wat voor nakedbikes zijn er te koop voor €3000 - €5000

BillyB

MF'er
30 okt 2009
154
0
Tilburg e.o.
Ik ben op zoek naar een nakedbike maar ik weet niet wat er te koop is voor dit bedrag. Kan iemand mij helpen. zit te denken aan iets rond de 1000cc.
 
ga eens een motorzaak in, en kijk wat je leuk vind.
wat ik leuk vind, vind jij mischien lelijk.
succes en veel plezier.
 
Hehe, dus je wil een naked bike en je weet eigenlijk niet wat het is? :+ Goed bezig gast :W Misschien handig zelf even wat moeite doen voor je maar even lukraak vragen gaat posten.

Maar goed, tis vrijdag, een Honda CB600FS (Hornet) is een naked bike in die prijsklasse en dan heb je een betrekkelijk nieuwe.

Suc6 ;)
 
http://vandebunt.onlinevoorraad.nl/s616052b5b9a48075764589b52048abd7/details.html?sid=1523398
 
Je hebt zeker net je rijbewijs? waarom wil je meteen op een 1000cc beginnen?

waarom begin je niet gwoon op een 600cc fiets?

Wat voorn fiets vind je het mooiste dan?

Miss. Monster, z750, hornet, bandit, sv
 
Zoiets natuurlijk: http://www.kapaza.be/Motoren/Honda/21472539/Cb900_f_hornet.html (Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen)

Meer bike + opties ga je niet vinden voor die prijs!
 
Blader deze pagina even door.
Naked bikes
Vervolgens struin je marktplaats af met de typenamen die je daar gevonden hebt :W
Honda Hornet 900
Suzuki Bandit 1200
Yamaha FZ1N misschien nog net.
Kawasaki Z750 bijv.
 
Voor 4650 E kun je de Groene Triumph Speed Triple van mn broertje kopen. Altijd keurig onderhouden aangezien hij zelf motor monteur is.

Staat op Marktplaats. Is die groene uit Heteren...

suc6
 
Ik ben er nog.
Dank je voor de reacties. Het is niet dat ik lui ben. Ik weet nog maar weinig van motoren die er zijn. Nu weet ik een beetje waar ik naar moet gaan kijken.
 
ga gewoon eens lekker neuzen in motorzaken de eerste weken en kijk op het verkoop topic, hier. Je moest eens weten hoe snel je types leert kennen. Ik wist binnen een maand al heel veel meer en vond het nog leuk ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan