Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ketting en tandwielen moet je altijd vervangen bij elke motor (dat is de beste methode) ik heb een X-ring maar wat het verschil is tussen een O-ring=> geen idee
mss dat ze minder uit rekken dan een O-ring
Conclusie; X is een goeie keuze voor op de weg? En alu of ander materiaal tandwielen, wat is dan verstandig??
Conclusie; X is een goeie keuze voor op de weg? En alu of ander materiaal tandwielen, wat is dan verstandig??
ketting en tandwielen moet je altijd vervangen bij elke motor (dat is de beste methode) ik heb een X-ring maar wat het verschil is tussen een O-ring=> geen idee
mss dat ze minder uit rekken dan een O-ring
alu met stalen tanden achter
alu hart met stalen tanden zijn van jt ziet er stoer uit
schijnt ook in gewicht te schelen merk er alleen weinig van
maar ktm schijnt ze ook orgineel te hebben
Als je een motor met een rubberloze ketting eens heen en weer gerold hebt dan weet je dat dat inderdaad een enorm verschil in rolweerstand geeft. Dat is dan ook de reden waarom veel mensen voor competitiegebruik een ouderwetse ketting gebruiken en die gewoon wat vaker vervangen. Een bijkomend voordeel is dat de ketting toch een stuk smaller is waardoor SM rijders net wat meer ruimte krijgen voordat de ketting de band gaat opvreten.vergeet de "Z"-ring niet!
(Afbeelding)
zonder ringetjes geeft wel minder vermogensverlies en in competitie verband mischien wel handiger...