wat voor n schoorsteen op m'n soes k5

Yoshi of origineel, andere dempers zijn mooi maar passen niet bij de fiets. En de originele demper is helemaal niet verkeerd, vond 'm in het begin al wat hebben. Jammer dat de nieuwe 2006 modellen haast geen demper meer hebben, zo kort, er hoort gewoon iets aan de zijkant van een motor te zitten.
die Ixil demper zou ik lekker laten liggen, het enige wat ik telkens van de dingen weer hoor is dat ze vermogen kosten (en dan bedoel ik niet de aanschafprijs). Z1000: -14 pk (onder het kontje), CBR 600: -6 pk
 
Yoshi of origineel, andere dempers zijn mooi maar passen niet bij de fiets. En de originele demper is helemaal niet verkeerd, vond 'm in het begin al wat hebben. Jammer dat de nieuwe 2006 modellen haast geen demper meer hebben, zo kort, er hoort gewoon iets aan de zijkant van een motor te zitten.
die Ixil demper zou ik lekker laten liggen, het enige wat ik telkens van de dingen weer hoor is dat ze vermogen kosten (en dan bedoel ik niet de aanschafprijs). Z1000: -14 pk (onder het kontje), CBR 600: -6 pk
Wow da's wel bizar, Ixil dempers zijn redelijk populair. :X De winst is zeker in Db te meten ? :+

Maar ik vind het een schande dat er voor die suzuki aan andere merken dempers gedacht wordt dan de yoshimura dempers. :N :N
 
Jaja.....we hebben me nu toch een demper gevonden........
Deze moet het echt worden!!!!
Alleen.....wie kan mij vertellen welk merk dit is????

Groeten,

RR

Bijlage: K5.jpg
 
Sorrie....plaatje vergeten..
Ik bedoel dus deze :
full
 
Doe maar gewoon die Akra, van dat tweede plaatje van Rob R., staat voor mij gewoon 't mooiste (staat bij iedere SS 't mooist vind ik).

Die korte pijppies vind ik iig drie keer niks, alhoewel die korte tri-oval Yoshi er nog redelijk goed mee doorkan....maar goed ieder z'n smaak... :Y
 
Met alle respect ....
Maar hebben ze geen sport dempertjes in de vorm van die orginelen pijp. Want die ronden kachel pijpen staat totaal niet bij de fiets... -O- Dat korte dempertje van stork gaat dan nog wel maar de rest :N

kan het niet mooi vinden, alleen wel lache dat je hem pas hoort als je het gas oen trekt (of lijkt dat nou zo..)
Tja dat is een beetje vier in lijn eigen. Als je altijd en overal geil geluid wilt hebben dan moet je een "V" blok nemen ;)
 
Laatst bewerkt:
iedereen zit hier te zwetsen, maar weet nu iemand wat voor n ding dit is??? n akra is t nie volgens mij, maar wel de pijp die ik wil hebbe :9~ :9~ :9~ :9~

grtz #jd
 
Volgens mij heb ik hem gevonden jeroen.
Het fabrikaat van de demper is Gallasseti Exhaust Systems
Verkrijgbaar bij Sidekick-Nederland.

Groeten,

Rob
 
Heeft er toevallig iemand ervaring met Gallassetti-dempers? Ik heb nog nooit van dit merk gehoord, maar ik vind t wel n hele mooie pijp!

Grtz #jd
 
Ik heb nog een nieuwe Scorpion slip-on demper liggen in carbon uitvoering. Ergens hier boven staat een foto. Wegens "omstandigheden"zullen we maar zeggen.
Geinteresseerd? mail me ( email staat in profiel)
 
snap niet wat jullie allemaal zo mooi vinden aan zo'n high mounted met zo'n lelijke langer slingerpijp er voor.
gewoon die yoshimura nemen of die pijp met antispam streepje er onder :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan