wat voor motor

Circuit Maniac

MF veteraan
4 apr 2006
8.000
1
Lint, antwerpen
een kennis gaat een andere motor kope

hij moet +125pk hebbe
+125nm
en een drooggewicht van <170kg

en het zou blijkbaar niet teveel geld kosten

enkel de ducati 1198 2009 en de ducati 1098r voldoen hieraan volgens mij, maar ik moest het niet zo duur zoeken volgens hem

wie o wie kan me motoren opnoemen met deze specs (de 1000cc japanse supersports halen de koppelwaarde niet, ik zeg het maar voor dat jullie die beginnen op te noemen)

en hij beweert dat ze zeker bestaan
 
Laatst bewerkt:
kan goed zijn :P maar hiermee help je mij niet verder hoor :+
Zoek niet verder....goedkoop/veel koppel/>125pk.... etc....ga jij niet vinden........ :?

En wat is goedkoop..... voor de ene is 70k voor een desmosedici peanuts.... en voor een andere onbereikbaar....... :W
 
Laatst bewerkt:
Zoek niet verder....goedkoop/veel koppel/>125pk.... etc....ga jij niet vinden........ :?

En wat is goedkoop..... vooe de ene is 70k voor een desmoseidici peanuts.... en voor een andere onbereikbaar....... :W

goedkoper dan een ducati 1198 2009 (veel motors dus)

en hij kon zo enkele modellen opnoemen, geloof er dus echt niets van
volges mij bestaan zo geen motors met die vereisten die minder duur dan een duc kosten
 
goedkoper dan een ducati 1198 2009 (veel motors dus)

en hij kon zo enkele modellen opnoemen, geloof er dus echt niets van
volges mij bestaan zo geen motors met die vereisten die minder duur dan een duc kosten

Van je laatste zin begrijp ik geen reet van......
 
hij beweert dat er motoren bestaan met die vereisten (+125nm, +125pk, <170kg droog) die minder duur kosten dan een ducati 1198 2009

ik geloof er niets van, maar hij beweert dat hij zo enkele modellen kon opnoemen en ik moest ze raden. Daarmee dat ik dit topic heb aangemaakt, misschien dat jullie wel enkele modellen kennen

maar ik denk dat ze gewoon niet bestaan :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan