( en met louter alleen een visuele/decoaratieve functie )

Alleen jammer dat je van te voren geen kaartjes meer kon halen bij de anwb of zo
niet iedereen heeft een creditkaart, al was de rij niet zo lang nu

En het eten & drinken was gewoon duur ,, iemand van ons gezelschap luste geen meegebrachte cola, even een flesje water gekocht € 2,75 :N

je kon ergens je jas in bewaring geven ergens achteraan in een hal, waarom niet vlak als je binnen komt ??

Wat vonden jullie ?

full
 
Laatst bewerkt:
Vond het best leuk en gezellig. Voor het lekkere doorlopen een beetje te druk. Maar okay hoort erbij (je voelt je voeten wel zeg na dat geslenter :P )

Was zelf een paar jaar niet geweest, het viel me daarom op dat er veel stands waren van alpengebieden/hotels/reisorganisatoren e.d. :P

En dat eten en drinken duur B| eh ja, maar is dat niet overal tegenwoordig door de %$#%#$^% euro :(
 
Laatst bewerkt:
Vond het best weer heel leuk.
En kaartjes kon je van tevoren op de site van de beurs bestellen hoor. Kreeg je een mail terug die je zelf uit kon printen. Werkte prima. En 10euro ipv 13.
 
Alleen jammer dat je van te voren geen kaartjes meer kon halen bij de anwb of zo
niet iedereen heeft een creditkaart, al was de rij niet zo lang nu




(Afbeelding)

Kaartjes waren wel van tevoren te halen bij de ANWB....ik had deze kaartjes 3 weken geleden al gekocht. :Y

Maar dat vond ik ook.. het was volgens mij ook kleiner opgezet...maar misschien leek het maar zo, omdat het zo ontzettend druk was. :?


:W
 
Ben dus donderdag al geweest en om 11 uur was het al goed druk, wat ik niet had verwacht. Er viel weer het nodige leuke speelgoed te bekijken en ik heb nog een mooi leren combipakje weten te scoren, dus voor mij een geslaagde motorbeurs ;)
 
ben 2 uurtjes binnen geweest, en had het daarna al wel weer gezien...

Maarja als je zelf al een zx10r rij is het moeilijk om andere motorshit nog leuk te vinden!!

Bijlage: 3.JPG
 
Leuke beurs gehad, maar het lijkt alsof het 'snuffelgehalte' wat minder is geworden: van de kleine kraampjes met 'troep' waar je af en toe leuke dingen vandaan kon halen. Het is allemaal wat massaler geworden. Sfeertje is goed trouwens.
 
alleen jammer dat je van te voren geen kaartjes meer kon halen bij de anwb of zo
niet iedereen heeft een creditkaart, al was de rij niet zo lang nu
Volgend jaar gewoon kaartjes bestellen in de online voorverkoop.
Kaartjes krijg je gemaild,ff uitprinten en meenemen maar !
Dit jaar heb ik voor het eerst zo kaarten gekocht. Werkt zeer goed.

De beurs was weer erg gezellig. *O*
 
Het viel mij op dat er minder nieuwe spullen te zien waren van de grote merken en dat er erg veel 2de hands spul was. En kleding. Maar dat is goed want dan kan je lekker veel proberen.

Voor de rest prima vermaakt en ongeveer van 11 to 6 rond geslenterd...
 
ik heb me er ook wel vermaakt, van 12 tot 4 ofzo, maar we hadden geen grote koopplannen en uiteindelijk niemand ook wat gekocht op wat eten en drinken na.

Was gewoon een leuk voorproefje op het komende ,motorseizoen *O*
 
Nog een poging:

Alleen jammer dat je van te voren geen kaartjes meer kon halen bij de anwb of zo
niet iedereen heeft een creditkaart, al was de rij niet zo lang nu

En het eten & drinken was gewoon duur ,, iemand van ons gezelschap luste geen meegebrachte cola, even een flesje water gekocht € 2,75 :N

je kon ergens je jas in bewaring geven ergens achteraan in een hal, waarom niet vlak als je binnen komt ??

Wat vonden jullie ?

(Afbeelding)

- Zoals eerder vermeld kon je kaartjes van te voren(met 3 Euro korting)via internet bestellen.Gewoon eenvoudige machtiging, zonder creditcard.
- Drinken uit blikjesautomaat(fanta, jus d'orange etc.)in hal 12 voor 1,50 Euro valt wel mee.
- Aan de ingang van de overdekte parkeergarage(waterkant) zit meteen de garderobe. Ligt er dus aan welke kant je binnenkomt.
- Ik vond het weer een leuke beurs. Geslaagd voor hetgeen ik wilde hebben. Een leren broek en helmmuts gescoord voor een mooie prijs. *O*
 
Niks mis mee

Vele malen gezelliger dan Den Bosch

Heb me prima vermaakt ,ben van half elf tot zes uur s'avonds aan het wandelen geweest

Volgend jaar weer !!!

(ik ben zelfs zo verslaafd dat ik over twee weken naar Dortmund ga !!!)
 
Leuke beurs gehad, maar het lijkt alsof het 'snuffelgehalte' wat minder is geworden: van de kleine kraampjes met 'troep' waar je af en toe leuke dingen vandaan kon halen. Het is allemaal wat massaler geworden. Sfeertje is goed trouwens.

helemaal mee eens..en dat is jammer..vroeger was het ook een onderdelen beurs,jammer dat het echt puur commercieel is geworden. en het was op zaterdag toch echt veeel te druk naar mijn mening :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan