Wat vonden we van Motorbeurs?

Na mijn ongeluk stond mijn hoofd er niet meer zo naar. Laarzen waren niet goedkoop, misschien had ik beter een nieuwe helm kunnen kopen?
 
Ben zondag ff geweest, echt te druk. En ik heb gehoord dat het zaterdag nog drukker was :?

Enniewees, Ik vond het wat tegenvallen, weinig nieuws en eigenlijk alleen maar dealers.. Een paar louche engelse handelaren, met net de verkeerde kleding, en de laarzen allemaal net te duur. Het is altijd leuk om naar fietsen te kijken, maar dat kan bij een dealer ook.

Ik ga volgend jaar wel weer, gewoon om de sfeer er omheen, die vond ik geweldig :} zoveel motorrijders bij elkaar is gewoon gaaf IMHO.

Voor volgend jaar een Tip aan de organisator:

Doe het net ff 1 of 2 weken later, dan is in het zuiden carnaval afgelopen, en het eerste salaris weer binnen *D goed voor de omzet, er waren brabo\'s zat... dusssss
 
ik vond het al heerlijk geen overdosis stropdassen aan te treffen, daar heb ik wel zo\'n tyfus hekel aan
jammer dat ze dat bij voxan niet begrepen...
van die figuren in goedkope verschoten c&a pakken die een goeie sfeer in de weg stonden..... naja, de scrambler is toch niet geworden wat we ervan hoopten \ '(
 
Ben zondag ff geweest, echt te druk. En ik heb gehoord dat het zaterdag nog drukker was :?
Zondag was het na 16:30 heerlijk rustig, ik heb de hele beurs nog een keer rustig over kunnen lopen (waar ik daarvoor iets van 3 1/2 uur over had gedaan)

En in die laatste 1 1/2 uur heb ik meer gezien dan in de rest van de dag. Dus iedereen die vroeg wegging bedankt :)
 
Vrijdagmiddag 1600 gegaan, lekker rustig.

Dan is de beurs wel leuk...

Helm (shoei ;} )gekocht met leuke korting. Voor de rest ook wel vermaakt, heb er tot 2100 rondgehangen.
 
Vlak bij de MF-stand was een stand met verzekeringen of zo... Totaal geen aanloop. Gek he? Alleen maar lui (M/V) in pakken en stropdassen :r . Snapten er werkelijk niets van.

Denk dat die er volgend jaar niet meer staan :)
 
Vrijdagmiddag 1600 gegaan, lekker rustig.

Dan is de beurs wel leuk...

Helm (shoei ;} )gekocht met leuke korting. Voor de rest ook wel vermaakt, heb er tot 2100 rondgehangen.

5 uur rondgehangen? Hoe houd je het vol :) Naja zal wel rustiger zijn geweest ik ging vrijdagmiddag even 2 uur en toen had ik het echt wel weer gezien. Erg druk en TE warm. En had natuurlijk alles al gezien wat ik wilde zien :+
 
5 uur rondgehangen? Hoe houd je het vol :) Naja zal wel rustiger zijn geweest ik ging vrijdagmiddag even 2 uur en toen had ik het echt wel weer gezien. Erg druk en TE warm. En had natuurlijk alles al gezien wat ik wilde zien :+

Lekker relaxed gedaan, beetje op de fazer- en de MF-stand rondgehangen. Helm uitzoeken. Met vriendin leren jack en broek (voor haar dus) uitgezocht. En voor de rest een hoop bekijken.

En vooral: geen haast hebben, en genieten van het feit dat je niet op zaterdag of zondag naar de beurs gaat, want dan is het een gekkenhuis.

Even de Panclubstand bezocht :r .
Wel leuke foto\'s in een map: bandentest van gp500-coureur (ben zijn naam even kwijt :( ) op een Pan op een circuit: lekker kneedownen :}
 
Laatst bewerkt:
Ik vond de beurs een groot succes omdat ik daar eindelijk Redgixx heb mogen ontmoeten :} :}

Zo, heb ik het nu weer een beetje goed gemaakt dat ik je vergeten was te noemen? ;)
Nitromax, geen probleem. Soms is het beter als men je niet (her)-kend. :] ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan