Wat voor een slot kopen? voor een yamaha r6 2006

Robbie26

Die hard MF'er
30 aug 2011
416
0
Nieuw bergen
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een goed slot voor mijn yamaha r6 2006,

Ik zelf zit te denken aan een schijfremslot,

is makkelijk mee te nemen.

Weet iemand mij iets aan te raden? en waarom?
 
Altijd aardevast op slot zetten, anders staat je motor zó in een bestelbusje. Zou dus kiezen voor een ART zoveel plus kettingslot. Slot is lastig mee te nemen voor jou, maar dat maakt dat de motor voor boefjes weer wat lastiger is mee te nemen..
 
Altijd aardevast op slot zetten, anders staat je motor zó in een bestelbusje. Zou dus kiezen voor een ART zoveel plus kettingslot. Slot is lastig mee te nemen voor jou, maar dat maakt dat de motor voor boefjes weer wat lastiger is mee te nemen..

hallo karl,

Ja daar heb je wel gelijk in. maar ik zag op een filmpje bij youtube, dat ze maar een betonschaar ofzo nodig hebben. 3x knippen en hij was er doorheen?

En bij een schijfrem slot krjig je niet zo makkelijk een schaar ertussen.

Ik weet niet of ik dit nu helemaal verkeerd in zie?

mvg rob
 
Ik zou als ik jou was gewoon eens kijken wát je verzekeraar vereist voor diefstaldekking (en daarbij ook even de kleine lettertjes met uitsluitingen goed doorlezen).

Al gooi je er honderd sloten op/rond, als ze 'm mee willen nemen dan doen ze dat tóch wel (helaas).
 
Ik zou als ik jou was gewoon eens kijken wát je verzekeraar vereist voor diefstaldekking (en daarbij ook even de kleine lettertjes met uitsluitingen goed doorlezen).

Al gooi je er honderd sloten op/rond, als ze 'm mee willen nemen dan doen ze dat tóch wel (helaas).

Haha jaa daar heb je gelijk in. Nou de verzekering (zuiderhuis) die zeggen als er maar
een Art gekeurd slot op zit is het goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan