wat voor n schoorsteen op m'n soes k5

#jd

MF veteraan
9 jan 2005
1.429
147
in Noord Brabant
Ik ben op zoek naar n mooi knalpijpie voor op mijn soes 1000 k5. Ik weet niet wat die ontwerper van die originele gezopen heefd, of misschien heeft ie er wel te lang aan gehangen, maar 't is in ieder geval om te janken zo lelijk.

Heeft er iemand goede suggesties en/of plaatjes van mooie schoorsteentjes voor op n soes k5?

(is wel heel leuk voor de creatieve fotoshoppers onder ons, haal de zakken cement maar vast uit de bouwmarkt) :+

Grtz #jd
 
Ik ben op zoek naar n mooi knalpijpie voor op mijn soes 1000 k5. Ik weet niet wat die ontwerper van die originele gezopen heefd, of misschien heeft ie er wel te lang aan gehangen, maar 't is in ieder geval om te janken zo lelijk.

Heeft er iemand goede suggesties en/of plaatjes van mooie schoorsteentjes voor op n soes k5?

(is wel heel leuk voor de creatieve fotoshoppers onder ons, haal de zakken cement maar vast uit de bouwmarkt) :+

Grtz #jd
precies wat ik eerste x dacht maar moet zeggen dat ik hem hoe meer ik hem zie hem steeds mooier vind worden :X
 
Dat had ik ook,... eerst vond ik hem oer lelijk. maar als je wat langer kijkt kom je er steed meer achter dat die pijp echt in de stroming van de motor past. Zo hoort het gewoon.... ;) :o
 
Oke dan....iemand moet de eerste zijn!!
full
 
full

Zo Derks......veel kijkplezier....wie weet komen er nog meer...maar ik dacht ik zal als initiatiefnemer maar de voorzet nemen. Groeten Rob Roelofs
 
deze moet je nemen: de Yoshimura Tri-Cone. :9~
race_03.jpg

is echt de mooiste die je kunt kopen voor deze Gix
 
Terug
Bovenaan Onderaan