Wat voor laarzen op SM en plaatje aub

Hmmmm

Effe terug te komen op die Alpinestars 4 laarzen...Ben dus vanavond even wezen testen maar dat valt effe tegen zeg! Heb nu vollop moeite met schakelen en soms schiet ie zelfs uit zijn versnellingen omdat ik hem waarschijnlijk dus niet goed erin zet....Heb ut gevoel dak 2 betonnen schoenen aan heb.
Moet ik soms eraan wennen?

Alles is ineens anders...met die grove hoera-tenen

Heb wel wat speling tussen tenen en bovenkant laars....hebben jullie dat ook?
(kep natuurlijk wel grote poten - 45) 8-)

Gewoon lekker in de versnelling trappen. Tis geen supersport die je moet aaien!! ;)
 
Weet ik toch!

Maar het lijkt wel of de ruimte tussen pook en stepje te klein is geworden :)
Normaal laat ik dus mijn hak op het stepje en schakel op door mijn tenen onder het pookje te rammen, maar nu kan dat niet meer... :p
Moet nu echt onder een andere hoek tussen het stepje en pookje mijn voet zetten, om zo'n manier dat mijn hak vrijkomt van het stepje, om dan vervolgens met een soort domme kniemove :( op te schakelen. Heb immers geen steun meer van het stepje dus kan moeilijk kracht zetten met mijn voet.

Snappie? 8-)

Ach...zal wel wennen zijn dan he....kijk ut nog wel effies aan :)
 
Ik moest enkel effe wennen aan me crosslaarzen omdat je minder voelde, maar verder geen problemen.
Ik zit echter niet met me hak op me steppie's, als je dat doet rij je constant je schoenen aan de grond, zit altijd met de bal van me voet op de steppie's.
 
Ik moest enkel effe wennen aan me crosslaarzen omdat je minder voelde, maar verder geen problemen.
Ik zit echter niet met me hak op me steppie's, als je dat doet rij je constant je schoenen aan de grond, zit altijd met de bal van me voet op de steppie's.

Je steekt je poot toch uit in de bocht? ;)
 
als ik voorop mijn tank zit, en mijn rechtervoet op de step hou boven de rem, dan remt ie al, zelfs als het pedaal maximaal naar beneden staat, vind het best klote eigenlijk aangezien ik met laarzen aan gewoon niet fatsoenlijk kan remmen achter.....
 
Je moet je voe ook niet boven je rem houden.
Je houdt je voet op het steppie. en als je remt verzet je je voet.
Zo doe ik het altijd, zowel op me SM als op me SS

Zie foto

full
 
Je moet je voe ook niet boven je rem houden.
Je houdt je voet op het steppie. en als je remt verzet je je voet.
Zo doe ik het altijd, zowel op me SM als op me SS

Zie foto

(Afbeelding)
dat snap ik, maar om mijn voet met laars maat 46 boven het pedaal te krijgen moet ik hem optillen, gaat niet vlot en al helemaal niet soepel :) zal wel een kwestie van gewenning zijn
 
Kan je je voer/enkel nog wel bewegen in die Sidi's.
De Alpinestars Tech 4 zijn namelijk nog redelijk soepel,en zeker niet zwaar vergeleken met een hoop andere laarzen.
En dat is toch wel erg lekker bij SM rijden.
 
Hé ik heb die alpine tech 4 gekocht, tis even winnen maar zitten prima.

Eindelijk heb ik die XT660X, het is mijn eerste supermotard, maar zeker niet de laatste! :9

Echt gaaf rijden zo'n ding :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan