Wat voor laarzen op SM en plaatje aub

6 jun 2004
192
0
Zoetermeer
Ik ben erg benieuwd naar jullie uitfits op de sm's en dan ook naar jullie laarzen, want wat is beter: cross laarzen of race laarzen of hele andere laarzen?
Welke merken en welke prijzen?

Reacties graag :}
 
full


}) :+
 
goedgekeurd4.jpg

319 euro, sidi flex force SRS laarzen.... ik vind ze erg lomp maar het zal wel een kwestie van gewenning zijn, heb er nog niet echt veel mee gestuurd nml
 
Ik ben erg benieuwd naar jullie uitfits op de sm's en dan ook naar jullie laarzen, want wat is beter: cross laarzen of race laarzen of hele andere laarzen?
Welke merken en welke prijzen?

Reacties graag :}


Was jij vorige week zaterdag bij Aad, en hebben wij het toen nog over laarzen gehad??????????

Dan weet je iig welke ik heb.
 
Nee dat was ik niet maar ik kan natuurlijk wel even bij Aad gaan kijken die zit toch in Blijswijk? En Meurs Motors zit daar ook ergens, heeft die laarzen staan?

Ik heb je nog in Rozenburg zien rijden, zag er erg goed uit! (maar heb niet op je laarzen gelet)

Was jij vorige week zaterdag bij Aad, en hebben wij het toen nog over laarzen gehad??????????

Dan weet je iig welke ik heb.
 
kheb zelf Alpinestars tech 4 crosslaarzen
nu ook nog voor de cross, maar zou ze op me SM zeker ook aandoen als ik die had
die dingen zitten echt als gegoten

edit: deze dus
tech4white.jpg
 
Nee dat was ik niet maar ik kan natuurlijk wel even bij Aad gaan kijken die zit toch in Blijswijk? En Meurs Motors zit daar ook ergens, heeft die laarzen staan?

Ik heb je nog in Rozenburg zien rijden, zag er erg goed uit! (maar heb niet op je laarzen gelet)


Toevallig stond ik vorige week dus met iemand te praten die ook voor SM laarzen zocht, en eigenlijk dezelfde vragen stelde als jij, vandaar.

Ook Meurs heeft laarzen staan, zij zitten in Bergschenhoek op industrieterrein, en laat je bij Meurs niet afschrikken door hun botte benadering, opzich valt het wel mee.

Zal nog effe een plaatje zoekn waarop je het goed kan zien, me laarzen dan.

Me sportlaarzen waren na 1 dag Emmen eigenlijk naar de klote, die zool slijt ERG snel.
Plus sportlaarzen geven weinig bescherming met vallen, iets wat je toch sneller overkomt met SM, heb nog een hele mooie plek op me been van een jaar geleden, vandaar.

Ik heb niet die speciale SM laarzen gekocht van Sidi, vond ze gewoon veels te duur, plus die harde glijdingen eronder zijn ook erg glad als je je voet op de grond zet bij bijv een stoplicht, een maat van me pleurde op zijn bek bij het stoplicht omdat zijn laars weggleed. Ik heb wel gelachen.

Ik heb zelf nu Alpinestar Tech 4, dat is de simpelste uitvoering, je heb ook nog Tech 6 en 8.
Ik hoorde wel dat die Tech 4 nog vrij soepele laarzen zijn, iets wat ik zelf erg prettig vind, als je ze net heb is het wel effe wennen, vooral met gevoel je achterrem bedienen, maar na een uurtje weet je niet beter.
Ik ben iig erg tevreden over me Tech 4.

full
 
img_0404_copy1.jpg

img_0406_copy1.jpg

img_0405_copy1.jpg


alpinestar tech 8 laarzen voor 250,- bij www.lv-motors.nl (of zonder s),
vind het fijne laarzen, gebruik ze voor de cross, maar voor sm ook zeker geschikt, en ook zeker voor de looks *D
 
bij lv-motors.nl

tech 4 160,-
tech 6 200,-
tech 8 250,-

op alpinestar.com kun je wel zien hoe ze er uit zien
 
Ik ben net even bij Motocross Aad langs geweest.
Tech 4 zitten idd als gegoten en wegen ook een stuk minder dan de tech 6 en 8.
De Tech 4 gaat het dus worden!

Bedankt voor jullie adviezen! :}
 
Ik heb nog wel tech 4 voor je te koop tweede hands paar keer gebruikt.

Voor 99 Euro.
 
Ook net bij AAD geweest en o.a. zwarte Alpinestars 4 gekocht. (helaas niet leverbaar in kawa groen...maar ja.. :( )
Prijs 160 euro.

Prima prijs voor een prima laars.
 
Ik ben sinds zondag ook toe aan nieuwe laarzen.
Reed altijd met mijn race-laarzen, maar bij mijn glijpartij zondag verdween er simpelweg een stuk leer uit mijn laars.
En een stukje van mijn sok en ook het vel eronder :P

Denk dat ik ook maar voor die Tech 4 moet gaan. Oogt goed :)
 
Hmmmm

Effe terug te komen op die Alpinestars 4 laarzen...Ben dus vanavond even wezen testen maar dat valt effe tegen zeg! Heb nu vollop moeite met schakelen en soms schiet ie zelfs uit zijn versnellingen omdat ik hem waarschijnlijk dus niet goed erin zet....Heb ut gevoel dak 2 betonnen schoenen aan heb.
Moet ik soms eraan wennen?

Alles is ineens anders...met die grove hoera-tenen

Heb wel wat speling tussen tenen en bovenkant laars....hebben jullie dat ook?
(kep natuurlijk wel grote poten - 45) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan