Hoewel niet echt aan de orde:
Goed het volgende, ik wil mijn schakelaars allemaal gecentreerd bij elkaar monteren.
Pitlimiter, regenlicht en handmatige fan is allemaal vrij simpel namelijk een aan/uit schakelaar.
De motormapping is een drukschakelaar (stand A en stand B op het dashboard). Motor starten en hij staat in stand A.1x drukken en B. Weer drukken voor A
Hiervoor moet/wil ik deze schakelaar vervangen voor een ronde 20mm wip/tuimelschakelaar met aan/aan functie.
Punt is dat ik maar 2 draden heb. Nu snap ik niet helemaal hoe dit werkt en welke schakelaars dus werken?
Al zit ik terwijl ik dit type te denken...
Ik moet wss een wipschakelaar hebben die weer in zijn oude positie terug springt?
- Merk: Suzuki
- Type: GSX-R 600 circuitmotor
- Bouwjaar: 2011
- Kmstand: geen idee, nvt
- Probleem: Weet niet wat voor schakelaar ik nodig heb.
- Wanneer is het probleem ontstaan: Sinds ik deze schakelaar wil vervangen
- Wat is er al aan gedaan: Gegoogled
Goed het volgende, ik wil mijn schakelaars allemaal gecentreerd bij elkaar monteren.
Pitlimiter, regenlicht en handmatige fan is allemaal vrij simpel namelijk een aan/uit schakelaar.
De motormapping is een drukschakelaar (stand A en stand B op het dashboard). Motor starten en hij staat in stand A.1x drukken en B. Weer drukken voor A
Hiervoor moet/wil ik deze schakelaar vervangen voor een ronde 20mm wip/tuimelschakelaar met aan/aan functie.
Punt is dat ik maar 2 draden heb. Nu snap ik niet helemaal hoe dit werkt en welke schakelaars dus werken?
Al zit ik terwijl ik dit type te denken...
Ik moet wss een wipschakelaar hebben die weer in zijn oude positie terug springt?
Laatst bewerkt: