wat voor rondje extra doe jij uit je werk?!

Lukt dat wel vanuit het werk? Ben gister nog ff rondje zandvoort wezen skeurn, maar dan wel NA de spits :P

Jawel.. meestal gaat het wel qua drukte.. en anders wacht ik net voor de bocht totdat de blikken uit het zicht zijn en dan ga ik! werk op verschillende tijden...maar denk ik dat ik 'r toch wel rond 5/6/7 uur meestal rij..
 
Tijdens mijn woon-werk periode à 200km/dag (doorrijder) was ik echt blij dat ik mijn moto 's avonds aan de kant kon zetten. Er is niets geestdodender dan een uur op de autosnelweg rijden. De binnenweg is uiteraard ook een optie, maar niet als op ieder kruispunt een flitscamera staat en elke 100 meter een mobiele camera, dan ben je méér met de berm en de snelheidsmeter bezig dan met veilig deelnemen aan het verkeer.
 
Ik werk in Barendrecht en woon in Alphen ad Rijn. 50 km enkele reisafstand. Het extra rondje voert dan langs de Lekdijk of de IJsseldijk, kost me maximaal een half uurtjke extra (tenzij ik de Lekdijk aan de zuidkant doorrijd tot Utrecht en dan aan de noordkant weer terug, dan duurt het wat langer :9~ )
 
rij zelden een extra rondje -O- enkeltje woon-werk = 42 km. En als ik de file op de A2 zat ben, pak ik ff de shell (A2, tussen vinkeveen en breukelen) mee :] liggen paar leuke bochten. En ipv van via de rechte weg naar huis, toch ff afrit A27 Houten pakken en dan via het industrieterrein naar huis.. Maar ja zelfs als ik dat doe is het ritje 45 km. Duurt wel 15 minuten langer _O-


Binnendoor van Amsterdam naar Utrecht doe ik regelmatig.. Bij Abcoude de A2 af en dan langs de Vecht naar Utrecht.. lekker slingeren.. soms gewoon cruizen, soms lekker op het gas.. Bij Utrecht wil ik nog wel eens op de zuilense ring afslag maarsenveen (?) pakken om ff te tanken bij de shell daar (paar haakse bochten achterelkaar) ..dan weer omdraaien en door..

:]
 
Als ik op de motor woon/werk doe dan rij ik, afhankelijk van mijn diensttijden, over de Ginkelse Hei. Als ik snel wil zijn, dan rij ikover de A12. Ik moet 38 km enkele reis. Dus echt omrijden doe ik niet, maar kies wel voor genieten. :W
 
Binnendoor van Amsterdam naar Utrecht doe ik regelmatig.. Bij Abcoude de A2 af en dan langs de Vecht naar Utrecht.. lekker slingeren.. soms gewoon cruizen, soms lekker op het gas.. Bij Utrecht wil ik nog wel eens op de zuilense ring afslag maarsenveen (?) pakken om ff te tanken bij de shell daar (paar haakse bochten achterelkaar) ..dan weer omdraaien en door..

:]
In de spits ( tussen 4 en 7) voor mij geen echte optie, te veel verkeer om lekker door te kunnen blazen, waardoor mijn reistijd verdubbeld |( Had ik net zo goed in koekblik in de file kunnen staan :P
 
hebben hier in nijmegen zone grote rotonde bij dukenburg

rij er vaak wel een extra rond je of 2 open dan via het industrie terein naar huis *O*
 
Meestal niets extra, geen zin om in mijn T-shirt en spijkerbroek nog ff te knallen. Kleed ik me toch liever eerst om :P
 
Meestal niets extra, geen zin om in mijn T-shirt en spijkerbroek nog ff te knallen. Kleed ik me toch liever eerst om :P

Ik ga altijd in pak (ook naar mijn werk, klee me daar om) ... anders kan je erna (of drvoor) idd niet knallen :)
 
Direct naar huis. Woonwerk is 58km (leiden - hilversum). Soms over de snelweg, maar vaker over de N201. Na een uurtje rijden in de spits heb ik het wel weer gezien. Extra rondjes zijn voor het weekend (polder bij Montfoord/Oudewater)

Chrissizeur
 
Maar om even ontopic antwoord te geven: ik ga altijd direct naar huis. Gauw de rugtas enzo dumpen. Als ik recreatief wil rijden, doe ik dan 's avonds wel. Scheelt misschien wel dat mijn volledige WW route over binnenwegen voert, waaronder een leuk stukje dijk.
 
ik rij soms gelijk naar huis om mijn motor alvast buiten tezetten,dan gelijk ff eten,poepen en douchen en dan eindelijk rijden.
woon/werk verkeer is 1800meter dus op de trapfiets
 
Wat doe jij als extra rondje na of voordat je naar je werk gaat?

Ik doe na mijn werk (werk en woon in Den Haag) vaak een rondje of wat Einde A4 (en soms nog ff 'de gaag' en HvH eraan vast) Zo wordt m'n moto nog ff lekker uitgelaten en ikzelf ook.. én wordt elke x weer net wat sneller :P

ga dat vanmiddag ook weer ff lekkah doen!
Woon en werk ook in DH, en rijd met m'n SV vaak effe over de N14 door de 3 tunnels, heerlijk die blaffende BOSjes :+ en dan over de A4 naar huis
 
Meestal van Weert naar Maasbracht over de A2 en soms linksom met mogelijk een stukkie Belgïe en soms rechtsom met mogelijk een stukkie Duitsland.
Tijdens die omwegen denk ik wel eens 'goh... dat weggetje ken ik niet' en dan kan het wel eens zijn dat ik dik 100 km langer over de terugweg doe, maar da's het risico van op de gok rijden zonder TomTom of Garmin :z
 
veel teveel blik op de weg alsik uit me werk kom, ik rij altijd rechtstreeks naar huis en dan savonds }) maar mssn ziet ik je nog wel n keer alsik over einde a4 naar huis gaat
 
..
full
Oh nee, geen Leva's Polka hier :+

@ontopic:
Ik rijd meestal heen "gewoon" over de snelweg, terug bijna geheel of gedeeltelijk binnendoor .. veel leuker, rechtdoor met 120 gaat ook vervelen na tijdje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan