wat voor chopper ?

Hoe heet dat hok van Kawasaki met die enorme kappen over de wielen en met dat zweefzadel. Daarbij hebben ze geprobeerd een Indian look-a-like neer te zetten.

Edit: Kheb een piccie gevonden, 't is een drifter ;(
autoMotorcyclesKawasakiKawasakiClassiccVulcan_800_Drifter.jpg


[me]Joris wil er niet graag op gezien worden :P [/me]
 
Laatst bewerkt:
Ook zo benieuwd waar die uitlaat eindigt?

Ik vind dit niet mooi meer. Heeft weinig met een motor te maken. Lijkt wel een zeilbootje ofzo.

Nu maar hopen dat er niemand boos wordt...... :?
 
Elk merk heeft wel een chopper. De reden dat je het niet op een harley vind lijken is omdat de meeste harley's die je ziet verbouwd zijn en de meeste jappen niet.
Ik heb een kameraad met een verbouwde intruder. Wanneer we samen ergens zijn dan denkt de helft van de mensen dat hij een harley rijd. Van mijn motor weten ze nooit wat het is. conclusie: De meeste mensen zien geen verschil.

Ga eens bij brouwer motoren kijken. Dat is volgens mij de beste intruderverbouwer. De intruders die ik bij hem gezien heb zijn bijna allemaal mooier dan de meeste harleys.

Mijn advies is dus ook, koop een intruder.
 
Elk merk heeft wel een chopper. De reden dat je het niet op een harley vind lijken is omdat de meeste harley's die je ziet verbouwd zijn en de meeste jappen niet.
Ik heb een kameraad met een verbouwde intruder. Wanneer we samen ergens zijn dan denkt de helft van de mensen dat hij een harley rijd. Van mijn motor weten ze nooit wat het is. conclusie: De meeste mensen zien geen verschil.

Ga eens bij brouwer motoren kijken. Dat is volgens mij de beste intruderverbouwer. De intruders die ik bij hem gezien heb zijn bijna allemaal mooier dan de meeste harleys.

Mijn advies is dus ook, koop een intruder.

Hallo,... het lijkt niet op een harley omdat ie op een indian lijkt,....
Niet omdat de rest van nederland geen reet van motor's afweet,...

Lijkt me heel sterk dat er echte chopper liefhebbers zijn die zich vergissen tussen een omgebouwde intruder en een harley.

Wel benieuwd naar die URL van die brouwer, of een adres ????
 
Geeft niet hoor je bent nooit te oud om te leren en zeker voor motor rijden geldt dat denk ik. Ben namelijk ook net begonnen.
 
Laatst bewerkt:
"t vorige bericht is aan Wilcoo{29-06} gericht maar er ging zeker wat fout ofzo............ :+
 
Laatst bewerkt:
choppers is toch voor mensen in de midlife crisis?

Dach ut nie he. Honda shadow "Black Widow" rules
VT750DC.jpg

(gehuurd voor aanstaand weekend voor vriendin die zaterdag jarig is).

Sport motor : :9
Supersport motor: :9~
Chopper : :9~ :9~ :9~

Zo zie je maar, je kan ook van meerdere type motoren fan zijn
 
Dach ut nie he. Honda shadow "Black Widow" rules
(Afbeelding)
(gehuurd voor aanstaand weekend voor vriendin die zaterdag jarig is).

Sport motor : :9
Supersport motor: :9~
Chopper : :9~ :9~ :9~

Zo zie je maar, je kan ook van meerdere type motoren fan zijn
hij is wel erg mooi zeg maare ik houd eigenlijk alléén van choppers, maar racen is wel leuk om te horen of te zien en vooral te voelen........... :}
 
Hallo,... het lijkt niet op een harley omdat ie op een indian lijkt,....
Niet omdat de rest van nederland geen reet van motor's afweet,...

Lijkt me heel sterk dat er echte chopper liefhebbers zijn die zich vergissen tussen een omgebouwde intruder en een harley.

Wel benieuwd naar die URL van die brouwer, of een adres ????

Hallo, Ik doelde niet op het plaatje wat ergens neergezet is, maar op de choppers van andere merken in het algemeen.
 
zoek je een chopper,dan is er maar 1 mooie,en dat is de honda super magna..
ben alleen nog nooit een 1100 tegen gekomen.. ;(
 
ik verkoop mijn vulcan 750, heb er ook al mooie verbouwingen van gezien, daardoor gaat hij meestal ook op een hd lijken, staat bij gezocht en gevonden of zoiets. als je intresses hebt kan ik wel een foto bovenhalen van een omgebouwde.

groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan