Wat vonden we van Motorbeurs?

Het is nog een beetje vroeg, ik ben er nog niet geweest en hij duurt toch nog tot zondag??? ;)
 
Miste de stands van Honda (SP2 ;( ) en Yamaha (Grijs/Zwarte R1)en de betere exotische accesoires importeurs

Dikke :} voor Aprillia

Voor de rest: veel en goedkope kleding en helmen etc (AGV rossi repl 199 Euro, Sidi vertebra 2 voor 189 Euro) maar veel te veel tweedehands motoren (en vooral veel te duur, zeker als je Belg bent)
 
Vond er teveel van dezelfde motoren staan, maar verders heb ik her en der wel staan kwijlen.

Al met al was het zekers amusant, alleen jameer dat die presentatie-schaars-geklede-vrouwen-op-motoren er niet waren :9
 
Die R1 in de kleuren zilver/zwart kon je bewonderen bij Berry Goedhart-stand :}

gR1d

ik heb hem gezien maar stond zo weggestoken tussen andere motoren dat ik er geen mooi piccie van kon nemen ;(

andere piccies staan al op community page :)
 
Ben er voor het eerst geweest, en ben tot de volgende conclusies gekomen:
- De studiefinanciering moet drastisch omhoog.
- Duitsland is het land voor goedkope motoren.

Verder de moeite wel waard, volgend jaar weer. :)
 
Vond \'t wel wat, wilde alleen een broek en helm aanschaffen is mijn saldo gewoon nul :? tja dan sta je wel ff te passen maar het saldo gaat daar niet omhoog van :(
Bij de stand was \'t zo druk dat ik maar ben doorgelopen dus niemand irl \"gezien\" / gesproken.
Next time more money!!!!!!!
 
Op zaterdag 23 februari 2002 00:04 schreef Al met al was het zekers amusant, alleen jameer dat die presentatie-schaars-geklede-vrouwen-op-motoren er niet waren :9


Ja nix te zien !! Alleen Jennifer de Jong (van Tatum & Jennifer) liep nog voor me met d\'r man.. maaruh wat een klein vrouwtje is dat zeg.. en ze had een vieze vale spijkerbroek aan... bah!

Naja wie weet gaan ze volgend jaar wel met schaarsgeklede vrouwen op de beurs staan ? Bij de HCC was dat wel het geval herinner ik me jaren geleden toen ik er een keertje heen ging (nu dus nooit meer, vieze stinkende nerdjes die je bijna platduwen omdat ze een processortje voor weinig kunnen krijgen..) dat daar dus schaarsgeklede vrouwen rondliepen die erotische cdtjes uitdeelden.. maar denk dat de bezoekers meer interesse hadden in computerhardware :+
 
Ja nix te zien !! Alleen Jennifer de Jong (van Tatum & Jennifer) liep nog voor me met d\'r man.. maaruh wat een klein vrouwtje is dat zeg.. en ze had een vieze vale spijkerbroek aan... bah!

Naja wie weet gaan ze volgend jaar wel met schaarsgeklede vrouwen op de beurs staan ? Bij de HCC was dat wel het geval herinner ik me jaren geleden toen ik er een keertje heen ging (nu dus nooit meer, vieze stinkende nerdjes die je bijna platduwen omdat ze een processortje voor weinig kunnen krijgen..) dat daar dus schaarsgeklede vrouwen rondliepen die erotische cdtjes uitdeelden.. maar denk dat de bezoekers meer interesse hadden in computerhardware :+
Ik denk dat ze daar ook handiger mee zijn dan met een lekker wijf. :P
 
Leuk tot nu toe! Veel mensen, en veel te zien.

Alleen kleding heb ik niet nodig, en geld voor een motor heb ik even niet. (Deze week hoor ik of ik een huis heb van 1,8 euroton...)

Maar goed, ik vermaak me toch!

Ennuh, ik weet in ieder geval helemaal niks van it/internet, hehe!! :} :}
 
Zaten hier ook niet veel computer experts ?? :9

jawel, wel experts enzo, maar nog niet zo stom om op de beurs te lopen met een rugzakje om met een printplaatje van bijv een doorgefikte videokaart die ze aan de rits hangen |( Stoer joh! })

Oh DudeRuud: Ik was vergeten een flyer mee te nemen :)
 
jawel, wel experts enzo, maar nog niet zo stom om op de beurs te lopen met een rugzakje om met een printplaatje van bijv een doorgefikte videokaart die ze aan de rits hangen |( Stoer joh! })

We zitten hier ook tussen volwassenen :)
 
Laatst bewerkt:
Motorbeurs was OK!
Maar toch ff een paar minpuntjes..


ik had gedacht dat ik met kilo\'s folders
, door mooie dames uitgedeeld,weer naar huis zou
kunnen gaan.

En motorkleding was een stuk goedkoper, helmen
ook, LAARZEN NIET/nauwelijks.. :(
Dus die haal ik vanmiddag ff bij de plaatselijke
dealer..

Ook maar een paar Earmo\'s aan laten meten,
95 euro voor de zachte, viel me nog mee.
(Ik hoor al 3 dagen erg dof, dus ik begin me
toch wel druk te maken..).

Ben ook nog ff naar de trial-show wezen kijken!
Echt wel stoer :} :}
Jammer dat er zo weinig publiek stond, hij
verdient echt volle zalen!! :}

Verder had ik gehoopt dat er meer \'prullaria\'
te koop zou zijn, dat ik echt net als een vrouw
in een schoenenzaak me alles aan zou laten praten
en alles zou kopen...maar er was niet zo gek veel
om mijn fiets eens goed te \'verpooieren\'

Volgend jaar weer!
 
Ben ook nog ff naar de trial-show wezen kijken!
Echt wel stoer :} :}
Jammer dat er zo weinig publiek stond, hij
verdient echt volle zalen!! :}

Vorig jaar was ie er ook al, of in elk geval ook een trail show. Vlak voor ik wegging \'s middags nog ff van binnen naar buiten gekeken.. één onderdeel lukte \'m steeds niet.. maargoed, trail is ook een lastige sport.. maar heel goed wat die lui kunnen.. ik doe het ze niet na :)

Trouwens, gister stond het wel vol met publiek. Zal wel aan het weer liggen.. net een sneeuwstormpje hier nog ;)
 
ik vond het al heerlijk geen overdosis stropdassen aan te treffen, daar heb ik wel zo\'n tyfus hekel aan ( zuurstof toevoer naar de hersenen wordt belemmert, deze mensen kunnen niet helder denken)

mbt tot laarzen vond ook ik de prijzen tegen vallen, ga dus zo ff local. En geen spullen gezien van Hein Gericke, waar ik ook naar uitkeek

Waar ik ook van genoten heb was \"blind Ed\"die gigantisch uit zijn dak zat te gaan, niet precies mijn muziek, maar trok wel de aandacht, en had er toch waardering voor.

voor mij was het weer een lekker dagje uit, ik heb er geen spijt van gehad

En wat betreft Motor-Forum, zo\'n stand ziet er iig
beter uit dan menig dom fotoboek,,,,,,
en nu een beetje groeien !!!! :}
 
ik vond het al heerlijk geen overdosis stropdassen aan te treffen, daar heb ik wel zo\'n tyfus hekel aan ( zuurstof toevoer naar de hersenen wordt belemmert, deze mensen kunnen niet helder denken)

Nee Bennie Jolink figuren zijn lekker ! :r
Die liepen er dus ook rond he
icon16.gif
Inclusief hoed!
 
Laatst bewerkt:
ik vond het al heerlijk geen overdosis stropdassen aan te treffen, daar heb ik wel zo\'n tyfus hekel aan ( zuurstof toevoer naar de hersenen wordt belemmert, deze mensen kunnen niet helder denken)

mbt tot laarzen vond ook ik de prijzen tegen vallen, ga dus zo ff local. En geen spullen gezien van Hein Gericke, waar ik ook naar uitkeek

Waar ik ook van genoten heb was \"blind Ed\"die gigantisch uit zijn dak zat te gaan, niet precies mijn muziek, maar trok wel de aandacht, en had er toch waardering voor.

voor mij was het weer een lekker dagje uit, ik heb er geen spijt van gehad

En wat betreft Motor-Forum, zo\'n stand ziet er iig
beter uit dan menig dom fotoboek,,,,,,
en nu een beetje groeien !!!! :}

Is die gozer die boven staat te musiceren blind? jeez, wat een stem, en wat een repetoire voor een blinde man!! Petje af....
 
Is die gozer die boven staat te musiceren blind? jeez, wat een stem, en wat een repetoire voor een blinde man!! Petje af....

Die moeten jullie op de stand behoorlijk kunnen horen, die heeft inderdaad een gigantisch repertoire, en van de uitvoering krijg je toch een meter dik kippenvel !! ik vond dat beter klinken als die blaaskapel

(plak stiekum een paar flyers aan zijn keyboards, hebben jullie ook weer gratis reclame )
 
Terug
Bovenaan Onderaan