Wat voor motorkleding heb je nu aan?

Motorkleding

  • Leer jas, broek en zomerhandschoenen

    Stemmen: 29 25,9%
  • Deels leer en deels textiel

    Stemmen: 14 12,5%
  • Geheel textiel

    Stemmen: 58 51,8%
  • Ligt aan het weer

    Stemmen: 3 2,7%
  • Geen motorkleding

    Stemmen: 8 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    112

Gulmaster.

Banned User
13 nov 2003
3.154
0
Waalwijk/Sittard/Waspik
Nu de temperaturen onder de 10 zijn gezakt en overdag en 's avonds nog wel es onder de 5 wilt komen, vraag ik me af wat voor kleding jullie nu vooral aanhebben op de motor!

Zelf rij ik ook weer sindskort na mn crash en zie af en toe nog wel een motorrijder voorbij komen.
Zelf rij ik nog gewoon in het leer en zomerhandschoenen (binnenkort toch mn winterhandschoenen O-) ), omdat ik het nog niet zo koud vind om mn textiel jack aan te doen. Terwijl mn MF-collega zich al op het warmst kleed met zn textielpak.

Daarom mijn vraag aan jullie (bij temperatuur/weersomstandigheden) wat voor kleding jullie nu al aan hebben.

Zal zo een polletje aanmaken, zal handig zijn geloof ik :)
 
Textielkleding.

Jas is al voorzien van wintervoering, broek nog niet. Winterhandschoenen zijn nu ook wel prettig, evenals een colletje.

Kan nog aan toegevoegd worden:

- voering voor broek
- bivakmutsgeval onder helm
- thermo-ondergoed
 
Nou, ik rij lekker met mn nieuwe alpinestars textiel pakkie :+ lekker warrrrm :} En volgend jaar gaan we weer een nieuw raceoverall kopen voor t nieuwe seizoen :+

maar ff ontopic:
Wat voor motorkleding heb je nu aan?
nou euh, geen op dit moment. Lig onder de deken op je te wachten :X O-)
 
Onder leer, boven cordura jas.
Zowel prive als werk.

In beide jassen nog geen wintervoering. Zal niet lang meet duren en als het gemiddeld nog 5-10 graden kouder word dan ook de cordura broek en dan winterhandschoenen.

En helm voor warme oortjes natuurlijk O-) ;)
 
Textiel, net als in de zomer. En ja, de wintervoering zit er al in, lekker :) .
 
geheel textiel.....leer heb ik niet :P

heb de binnen voering van me jas er al lekker inzitte..die van me broek nog niet...is nog warm zat.
lekker me winterhadnschoene ook alweer aan :)
 
Dat heb ik dus precies andersom :9


.tein gon keorb ,gnireovreovretniw nav neizroov la si saJ
full
 
Tot 5 graden:

geheel leer, fleece onderkleding, bivak muts ,iets dikkere handschoenen.


Tot -5 graden:

Geheel leer, fleece onderkleding, bivak muts met windstopper, winterhandschoenen, dikke sokken.

Lager dan -5 graden:

Textiel gevoerde winterjas, textiel gevoerde broek,bivakmuts met windstopper fleece onderkleding, winterhandschoenen, dikke sokken.

NU heb ik geen motorkleding aan hoor.... ;)
 
alles textiel nu, lekker warm. En dan nu als in als ik ga rijden. Nu als in nu heb ik alleen een leren string aan. En handboeien
 
Textieljas met binnenvoering
Textiel broek met binnenvoering
Winterhandschoenen.
thermo sokken in de laarzen
Helmmuts
thermo Kraag
Oordoppen
fleece jas als onderkleding.
Maar dit alles alleen als ik ga rijden :P
 
Iso jas
Leren jas
Textielen broek met binnenvoering
Sjaaltje
Verwarmde handschoenen :}
 
Als het echt koud wordt heb ik een overbroek aan, van het leger geweest (voor 5 gulden op het waterlooplein *D , ook aardig om wat regen tegen te houden).
Ook een onderjas v/h leger, en natuurlijk een leer jekkie van een paar kilo :) .
Kisten met dikke sokken...maar dat is na een paar uur rijden koud veur d'n voeten.
Kben best een kouwkleum.
 
textiel alemaal, maar ik heb de binnenvoering er nog niet terug ingestoken, mss toch maar eens doen.
't is soms best koud.
voor de rest niks speciaal van sokken of extra kledij e.d. , 'k ga wel proberen meer m'n sjaaltje aan te doen, en 'k heb gelukkig verwarmde handshoenen.
 
Textiel jas met binnenvoering, textielbroek zonder binnenvoering (zit voor geen meter en is niet nodig), zomerhandschoenen draag ik het hele jaar door en een colletje.
Onder het motorpak gewoon normale kleding, dus geen thermospul.
 
Volledig textiel.

Sinds 2 weken binnenvoering in m'n jas, en sinds een paar dagen ook in m'n broek.
Onderaan gewoon korte broek en een heel dun t-shirt.
Daarbij nog een buff rond m'n nek en neopreen band die ik rond m'n helm span (zie Did you ride to day topic). Ook nieuwe winterhandschoenen gekocht, 3-vinger handschoenen. Heerlijk
 
Geheel textiel, de binnenvoering moet er nog in. Wel winterhandschoenen en een kolletje.
 
ik rij al een aantal weken met mijn nieuwe JOKO pak.
Ik heb gelijk mijn binnen voering erin gelaten.
Ik rij alleen met een kort broekje eronder en een T-shirt.
Vorige week van mijn werk naar huis(uit de nachtdienst) kreeg ik het toch wel een beetje koud.
Heb ook Yoko winterhandschoenen aan ,maar mijn vingers werden toch wel erg koud.
Dus laatste stukje mijn handen opgewarmd op het motorblok(heerlijk)
Dus gisteren mijn verwarmde handvatten erop gezet,kijken of dit een beetje helpt.
Ik probeer zolang mogelijk door te rijden , moet natuurlijk niet glad worden.
 
Geheel textiel en nu met voering. Zodra het beneden de 10 graden komt dan gaat de voering er wel in. Vooral in de broek omdat anders de bovenbenen toch wat sterk afkoelen.

Verder winterwanten en op een gegeven moment de stormkraag op de jas om de nek volledig af te schermen. En als dat niet helpt: handvatverwarming aan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan