wat voor rondje extra doe jij uit je werk?!

S muis

MF veteraan
19 jul 2005
1.477
0
Den Haag
Wat doe jij als extra rondje na of voordat je naar je werk gaat?

Ik doe na mijn werk (werk en woon in Den Haag) vaak een rondje of wat Einde A4 (en soms nog ff 'de gaag' en HvH eraan vast) Zo wordt m'n moto nog ff lekker uitgelaten en ikzelf ook.. én wordt elke x weer net wat sneller :P

ga dat vanmiddag ook weer ff lekkah doen!
 
Laatst bewerkt:
Werk in Dordt, woon in Tilburg. Op de heenweg ga ik altijd rechtstreeks over de autobaan. Terug altijd binnendoor, via bijvoorbeeld Lage Zwaluwe, Raamsdonksveer, Dongen, Kaatsheuvel, etc... of via Werkendam, leuke dijkjes, vervolgens een pontje en dan weer afzakken naar Tilburg. Erg leuk *D
Dadelijk breekt de vakantieperiode echt aan (bouwvak) dus dan is het helemaal rustig op de weg...
 
Ik moet zeggen dat ik op de terugweg nooit in 1x naar huis rijdt. Altijd wel een stukkie om, om nog ff te sturen en ontspannen.

Jah relax is dat he... en waar rij je dan?

Werk in Dordt, woon in Tilburg. Op de heenweg ga ik altijd rechtstreeks over de autobaan. Terug altijd binnendoor, via bijvoorbeeld Lage Zwaluwe, Raamsdonksveer, Dongen, Kaatsheuvel, etc... of via Werkendam, leuke dijkjes, vervolgens een pontje en dan weer afzakken naar Tilburg. Erg leuk *D
Dadelijk breekt de vakantieperiode echt aan (bouwvak) dus dan is het helemaal rustig op de weg...

Klinkt goed zeg. en idd, als het daarlijk rustig is op de weg is het helemaal lekker rijden!

:]
 
Laatst bewerkt:
Altijd als een speer rechtstreeks naar huis :?
stupid.gif

full
 
Gisteravond nog even een «blokkie» om gedaan :]

Eerst:
Ibergeregg
Passhöhe: 1406 m
Steigung: 14 %
Passlänge: 20 km zwischen Schwyz (SZ) und Unteriberg Dorf (SZ)

Daarna nog even de Ratenpass (ik woon er langs :9 ) heen en weer geknalt (er stond geen politie, vandaar) ;)
Passhöhe: 1077 m
Steigung: 10 %
Passlänge: 11 km zwischen Oberägeri und Biberbrugg
 
De Philip Morris Curve, Bij Bergen op Zoom :} :} :}

Wel jammer dat het vaak druk is, dit is wel een van de mooiste bochten van NL.
 
Ik doe meestal geen extra rondje, aangezien de woon-werkafstand toch al iets van een 40 km is. Hoeveel is jouw woon-werkafstand?
 
mijn werk is rijden en in mijn gps heb ik snelwegen vermijden aanstaan.

lekker met de motor over mooie dijkies naar de volgende klant en aangezien die altijd aant het water liggen kom je op de mooiste plekkies
 
Ik doe meestal geen extra rondje, aangezien de woon-werkafstand toch al iets van een 40 km is. Hoeveel is jouw woon-werkafstand?

Uh..veel te weinig, maar 6km! Over 3 weken vanaf Delft 14km. dus het is niet zo gek dat ik een rondje om doe.. maar vin het ook gewoon heerlijk..

mijn werk is rijden en in mijn gps heb ik snelwegen vermijden aanstaan.

lekker met de motor over mooie dijkies naar de volgende klant en aangezien die altijd aant het water liggen kom je op de mooiste plekkies

dat is pas een baan zeg, doe mij die baan })
 
rij zelden een extra rondje -O- enkeltje woon-werk = 42 km. En als ik de file op de A2 zat ben, pak ik ff de shell (A2, tussen vinkeveen en breukelen) mee :] liggen paar leuke bochten. En ipv van via de rechte weg naar huis, toch ff afrit A27 Houten pakken en dan via het industrieterrein naar huis.. Maar ja zelfs als ik dat doe is het ritje 45 km. Duurt wel 15 minuten langer _O-
 
ech wel.. en tis helemaal leuk als het rustig is en er nog een (paar) motorrijder(s) hun rondje aan het doen zijn, kijken of ik ze bijhou (of andersom 8-) )
Lukt dat wel vanuit het werk? Ben gister nog ff rondje zandvoort wezen skeurn, maar dan wel NA de spits :P
 
Heel verschillend... ben vaak laat klaar met werken en ga dan rechtstreeks naar huis... ik hoef maar 20km te rijden dus hooguit 15min... als ik eens vroeg klaar ben en het weer is lekker dan wordt de afstand vaak uitgebreid tot zo’n 60-80km... als het niet echt lekker weer is, rij ik gewoon in één streep naar huis... is gewoon een B-weg, dus is ook al leuk genoeg... :]
 
Maar ook alles behelve een motor-veilige -O-


Hijs wél :9~ :}

Er werd ook niet specifiek naar de motor verwezen, anders had ik niet mogen antwoorden. En inderdaad de Philip Morris Curve is al link met de auto, laat staan de motor.

Maar als je er levend doorkomt is ie geweldig
 
Terug
Bovenaan Onderaan