Wat voor een uitlaat is dit?

Verklaar je nader. Je herkent een uitlaat niet alleen aan het geluid, maar ook aan de kleur en het uiterlijk van het carbon, de ophangbeugel en de afwerking. Oh ja en soms staat er ook nog een merkje op. Of zoals bij termignoni juist niet.

Ik vindt het knap als je o.a. aan de ophangbeugel kunt zie dat het een Termignoni betreft. De kleur van het carbon is met elke camera waar je een foto van maakt weer anders, nog niet te spreken over je beeldscherminstellingen (van je PC). Het carbon op deze foto is vrij "normaal" en door vele fabrikanten in gebruik.
Het Italiaanse top merk Termignoni heeft een vele male mooiere afwerking van de eindcaps, carbon, ophanging, linkpipe en lasnaden etc. dan op deze foto te zien zijn.
Het zou ook de eerste Termignoni zijn met een E keurmerk en de eerste met een niet ronde of ovale vorm.
 
Ik vindt het knap als je o.a. aan de ophangbeugel kunt zie dat het een Termignoni betreft.
Dank je. :+

Maar goed. We kunnen hier lang over twisten natuurlijk. Ook binnen een merk zie je vaak variatie in kwaliteit. Ik ben het met je eens dat ik deze eindkap niet ken van termignoni, maar de rest doet me er wel aan denken. Ze hebben overigens wel degelijk goedgekeurde uitlaten gemaakt, maar die heb ik hier in nederland volgens mij buiten de legio legale ducati termignoni's nog niet gezien. In duitsland daarentegen wel.
 
Het is geen Termignoni. Ik heb op de site maar een model voor een 98-er VFR gevonden en dat is een ovale.

Ik heb wel een Duitse site gevonden met veel (o.a. Shark) uitlaten:

www.parts-for-bike.de in de kategorie Auspuff.
 
De vorm lijkt wel op de die van de VFR die na dit model komt dus met twee driehoeken. Welk merk het is kan ik je helaas niet vertellen. Dacht eerst HEEEEL even aan een bos maar ook die zijn netter afgewerkt. Bos is daarintegen wel erg bekend in duitsland wegens de goedgekeurde dempers met toch een behoorlijk geluid.
 
Niet serieus nemen, dit soort opmerkingen. Alleen BMW's hebben de uitlaat links hangen. Zegt genoeg, dacht ik zo :r


sorry voor de opmerking..niet serieus nemen(zie smiley).maar ik bedoelde dus met voorkant naar achter.. :X :+









Dan zal er nu wel een antwoord komen van......dat gaat toch helemaal niet!!!!! :Z
 
Niet serieus nemen, dit soort opmerkingen. Alleen BMW's hebben de uitlaat links hangen. Zegt genoeg, dacht ik zo :r


Klopt als een bus ! |( Echte honda fan he, zo aan je nick te zien.... :?

full
 
Het zou ook de eerste Termignoni zijn met een E keurmerk en de eerste met een niet ronde of ovale vorm.

Ik heb een Termignoni met een Duits E keurmerk erin hoor. Dus ze bestaan wel degelijk. (p.s. gewoon officieel keurmerk dus niet jandoedel met een hammertje bezig geweest)

Maar ik moet je gelijk geven dat het erg moeilijk te zien is of het wel een termi is :S
 
naief vraagje mischien; hoezo zit die demper verkeerd om??

komt toch mooi uit met de vlakke kant aan de kant van het wiel?

ben het ermee eens dat bij een vfr het mooier oogt aan de andere kant dat je meer zicht hebt op de wielophanging maar deze demper aan de andere kant oogt toch heel vreemd??

weet niet welk merk het is maar weet wel dat ik op mn cb de demper ook rechts heb zitten en een kennis van me op zijn blade ook rechts :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan