wat voor kleding?

FrE-bLaDe

Banned User
1 aug 2001
1.352
0
Hellevoetsluis

keb nu een 4-seizoenenpak gekocht......zit redelijk strak..dit is bevordelijk voor mij omdat ik nogal eens te hard rijd op mn thundercatjuh :]

is het niet beter voor mij om een lederenpak te kopuh..?????

keb het mn vriendin wel aangeraduh :9

zijn die lederenpakken nie irri ofzo???

wie o wie heeft er ervaring mee???

de groenten.........
 
Ik heb een leren pak gekocht wat ik zaterdag kan ophalen (was er niet in mijn maat :( ), heb er nu al zin in, want als ik nu 120 rij met m'n gewone jas aan, dan klappert dat alle kanten op, niet echt fijn en het leidt bovendien erg af.
 
hehe, leder zit erg goed, alleeen moet je't niet net ietys te klein kopen zoals ik, lijf past er perfect in, maar mouwen zijn vrij kort..
zit lekker, maar is niet echt prachtig zicht '(
 
Het klote van zo'n vierseizoenenpak is dat 's zomers je broek en jas om je lijf wapperen en 's winters je als een Michelin-mannetje op de motor zit. :( Nadeel van leer is weer, dat het slecht tegen nattigheid kan en je kunt het niet over je nette kleding aandoen (woon-werk verkeer enzo). :( Ik zit er over te denken om naast mijn textielen vierseizoenenpak ook nog een leren pak aan te schaffen op de komende motorbeurs (moet het wel enigszins betaalbaar zijn)...
 
das echt wel mijn probleem:
als je je moto elke dag moet gebruiken voor woon/werk-verkeer is een leren pak niet aan te raden, dus laat het voor mij nog maar wat flapperen

dat leren pakje is voor binnen 2 jaar, nadat ik mijn gsxr 600 gekocht heb :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan