Wat voor troep ben jij al tegengekomen op de weg?

In het kader van troep op de weg.

Regelmatig op de weg van Zaanstad richting Heerhugowaard. Een oud afgetrapt hok van een motor (type: twee sporen door nat gras) daarop een vent in een AGU regenpak, groene rubberlaarzen en werkhandschoenen. B| Rijd overal vol gas, haalt in ook als er tegenliggers aankomen. :(

Kortom een rijdende reclame voor ons motorrijders :N :(
 
Vande week een vrachtwagen met oplegger op de vluchtstrook niks aan de hand dacht ik tot ik 150 meter verder een wiel (met een volle) band tegen de middengeleider van de snelweg zag staan.

Verder een paar dode dieren, een kruiwagen, aanhanger, een rol drainage buis, en vast nog wel meer maar dat kan ik me nu even niet meer herrineren.
 
"Wat voor troep ben jij tegengekomen op de weg ?"

Tot nu toe voornamelijk bladeren ,takken ,grind ,plastic korrels ,Belgen en bejaarden :X

'K ben er nog steeds niet over uit wat et gevaarlijkst is :N ,alleen de Belgen hebben wel een paar puntjes meer als de rest met de bejaarden op een "goeie" 2de plaats |(


:+
 
Vande week een vrachtwagen met oplegger op de vluchtstrook niks aan de hand dacht ik tot ik 150 meter verder een wiel (met een volle) band tegen de middengeleider van de snelweg zag staan.

Verder een paar dode dieren, een kruiwagen, aanhanger, een rol drainage buis, en vast nog wel meer maar dat kan ik me nu even niet meer herrineren.

Dat soort dingen schijnt vaker te gebeuren... Een vriend van me heeft meegeholpen aan die weegbruggen die her en der in de snelweg zitten. Die moeten uiteraard ook getest worden. Hij wist te vertellen dat 1 van die tests niet doorgegaan was, omdat ergens gedurende de test de vrachtwagen een wiel was kwijtgeraakt... Nooit meer teruggevonden! _O- _O-
 
In het kader van troep op de weg.

Regelmatig op de weg van Zaanstad richting Heerhugowaard. Een oud afgetrapt hok van een motor (type: twee sporen door nat gras) daarop een vent in een AGU regenpak, groene rubberlaarzen en werkhandschoenen. B| Rijd overal vol gas, haalt in ook als er tegenliggers aankomen. :(

Kortom een rijdende reclame voor ons motorrijders :N :(
Sorry hoor, ik zal me voortaan gedragen :(





:+
 
In Frankrijk, een powerboot van 15 meter
Met de trein; glazen wand van abri, stoeptegels, stukken spoorstaaf, dwarsliggers, fietsen (een keer 5 op elkaar) houten balken, looproosters.
Dat zo'n ding zo veel kan hebben en toch blijft rijden :)
 
Die opgeplakte zebra's, pijlen en al die andere zaken die ze willen aangeven. Ze liggen ongelijk en ze zijn glad. Ze zijn hinderlijk voor bochtenwerk in het algemeen en gevaarlijk voor waar een motor voor gemaakt is.
 
ik ben gisteren een blinde vrouw in een koekblik tegen gekomen :Y heb haar wagen toen maar gekust |(


maw accidentje gehad
 
Een losse bumper
Een bankstel
Wat vrachtwagenrubber
Auto's die tollend om hun as voor me uit draaien

Bumpers die ik niet kon ontwijken
kat...splash pech gehad.
konjijn ...tjezus die zijn echt snel
Ojah regelmatig van die pokkefazenten
 
Met de bromfiets nog wel eens een vogel teruggekopt... Wat voor soort kon ik zo gauw niet zien, was donker.
Collega van me heeft dat met een duif gehad. Tering wat wordt je helm vet van zo'n verenbaal!
 
Net op de A15 een bumper of een of ander groot kunststof ding. Was met de auto maar iedereen voor me ging er overheen of tegenaan, en ik had geluk, ding vloog net opzij. Wilde eerst met de motor gaan maar weet niet hoe het dan had afgelopen met al die rondvliegende onderdelen...
 
Die opgeplakte zebra's, pijlen en al die andere zaken die ze willen aangeven. Ze liggen ongelijk en ze zijn glad. Ze zijn hinderlijk voor bochtenwerk in het algemeen en gevaarlijk voor waar een motor voor gemaakt is.
putdeksels ook een hel!
 
Kwam net een imbeciel op de motor tegen op de snelweg.
We zaten in een goede hoosbui, geen ZOAB, ik reed al 150 met de auto.
En hij denk rond de 170/180 ( vrij nauwkeurig schatting )

Het gekke was dat hij telkens met die snelheid z'n kont van het zadel lichtte.
Denk dat dit was om het opspattende water, van de auto's op de rechter rijbaan te ontwijken Of hij was wat gasserig...

Maar in ieder geval de definitie troep past goed bij hem, als het fout zou zijn gegaan met die snelheid.

Lekker flink ben jij om je mede-motorrijder (oh nee sorry jij bent automobilist :? )voor imbeciel uit te maken. Flinke stoere hypocriet bovendien als jij 150 durft te rijden terwijl je ruitensproeiers aan stonden (geen hoosbui gezien dinsdag).
Ook gefeliciteerd met jou gave om nauwkeurig te kunnen schatten, zeker een lasergun in jouw 4-wieler.

Heb jij je wel eens afgevraagd hoeveel troep je krijgt als een gifmenger uit katwijk crasht in een auto?? |(

Goed topic btw
Motorrijden is nog veeeeel spannender dan we altijd al dachten met al die boten en keukens op de weg...

Ik kan het niet spannender maken dan een kruiwagen, een bosje kunststof buizen en uit het autoraam gegooide peuken. Tenzij je (levende/lopende) vossen en konijnen ook troep mag noemen....


Oh ja, gecrashte caravans die maken pas troep: sokken, pannen, beddegoed, handoeken, bestek, senseo en nog veeeeel meer.

Best sneu natuurlijk. Aan de andere kant caravans horen op een camoing en niet op de weg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan