Wat voor slot?

Heb een Abus schijfremslot en een cyclelock. Op m'n nieuwe motor ook maar een alarm laten monteren, geeft toch een wat beter gevoel :)
Maar idd: als ze hem willen hebben krijgen ze hem hoe dan ook toch wel mee :(
 
De meeste verzekeraars eisen dat de motor
( s'nachts ) met een goedgekeurd slot aan een aard en nagelvast object wordt vastgezet. Als je een goed slot los om je wiel hangt heeft het weinig zin. Mijn motor stond aard en nagelvast verankerd aan een stalen hek met twee goedgekeurde sloten aan voor en achterwiel( een vouwslot en een Abus ketting ), stond op stuurslot, was voorzien van een spyball alarm en datatagg.

De rest verklap ik maar niet meer! :?
 
Ooooooowwwwwwww jongetjes... |( ;)

Zullen we het houden op verkeerde woordkeuze alá LCB ofzow!!!

Valt deze zeker ook onder:

...
Ik heb ook een ART 5-arms-slot.
Die past net niet in me kontje. Kettingslot past dus ook niet.

Heb je dat gepast dan? Sorry, kon het even niet laten :P

Ik zet mijn brik alleen op het stuurslot, en brik 2 helemaal niet op slot wegens ontbreken stuurslotsleuteltje. Maar ik zal binnenkort eens een goed slot gaan kopen, kan ik jullie tips mooi voor gebruiken. :}
 
De meeste verzekeraars eisen dat de motor
( s'nachts ) met een goedgekeurd slot aan een aard en nagelvast object wordt vastgezet. Als je een goed slot los om je wiel hangt heeft het weinig zin. Mijn motor stond aard en nagelvast verankerd aan een stalen hek met twee goedgekeurde sloten aan voor en achterwiel( een vouwslot en een Abus ketting ), stond op stuurslot, was voorzien van een spyball alarm en datatagg.

De rest verklap ik maar niet meer! :?

Je praat over verleden tijd, dus ik zou zeggen dat hij gejat is...

Moeten ze dan toch ff mee bezig geweest lijkt me...

Of zie ik het verkeerd?

:?
 
Een schijfremslot is wel handig als je ff weg bent maar
als je motor bijvoorbeeld stalt dan zou ik er een goed kettingslot omheen doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan