Wat voor sm maakbare motor?

En je bent bang voor zand?

waarom moet iemand per se gecrossed hebben of wat dan ook.
Ik heb ook een xr...ik MOET er wel een sm van bouwen omdat ik hier in de buurt toch niet kan crossen.
en als crossen je gewoon niet ligt, en sm rijden wel...

idd hannes, hou er rekening mee dat er ook nog een regel is van 0.16kw/kg.
Dus op een lichte motor van ong. 100 kilo mag je maar 16 kw hebben.
Zo'n ktm 350 is ook best leuk zeg...en je kunt er zelf altijd nog spaakwielen onder gooien.
Valt misschien flink buiten je budget...
 
Ik zat te kijken net, en ik zag een yamaha XT 350. Is dat wat, mensen ervaringen mee? Uit de brommer wereld weet ik nog wel dat yahama DT crosser eigenlijk echt een uberlijk brak geval was.
 
Ik weet dat ik in herhaling val, maar ik kom toch eingelijk ook weer uit op dat een NX een heel geschikt apparaat is....
 
ik zou lekker zoiets nemen als die ktm hierboven hoor hannes, dingen zijn opzich best betrouwbaar en hebben wel leuk vermogen
en je kan er altijd zelf nog wat aan verbouwen natuurlijk
 
Ik vind die ktm er ook helemaal niet verkeerd uitzien , vergeet niet dat het ombouwen erg veel geld kost.....
 
ja jordy jij weet ook dat de 1e nx die ik gezien heb die van Harrie is

Of dat nu een goed voorbeeld is is wat anders :+ .

Maar goed, als ik een keer in de buurt ben en in een goede bui mag je er wel eens mee rijden.
Vermogen zal je nog wel meevallen hoor, hij heeft wel 'ietsje' meer dan je TSX ;) .
 
ja harrie die van jou is zeg maar, ja hij was ook goedkoop dus daarom is jou ding zeg maar goed voor het geld wat je hebt gegeven. Laat eens wat foto's van mooie NXen zien....
 
Dr zijn geen mooie NX'en, ze zijn alleen goedkoop, zuinig, relatief vlot en schijnen niet kapot te gaan (normaal gesproken).
 
Ik zat te kijken net, en ik zag een yamaha XT 350. Is dat wat, mensen ervaringen mee? Uit de brommer wereld weet ik nog wel dat yahama DT crosser eigenlijk echt een uberlijk brak geval was.

XT350 moet je ook verzwaren ;) Heb er eentje gehad 3 maanden, rijd best leuk, maar ik heb heel veel geld in de mijne gestoken om 'm goed te maken en toen meteen verkocht met verlies.

Maar kijk nou maar eens voor een XR250R of heel erg exclusief : DR250 !! Zelfde uiterlijk als de 350, alleen dan een paar PK minder. Maar vind ze maar eens.. heb er eentje bij een dealer zien staan en af en toe kom je er een tegen op marktplaats.
 
Dat ligt wel in mijn buget voeg me anders effe toe op msn ofz,
hannes_de_jong@hotmail.com
 
Dat ligt wel in mijn buget voeg me anders effe toe op msn ofz,
hannes_de_jong@hotmail.com
mail me maar als je echt intresse heb.
hij staat nog nergens tekoop.
en hij mag weg omdat ik mijn andere motor wil laten spuiten(en dat kost net effe wat meer dan gedacht)
 
kan je van een nx250 een supermotard maken dan? laat eens wat foto's zien! misschien is dat wel iets om met 25kw te beginnen.

is die ktm ook 25kw?? xt350 dan????

btw, vette ktm!
 
ja, harrie 4x2 hier op het forum heeft een nx. Daar heeft hij gewoon andere velgen ingedaan en het ziet er al een stuk beter uit. Grotere schijf erop etc. Maar ik betwijfel het ook of je er wel een echte volwaardige supermotard van kan maken.
 
is die ktm ook 25kw??

btw, vette ktm!

ik zou het niet weten hoeveel kw. sta niets over op het kenteken.

en bedankt :)
full
 
is die ktm ook 25kw?? xt350 dan????

Als je een beetje de topic goed doorleest, kon je in een reply van mij al lezen dat een XT350 geen 25kw motor is. Waarom snap ik ook niet, want hij bulkt niet van het vermogen, leuk ding voor licht rijbewijs, te licht voor een zwaar rijbewijs (als je er mee op de weg wilt rijden).
 
thnx voor de info.

welke crosser is dus nu wel goed voor 25 kw?

eigelijk kom ik alleen uit op een xr250r.

een xr400r heeft precies 25kw.
hij weegt leeg 116.6kg
dat is 25/116.6= 0.21 dus helaas :(

dus maar beginnen met een xr250 met 19kw.

kan je ook wel wat plezier mee beleven.

iemand een andere 25kw crosser als idee?
 
de jongen waar ik de mijne van heb gekocht,had ook nog een 25kw rbw.

dus kom men ktm halen,dan kan je nog voor het weekend knallen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan