Wat vonden jullie van de Motorbeurs Utrecht 2006?

wat vinden jullie ?

  • Leuk

    Stemmen: 45 51,1%
  • niet leuk

    Stemmen: 1 1,1%
  • mm tegen gevallen

    Stemmen: 42 47,7%

  • Totaal aantal stemmers
    88
Maarja als je zelf al een zx10r rij is het moeilijk om andere motorshit nog leuk te vinden!!
:N een kinderhand is blijkbaar snel gevult.


Ik vond het een leuke beurs, al moet ik zeggen dat het elk jaar eigenlijk wel weer hetzelfde is, prijzen vallen elk jaar weer een beetje tegen. Niet echt super veel nieuws om te zien.
Maar wel gezellig.
Volgend jaar kom ik weer ff buurten denk ik

:)
 
Motorbeurs was gezellig! :Y

Eigenlijk kwam ik voor een leuke 2e hands motor maar (hoe gek ook...) niks
moois kunnen vinden '(
Was opzoek naar een KTM 950 Adventure S, Suzuki V-Strom 1000 of een Yamaha TDM 900 (die gele).

Maar ik heb wel een mooi Ten Kate WinWin overhemd gekocht! *O*
 
Ik miste een beetje de shows van stuntrijders...best leuk als je een halve liter bier aan het drinken en een bratwurst aan het eten bent...

Maar heb voor het eerst wat gekocht op die beurs, leuk leren speelpakje en mooie boots :) Dus de beurs was goed!
 
Mijn idee van een beurs: Veel volk, dus grote aantallen, lage marges.
Mijn interpretatie van de beurs: Veel volk, veel aanbieders, kleine aantallen, hoge marges.

Kan nu niet echt zeggen da'k schokkende of onweerstaanbare koopjes ben tegengekomen, gewoon maandelijks de nieuwsbrieven van onze Oosterburen bijhouden doet voor mij meer wonderen.. :Z
 
Mijn idee van een beurs: Veel volk, dus grote aantallen, lage marges.
Mijn interpretatie van de beurs: Veel volk, veel aanbieders, kleine aantallen, hoge marges.

Kan nu niet echt zeggen da'k schokkende of onweerstaanbare koopjes ben tegengekomen, gewoon maandelijks de nieuwsbrieven van onze Oosterburen bijhouden doet voor mij meer wonderen.. :Z
Viel mij idd ook op dat er niet enorm gestunt werd met prijzen. Heb wel een aantal koopjes gezien, maar had wel meer verwacht!

Toch heb ik me 6 uur lang vermaakt met rondlopen, kijken en pakken passen :+
 
Was voor mij de eerste keer dat ik naar de motorbeurs ging en heb het naar me plezier, gekeken voor een nieuw vizier helaas niet kunnen slagen -O- maar dat maak niet, heb nog steeds heel veel mooie motoren gezien
 
Ik heb dit jaar niets meegekregen van de Motorbeurs in Utrecht.
Combinatie van moeten werken, naar voetbalwedstrijd in Duitsland gaan en daarna stappen tot in de kleine uurtjes maakt dat ik dit jaar totaal geen tijd heb gehad voor de beurs... Maar vind er ook eerlijk gezegd weinig aan, dus mis ik er ook niets aan :]

En als ik volgend jaar ga, is het hooguit om een dagdeel de stand van de SV-club te bemannen :)

En het eten & drinken was gewoon duur ,, iemand van ons gezelschap luste geen meegebrachte cola, even een flesje water gekocht € 2,75 :N

Vannacht wezen stappen, was € 15,- kwijt voor een baco en 2 pints normaal bier (en dat een paar maal). Duur is relatief ;)
 
Laatst bewerkt:
Vannacht was mijn tante van 51 jaar overleden, hartstilstand, dus ik kon wel wat afleiding gebruiken.

De nieuwe R6 in het wit was enorm mooi, zelfs mijn vader is er verliefd op geworden. En de Honda RC211V Repsol gezien, mijn favoriete motor, dus dat maakte mijn dag nog een beetje goed.

Verder vond ik het veel te druk, had het gevoel dat het in Den Bosch veel gezelliger was.
 
Leuke beurs gehad, maar het lijkt alsof het 'snuffelgehalte' wat minder is geworden: van de kleine kraampjes met 'troep' waar je af en toe leuke dingen vandaan kon halen. Het is allemaal wat massaler geworden. Sfeertje is goed trouwens.

Vond ik ook maar ook dat zal wel met de prijs te maken hebben. Ze vragen er de hoofdprijs voor een vierkant metertje :X
 
ik was met me pak naar binnen gelopen :X

het was bloedheet.....ik wou zo snel mogelijk weer weg -O-
 
Vannacht was mijn tante van 51 jaar overleden, hartstilstand, dus ik kon wel wat afleiding gebruiken.

De nieuwe R6 in het wit was enorm mooi, zelfs mijn vader is er verliefd op geworden. En de Honda RC211V Repsol gezien, mijn favoriete motor, dus dat maakte mijn dag nog een beetje goed.

Verder vond ik het veel te druk, had het gevoel dat het in Den Bosch veel gezelliger was.


Jeetje gecondoleerd zeg '(


Ik vond het weer erg leuk op de beurs, mooi Alpinstars pak gekocht en nog een kentekenplaathoudertje om die taartschep eraf te slopen, verder leuke mensen gezien, veel gekletst en moe maar voldaan weer naar huis. Vond het idd wel errug druk maar ja, dat mocht de pret niet drukken. Nu het mooie weer en gasssssss :] *O*
 
Ik vond het jammer dat er zowat niks op supermotard/cross gebied was te zien en al helemaal geen onderdelen -O-

maar verder was het wel heel gezellig en veel mooie motoren gezien *O*
 
Vond idd het snuffel gehalte erg laag.
K ging om veel nieuws te kopen maar ben niet echt geslaagd. Veel van t zelfde en weinig leuke rare dingen.

En waarom wordt ducati (bijna) helamaal verbannen? kon echt weinig vinden -O-

Vond de sfeer wel erg gezellig dus ben er volgend jaar zeker weer.
 
:?

Die zou vandaag om 15:00 uur toch verloot worden? -O-

Ja hij is vandaag weggeven aan een hele gelukkig jongen, er waren echter 3 mensen die gisteren idd al gebeld waren dat ze vandaag moesten komen, die 3 moesten het tegen elkaar opnemen met een spel ofzo :? (dat laatste heb ik niet echt gezien)
 
Vond idd het snuffel gehalte erg laag.
K ging om veel nieuws te kopen maar ben niet echt geslaagd. Veel van t zelfde en weinig leuke rare dingen.

En waarom wordt ducati (bijna) helamaal verbannen? kon echt weinig vinden -O-

Vond de sfeer wel erg gezellig dus ben er volgend jaar zeker weer.


Ik heb toch een grote stand van Alfredo Ducati gezien ??

Met een speciale bronze uitvoering
 
Laatst bewerkt:
ik miste eigenlijk zo een info balie, ik heb me rot gezocht naar dat bach productie die ook van die cam stands verkopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan