wat voor sproeiers in Bimota SB5 (suz gsx1100EF)

z716F1

MF'er
25 jun 2003
168
1
Mijn collega heeft een Bimota SB5 met suzuki GSX1100EF blok.
Het blok is ZONDER mechanische vervroeger en met standaard suzuki uitlaat.

Hij wil zijn luchtfilterkast vervangen door losse filters, wat voor sproeier bezetting moet er dan in (of in welke stand moet de naald), heeft iemand hier ervaring mee.

Zonder luchtfilterkast komt 'ie zelfs in z'n vrij niet meer op toeren.

Hier een foto'tje van het model
(niet de betreffende motor maar qua kleur en uitvoering gelijk aan de foto)

full

Weet je collega in welk gebied een hoofdsproeier werkt, of een gasnaald? Dan heb je b.v. nog het benzineniveau in de vlotterkamers, stationair sproeiers en luchtmengselschroefjes.
Kortom: op deze manier NIET AAN BEGINNEN !!

Humor een bimota uitvoering van een gsx1100ef ?

Heb ook zon ding gehad met space cockpit wel handig die gear indicator..ga je toch missen..niet dat je hem echt nodig hebt...

Nog nooit gezien zeker een "eigenbouw"...bimota zoveel is er toch ook niet aan veranderd als ik naar die voorvork kijk?

Alhoewel...zie ik daar ronde buizen ipv vierkante? en andere velgen? en andere tank en beplating..

Wel super origineel en heb ik waardering voor!

Humor een bimota uitvoering van een gsx1100ef ?

Heb ook zon ding gehad met space cockpit wel handig die gear indicator..ga je toch missen..niet dat je hem echt nodig hebt...

Nog nooit gezien zeker een "eigenbouw"...bimota zoveel is er toch ook niet aan veranderd als ik naar die voorvork kijk?

Alhoewel...zie ik daar ronde buizen ipv vierkante? en andere velgen? en andere tank en beplating..

Wel super origineel en heb ik waardering voor!

:? Volgens mij is de motor op de foto behoorlijk orineel .

ff een paar plaatjes ter vergelijking, mag jij vertellen wat het verschil is. Leer ik ook weer wat. ;)
(Afbeelding)

ok dan..deze kan ik een stuk beter zien... ;)

De uitlaat, blokkie?...remklauwen de tank ivolgens mij de originele maar dan verbouwd ..zie nog net die markante achterkant waar die rubber stukken op horen voor de man met ballen (werd de fiets voor mannnen met ballen genoemd)

de cockpit want die is zeer herkenbaar! vooral met die lampies ad zijkant..en jehebt een versnellingsindicator meen ik..in het groen dacht ik maar dat is een tiet geleden voor me...

Die zal wel lekker licht zijn man man wat heb ik gescheurd op die fiets...en zo lekker zwaar geluid...de nokkenas ketting was zelfs een keer een tandje verschoven...dacht alle kleppen krom....nee dus weer goed gezet en knallen weer als een zonnetje..

Maarrrrrrr...let op de koppelings moer!

Hoeveel pk heeft die??? zeker verbouwd?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan